HerrieM Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 De profielen staan onder Mijn Documenten en dan in de map NFS Carbon Daar staan de mappen met alle profielen met een A ervoor. In mijn geval dus AHerrieM. Deze map kun je gewoon verwijderen. Dat moet ik helaas ook, want mijn pc is gecrashed en nu laden de profielen niet meer. Reageren
Cosmo Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Dankje Nog vraagke Ik heb de Bmw M3 GTR ff met een trainer vrijgespeeld alleen waar kan ik die dan vinden ?!?! bij my cars niet Mvg Cosmo Reageren
ikt Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Gewoon bij Quick Race bij de speciale auto's kijken. =D Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 ik heb gehoord dat het helemaal geen leuk spel is.. en dat het heel erg langdradig is is dat zo? Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 ik heb gehoord dat het helemaal geen leuk spel is.. en dat het heel erg langdradig isis dat zo? Dat ligt heel sterk aan waar je van houd en wat je van het spel verwacht. Langdradig vind ik het niet. Ik vind zelf de career mode veel te kort en makkelijk. Daarnaast is het in mijn ogen de beste arcade racegame van het moment. Let hierbij vooral op het woord arcade. Als je een goede racesimulatie wilt is dit geen game voor jou. Als je Most wanted hebt (of hebt gespeeld) en dat vond je leuk dan kun je deze ook proberen. Het is eigenlijk een uitbreiding van Most Wanted. Reageren
Cosmo Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Gewoon bij Quick Race bij de speciale auto's kijken. =D Thnx man Reageren
ikt Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Als je goed oplet zie je stukken van NFS:MW in Carbon, zoals die bruggen xD Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Heb je nu eigenlijk wel weer neon onder je auto? (heb ik erg gemist bij mw) en wat zijn bijvoorbeeld de verchillen tussen de xbox en de xbox360 versie? Bewerkt: 23 december 2006 door DX11 Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik ben nog geen neon onder de auto's tegen gekomen. Verschillen tussen de XboX en XboX360 zullen wel de prijs en graphics zijn. Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Ik ben nog geen neon onder de auto's tegen gekomen.Verschillen tussen de XboX en XboX360 zullen wel de prijs en graphics zijn. oke jammer ik hou ontzettend van neon en is ook allemaal mogelijk in de standaard xbox versie? vooral die velgen vervormen enz, echt cool! ! Bewerkt: 23 december 2006 door DX11 Reageren
ikt Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Autosculpt zal er in alle versies zijn. Maar NEON is er hier jammerlijk genoeg niet. Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Ik kan de race in city courthouse maar niet halen, die in het eerste gebied bovenaan, het lukt me echt niet, de andere allemaal wel, ik heb ook al de canyon duel gehaald enz, dus ik weet ook dat het niet noodzakelijk is maar ik wil gewoon alles halen! ik heb deze auto's tot nu toe: Aston martin db9 (gewonnen van die eerste baas) Lotus elise Camaro ss hoe doe ik dit??? Bewerkt: 29 december 2006 door DX11 Reageren
Cosmo Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 He Kan ik de Bmw M3 GTR ook tune in carbon ??? Zoja Hoe ?? Reageren
Yohan Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik heb ook moeite met driften het lijkt echt veel moeilijker dan voorgaande delen... In het eerste gebied heb ik al het gedrift niet gedaan, maar in het 2e gebied moet ik het doen dus... Najah oefening baart kuns hoop ik.. Reageren
ikt Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Niet de handrem gebruiken. Gewoon hard aan het stuur rukken. En niet tegensturen, de auto stuurt vanzelf tegen. Neppe drift-engine... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.