Jump to content

Need for Speed: Carbon


ikt

Recommended Posts

De profielen staan onder Mijn Documenten en dan in de map NFS Carbon Daar staan de mappen met alle profielen met een A ervoor. In mijn geval dus AHerrieM. Deze map kun je gewoon verwijderen.

Dat moet ik helaas ook, want mijn pc is gecrashed en nu laden de profielen niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    57

  • Cosmo

    12

  • Backsmash

    8

  • Dx11

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb gehoord dat het helemaal geen leuk spel is.. en dat het heel erg langdradig is

is dat zo?

Dat ligt heel sterk aan waar je van houd en wat je van het spel verwacht.

Langdradig vind ik het niet. Ik vind zelf de career mode veel te kort en makkelijk.

Daarnaast is het in mijn ogen de beste arcade racegame van het moment. Let hierbij vooral op het woord arcade. Als je een goede racesimulatie wilt is dit geen game voor jou. Als je Most wanted hebt (of hebt gespeeld) en dat vond je leuk dan kun je deze ook proberen. Het is eigenlijk een uitbreiding van Most Wanted.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog geen neon onder de auto's tegen gekomen.

Verschillen tussen de XboX en XboX360 zullen wel de prijs en graphics zijn.

oke jammer ik hou ontzettend van neon :(

en is

ook allemaal mogelijk in de standaard xbox versie? vooral die velgen vervormen enz, echt cool!

! Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de race in city courthouse maar niet halen, die in het eerste gebied bovenaan, het lukt me echt niet, de andere allemaal wel, ik heb ook al de canyon duel gehaald enz, dus ik weet ook dat het niet noodzakelijk is maar ik wil gewoon alles halen! ik heb deze auto's tot nu toe:

Aston martin db9 (gewonnen van die eerste baas)

Lotus elise

Camaro ss

hoe doe ik dit???

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook moeite met driften het lijkt echt veel moeilijker dan voorgaande delen...

In het eerste gebied heb ik al het gedrift niet gedaan, maar in het 2e gebied moet ik het doen dus...

Najah oefening baart kuns hoop ik.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...