ikt Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Nee, hij is niet te tunen. Je kunt er alleen mee racen. Alleen met de MW versie van de M3. (Voorgetuned, met vinyls) Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 heeft iem de nieuwste versie van directx die op de cd staat? bij mij werkt de setup niet Fout! Alleen voor de PS2 is die er. En ik dacht dat ik er een voor de XBox 360 zag.Maar dus ALLEEN IN EUROPA IS DIE ER VOOR PS2 . Voor andere continenten zijn die er voor alle dacht ik. Maar ik kan nog wel eens fout denken dus.. *dubble post* <exuses hij is ook al uit voor de 360 toevalig in bart smit gezien Reageren
Arjen Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Inderdaad. Driften in Carbon was even wennen, maar al snel is het makkelijke trucje boven water gekomen. Je moet gewoon zoveel mogelijk vaart maken (minstens in het groene deel) en als je een bocht maakt en je wijkt te ver uit, dan moet je gas loslaten. Dit lijkt wel een handrem haast, maar het werkt erg goed. Reageren
Goliat Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Het hangt ervan af of je in de Canyon of op een Circuit drift. Op een circuit inderdaad zoveel mogelijk vaart en er vol in gaan maar in de Canyon is dat toch wat ingewikkelder wat ik doe is eigelijk vooral afremmen dan naar links of rechts sturen en dan vol gas.. Dan drift je al gelijk en raak je in soort van sleur waar je makkelijk in kan blijven driften omdat je snelheid niet zo hoog is. Verder heb ik nog wat aanbevelingen qua auto's. Op 't circuit: - Zware personenwagens zoals een Mercedes en de enige Aston Martin in het spel In de Canyon: - Muscle cars zonder dat je er iets aan gemod hebt(Muscle cars zijn die grote brede auto's, ze valleen best uit de toon vergeleken met de andere dus zul je ze wel vinden. - Kleine auto's die snel om hun eigen as draaien, denk aan de enige Volkswagen. Mod deze wel met nieuwe banden die op drift staan. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Weet iemand wat een ''snelheidsbreker'' is, want dat staat bij die belongingkaarten Ik moet alleen nog het gebied van Darius veroveren en ik ben nog steeds niet zo'n ding tegengekomen. Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Snelheidsbreker is dat het spel langzamer gaat, voor om goed op de blokkades te mikken of op achtervolgingsonderbrekers (die grote dingen die politieauto's pletten). Op de PC schakel je die met CTRL in (Bij mij tenminste ) Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 ooh, is dat het. Ik dacht al dat het iets anders was Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb ''even'' een driftfilmpje van Carbon geüpload, want ik dacht dat er geen canyons drifts op het internet te vinen wwaren. het filmpje is 310MB dus veel geluk met downloaden! http://www.megaupload.com/nl/?d=D4Q6XXCA Reageren
Impulse_W Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Carbon is een leuk spel, lekker scheuren enzo Helemaal vet is dat je je auto tot de laatste details kan pimpen Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb NFS Carbon voor de Xbox 360 en ik vind het egt een fantastisch spel, met heel vette tuningopties. Alleen heb ik nogal een irritant probleem (of misschien een bug). Check daarvoor dit topic. Nuke[NL] Reageren
kees1991 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 hey. ik zoek een 3d progama of tool warmee ik de auto's in 3ds kan krijgen. of ze kan oopene. weet iemand er een plaats het hier plz. Reageren
mickey Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 hey.ik zoek een 3d progama of tool warmee ik de auto's in 3ds kan krijgen. of ze kan oopene. weet iemand er een plaats het hier plz. Die is er nog niet, daar heb ik ook al een tijd naar gezocht, zonder resultaat. En overigens, als je hem in 3ds krijgt, is het zeker niet makkelijk om er iets mee te doen (renderen kan uiteraard wel) Met Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
kees1991 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 ow helaas. maar mocht je nog ooit iets vinden laat het mij dan weeten. Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik kan kenji dus echt niet verslaan, wie weet hoe ik dit het beste kan doen? ik heb de aston martin db9 (van die 1e leader) zon muscle car, (ook van een leader) en een porche cayman s, ik was begonnen met exotic... help! Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 het beste is dat je de chevrolet camaro ss neemt en die VOLLEDIG tuned(Motor en zo van die dinge)en dan zul je er wel komen kheb het namelijk zo gedaan veel succes Mvg gtafreak007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.