Jump to content

Alles uitspelen?


jasperscout

Recommended Posts

hooii,

Ik heb nu gta Vice City, voor de pc, alleen hoe kan je zorgen, dat je in 1 keer alles hebt uitgespeeld?

Is hier een programma voor ofzo, of een code :?:?

ik zie het vanzelf wel ;)

mzzll :cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hooii,

Ik heb nu gta Vice City, voor de pc, alleen hoe kan je zorgen, dat je in 1 keer alles hebt uitgespeeld?

Is hier een programma voor ofzo, of een code :?:?

ik zie het vanzelf wel ;)

mzzll :cya::cya:

De oplossing: Een 100% savegame downloaden. Hier vind je een savegame, die zet je neer in de map GTA Vice City User Files die vind je in de map 'Mijn Documenten.' Veel plezier verder! :)

Link to comment
Delen op andere websites

het is niet gelukt. Ik download het programma, en sla het op bij "Mijn Documenten/GTA Vice City user files"

Ik start het spel op, maar hij doet niks.. Ik ben nog steeds bij het 1ste eiland, en kan de andre eilanden niet op.

Ik heb ook een auto gedownload, en in die map opgeslagen, maar ik weet ook niet hoe je die moet openen.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

het is niet gelukt. Ik download het programma, en sla het op bij "Mijn Documenten/GTA Vice City user files"

Ik start het spel op, maar hij doet niks.. Ik ben nog steeds bij het 1ste eiland, en kan de andre eilanden niet op.

Ik heb ook een auto gedownload, en in die map opgeslagen, maar ik weet ook niet hoe je die moet openen.. :?

Je moet wel het bestand uitpakken dat je download, het bestand die je dan krijgt moet je in je GTA Vice City User files zetten.

Met die auto's hebben veel een probleem, ten eerste zul je de IMG TOOl moeten downloaden, die kun je hier vinden. (Je moet je wel even registreren.) En dan heb ik hier een perfect topic voor je om een tutorial te volgen, dat geheel in het teken zal staan hoe je een auto in het spel krijgt, veel plezier en succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het weer geprobeerd. Het bestand openen, wil die niet, ik heb wel winzip, maar als ik winzip gebruik, doet tie t nog niejj.

Wat betrefd de auto's: Ik heb het gevolgd, alleen dat programma wil ook niet bij mij..:? Of het ligt aan mijn pc, of die programma's doen t voor geen mtrr :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt niet aan je pc, maar aan je progamma's.

Je kan die pakketjes niet met Winzip openen want het is een .Rar bestand, om die dingen te openen heb je Winrar nodig die kan je hier downloaden, dan zet je de savegame gewoon in mijn documenten ---> GTA VC Userfiles.

Die IMG-Tool moet je ook met Winrar openen, -Matthijs- heeft je de link gegeven naar IMG-Tool, dan kan je het beste deze tut volgen.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu gta voor 100% uitgespeeld, bedankt!

Alleen nu de auto's nog..:S

Ik kijk op een forum, waar het staat, hoe je het helemaal voor elkaar kan krijgen.

1 probleem.. :{

De links naar de prgramma's doen het niet..

Weet 1 van jullie misschien een site, of ene link, voor die programma's :?

Ik heb al op internet gezocht, en op gtagames.nl maar niks gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Op gtagames moet je het vinden hoor!

Hier een link naar de IMG tool die je nodig hebt!

*Clickje*

Hier even een uitleg uit een tut

met dank aan Kaaspizza

Ik neem de auto Cheetah als voorbeeld!

Open IMGtool 2.0

Druk op ‘File’ --> druk op ‘open’ --> open de map van GTA VC en druk op ‘models’ --> Druk op ‘GTA3.img’

Zoek het bestand ‘Cheetah.dff’ in het lijstje op --> druk er met rechts op en druk op ‘replace’

Zoek nu het bestand ‘Cheetah.dff’ op dat je Hebt Gedownload --> druk op ‘openen’

Je hebt nu het bestand vervangen..

Doe nu Rechtermuisknop op je Cheetah.dff in de lijst en druk op Rebuild Arcgife

Nu moet je aleen nog de TXT dat leg ik in de volgende Quete uit!

het is bijna hetzelfde hoor!

Open IMGtool 2.0

Druk op ‘File’ --> druk op ‘open’ --> open de map van GTA VC en druk op ‘models’ --> Druk op ‘GTA3.img’

Zoek het bestand ‘Cheetah.txd’ op je ziet nu het Cheetah.dff die we Niet nodig hebben!

Druk op f3 en je Zult de Cheetah.txt zien! --> druk er met rechts op en druk op ‘replace’

Zoek nu het bestand ‘Cheetah.txd’ op dat je Gedownload hebt --> druk op ‘openen’

Je hebt nu het bestand vervangen..

Druk nu weer op Rebuild Archife met Rechtermuisknop op het TXT bestand!

Nu zie je onderaan alemaal cijfers! Hier een voorbeeld 2053225/3245753

Als hij op:3245753 staat er dat hij klaar is

Sluit nu je IMG Tool en Start je Gta op

Zoek je auto in je gta en je zult zien dat het je gedownloade is!

Owja je hoeft niet persee de cheetah te gebruiken hoor als je gedownloade bestand een andere naam op zoek je dat bestand en doet voor de rest precies hetzelfde!

Dynamic Veel succes!

Bewerkt: door Dynamic
Link to comment
Delen op andere websites

nou, ik heb het geprobeerd. Ik denk dat het niet gaat lukken.

Ik heb 2 auto's toegeveogd, een Audi en een DAF, maar ik start het spel op, en hij loopt vast.

Ik heb het al 3x geprobeerd, ma steeds loopt het spel vast..

kheb net alles wat ik had toegevoegd, verwijderd, maar loopt nog steeds vast :?

btw..;; Het valt me op, als ik Vice Port, bij de haven, als ik die binnen rijd, het spel helemaal vast loopt..

Bewerkt: door jasperscout
Link to comment
Delen op andere websites

Daarna download je een van de wagenmods

Heeft iemand een link hiervan? Ik kan geen link vinden namelijk.

Ik heb wel IMG tool 2.0, maar ik weet niet of je de wagenmods nodig hebt :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...