Jump to content

levendige stad


justinW

Recommended Posts

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justinW

    39

  • White Gold

    14

  • saboy

    10

  • gangstainthahouse

    7

*poging tot redden topic*

Laat ik het zo zeggen...

In de nieuwe GTA moeten meer peds (voetgangers enz) lopen...

Als je door een rood licht rijd moet de politie ook achter je aankomen

Als je een gebouw sloopt, moet ie niet meteen de volgende dag weer helemaal spik en span eruit zien (hoewel ik betwijfel of dit gaat gebeuren, het voegt niet echt waarde aan de game toe)

De psychics van de Auto's moeten bij elke verschilend zijn (net als bij Driver)

Nog meer mensen die weten hoe je de stad levendiger kan maken, en het realisme op kan krikken?

Maak een lijstje... :*D

Als dit een verkeerde poging was, vergeet dan wat ik heb gezegt

Als dit goed is, kunnen we de naam van t topic mischien omdope tot ''Realisme in GTA IV ? ''

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voel wel wat voor dit topic hoor!

Dat alles uitgebreid in bebouwing komt hoeft niet! Maar wel dat ze (R*) meer verschillende voetgangers maakt (soms zie je er drie dezelfde op een rijtje :bonk: ) en vooral meer werkzaamheden in het spel.

Soms is er wel een bouwplaats, maar er gebeurt vrijwel niks! Die moet (in een bepaalde speel periode) steeds mooier worden.

En de stad moet een soort sfeer uitademen, net als een echte stad!

Ook zie ik wel wat in goeie files, want een file in SA is nooit langer dan 10 auto's!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de stad kan in mijn ogen nog wel wat levendiger.

- Mensen die dingen weggooien (in prullenbak of op straat)

- Fietsen die op slot staan en tegen elkaar zijn geplaatst (moet natuurlijk wel doorknipbaar zijn met een betonschaar)

- Er wordt 'gewerkt' aan de wereld (je ziet stratenmakers straten aanleggen en bouwvakkers gebouwen repareren, die jij hebt vernietigd)

- Natuurrampen (Orkanen, vloedgolven, tornado's, vulkaan uitbarstingen, noem maar op)

Etecetera, etcetera...

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Als je door een rood licht rijd moet de politie ook achter je aankomen

wel leuk mischien alleen ik denk wel dat dat behoorlijk irritand zal zijn :Y

dat je met een missie bezig bent en je bent iemand aan het achtervolgen

en dan moet je haast door rood rijden en dan komt de politie achter je aan

van mij hoeft dat niet :N

Ontopic...

- ik zou wel dat de politie iets realisticher moeten doen zoals dat ze je in de boeien slaan

en niet doodschieten of doodknuppelen

- en dat de mensen gaan hun huizen schilderen enzo

- overstromingen :puh:

- ook als je overde kop gaat met de auto dat er een duek in je dak zit

- en als kijhard tegen een vrachtwagen aan botst ( vrachtwagen als tegen licher )

dat je auto helemaal in de prak licht en dat je dood kan gaan

- ik zou ook wel willen dat je je auto kan uitzetten

- en dat je je lichten zelf aan en uit kan zetten

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je dood kunt gaan als je met je auto botst lijkt me juist drie keer niks. Een beetje realisme is leuk, maar niet als de gameplay daar onder lijdt.

Zelfde voor geldt voor:

Als je door een rood licht rijd moet de politie ook achter je aankomen
Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien niet maar het blijkt wel dat de ''consument'' meer behoefte heeft aan realisme...

Over dat door rood rijden, dit hoort gewoon bij het politie realisme vind ik...

Ik wil net als met True Crime, wanneer je een frontale botsing maakt dat je meteen sterft met je kop op de claxon, en Game Over! :)

LucasV

Beetje onverschillig niet, eerst loop je te verkondigen dat het wel wat levendiger kan...

- Mensen die dingen weggooien (in prullenbak of op straat)

- Fietsen die op slot staan en tegen elkaar zijn geplaatst (moet natuurlijk wel doorknipbaar zijn met een betonschaar)

- Er wordt 'gewerkt' aan de wereld (je ziet stratenmakers straten aanleggen en bouwvakkers gebouwen repareren, die jij hebt vernietigd)

- Natuurrampen (Orkanen, vloedgolven, tornado's, vulkaan uitbarstingen, noem maar op)

Veel van bovenstaande dingen zijn echt te realistisch, ik bedoel natuurrampen dat komt er echt niet in hoor...

En dan kom je nu met een berichtje waarin je zegt : ''Grand Theft Auto IV moet absoluut NIET de realisme benaderen, dit is nooit de bedoeling van Rockstar geweest en gaat hopelijk ook nooit de bedoeling worden.''

Make Up Your Mind ?!

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien niet maar het blijkt wel dat de ''consument'' meer behoefte heeft aan realisme...

Over dat door rood rijden, dit hoort gewoon bij het politie realisme vind ik...

Ik wil net als met True Crime, wanneer je een frontale botsing maakt dat je meteen sterft met je kop op de claxon, en Game Over! :)

LucasV

Beetje onverschillig niet, eerst loop je te verkondigen dat het wel wat levendiger kan...

- Mensen die dingen weggooien (in prullenbak of op straat)

- Fietsen die op slot staan en tegen elkaar zijn geplaatst (moet natuurlijk wel doorknipbaar zijn met een betonschaar)

- Er wordt 'gewerkt' aan de wereld (je ziet stratenmakers straten aanleggen en bouwvakkers gebouwen repareren, die jij hebt vernietigd)

- Natuurrampen (Orkanen, vloedgolven, tornado's, vulkaan uitbarstingen, noem maar op)

Veel van bovenstaande dingen zijn echt te realistisch, ik bedoel natuurrampen dat komt er echt niet in hoor...

En dan kom je nu met een berichtje waarin je zegt : ''Grand Theft Auto IV moet absoluut NIET de realisme benaderen, dit is nooit de bedoeling van Rockstar geweest en gaat hopelijk ook nooit de bedoeling worden.''

Make Up Your Mind ?!

Mijn reactie is helemaal niet onverschillig. De dingen die ik daarboven noem hebben niets te maken met realisme, maar gewoon dat de stad levendiger wordt. Ik wil niet dat je door rood rijdt, daardoor politie achter je aan krijgt, en alsvolgt een bekeuring krijgt, je maar één wapen kunt dragen, dat er tergend slome auto's rondrijden, dat je sneller dood bent, etcetera... Waarom? Dat lijkt me niet leuk. En uit wanproducten als The Getaway is dat gebleken.

Als je die mening niet deelt, begrijp ik eigenlijk helemaal niet wat jij nou zo leuk vindt aan de franchise, sterker nog; waarom jij hier nu op een Grand Theft Auto-fora vertoeft.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien ook wat willekeurige terroristische aanvallen? :)

Plots, zonder een of ander punt te oversteken, dat er plots een vliegtuig in een gebouw vliegt, dat het een paar uur later in elkaar stort, dat het maanden na elkaar, afgesloten is, met allemaal politie errond. Of gewoon zonder reden een auto die ontploft op een drukke plaats...

Zou het eigenlijk wel cool maken 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Peds heel wat meer doen dan alleen maar doelloos rondlopen en tegen je schreeuwen.

Je moet ze ook echt bezig zien op bouwplaatsen of dat ze aan het grasmaaien zijn.Ook vind ik dat je ze bezig moet zien met spullen in hun auto laden en dergelijke,en dat stelletjes hand in hand lopen.

Maar het belangerijkste vind ik files en wat meer variatie aan auto's.

Als er bijvoorbeeld ergens een glendale rijd,rijden er alleen maar glendales.IK vind dat op ieder moment en op iedere plek een gevarieerd auto repetoir moet rijden niet overal dezelfde op en moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...