Jump to content

levendige stad


justinW

Recommended Posts

ik wil graag dat er veel verschillende wagens rijden niet dat ik in een stallion's zit en dan rijden er alleen maar stallion rond .

maar wat vele willen van ik blaas iets op en het gaat kapot, dat gaat gewoon niet, dat zal niet meer op een schijfje passen met zoon uitgebreid spel

bijv. bij Gran turismo 4 is de omgeving heel erg echt maar dat kan want ze hoeven maar alleen de weg waarop je rijd en de omgeving te maken R* moet veel meer als dat ook de dingen die achter een weg liggen

en ik hoef er eigenlijk geen sex[/font] in gewoon een leuke schiet en al die shit game

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justinW

    39

  • White Gold

    14

  • saboy

    10

  • gangstainthahouse

    7

Ben ik met je eens.Wat erin moet is interieur zonder laadtijden zoals in The Godfather.Daar heb ik overigens een aspect gezien die me ook heel mooi lijkt,en dat is zodra je een zaak hebt opgeblazen is gesloten vanwege verbouwing.Dat kan door ingestorte muren zijn of iets dergelijks.Verder meer transport zoals instappen bij taxi's als je aan de bestuurderskant instapt.Of in een bus,tram, of metro.

Dat is het tot nu toe wel zo'n beetje kwa creativiteit bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

k hoop dat er niet zoveel verkeer is als san.. wel in steden maar niet op platteland.. dat je ook een taxi kan bellen of met de bus mee kan gaan... dat je alles in je omgeving kan vernietigen en dat de autos het rijgedrag hebben soals need for speed want dit rijd nie echt lekker je knalt overal tegen op... ook wil ik dat mensen verkeers regels kennen.. en als je vollebak op ze af komt rijden dat ze dan uitwijken... vooral op de snelweg moeten ze verkeers regels kenne.. en gans moeten nie zoveel op elkaar lijken dus een stuk of 50 verschillende gang leden (of meer) ook moet politie wat voorzigtiger zijn.. zoals dekking zoeken... opletten voor burgers.. dus ze uit het gebied weg halen.. ik hoop dat et beetje futeristisch word (in toekomst) 2010 ofzow... dta je lazer wapens heb.. en dat politie van die inpuls granaten gebruikt om al de energie uit je geweer te halen... maar dta je ook de aude wapens heb.. die kan je dan gebruiken... k hoop ok dat je maar 2 pistolen 2 sub machine geweer kan dragen... en een groot wapen.. m4 minnigun shotgun en als die wat grotere wapens... dat je tas draagt met je minutie en dat je de wapens ook echt zie zitten.. en dtawapens niet boven de grond zweven maar echt op grond liggen.. ook hoop ik dat er dieren en echte vogels zijn.. en in bossen beren en herten en al die dieren wonen..ook hoop ik dat niet al de eilanden met bruggen aan elkaar verbonden zijn... als je dan op 1ste eiland zit dat ze nie zo rara hoeve doen dta je nie naar andere kan.. mara je kan dan gewoon nog nie vliegen of varen nar dat andere... en zwemmen is te ver... zo'n afstand moet er wle in zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Het hoeft niet meteen te overdreven, maar er zijn veel dingen die beter kunnen en de omgeving levendiger en realistischer maken. Om te beginnen moeten die lelijke gele markers (waar je gebouwen mee binnen gaat) weg. Er moeten gewoon van die deuren komen waar je tegenaan moet lopen (zoals in SA in de huizen).

Ook moeten auto's niet overal verschijnen en verdwijnen alsof het niets is. Je zou dan op de snelweg enorme files kunnen veroorzaken. Er zouden ook meer mensen en voertuigen tegelijk in beeld moeten komen (als de computer dat aan kan). Zo zou je bijvoorbeeld winkelstraten hebben waar het enorm druk is en straten waar het permanent file is.

Mensen moeten ook met allerlei dingen bezig zijn. Zo zie je op straat mensen die aan het bellen zijn met een mobiele telefoon of mensen die op een bankje de krant lezen. Ook staan er mensen voor een winkel de stoep te vegen en lopen er overal toeristen foto's te maken. En soms rijdt er een auto voorbij met open dak, waarvan de muziek keihard aanstaat. Dit zijn maar enkele voorbeelden.

De luchthavens moeten ook veel levendiger. In vergelijking met Vice City zijn de luchthavens van SA maar een dooie boel. Er zouden de hele tijd vliegtuigen moeten landen en opstijgen en je moet weer in het gebouw naar binnen kunnen. Daar lopen dan mensen met koffers rond enz. En voor het luchthavengebouw rijden taxi's en bussen af en aan en staan van die grote tv-schermen zoals bv op Schiphol, waar dan ook geluid bij is.

Tot zover (in 't kort :puh: ) mijn ideeen voor GTAIV

Link to comment
Delen op andere websites

precies, ik erger me ook aan dat gezeik dat er steeds een auto de hoek omslaat en tegen je aan botst. maar wat ik ook egt wil is dat als je de cops achter je aan hebt dat de politie veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter is geworden en dat als ze je pakken dat je dan mag kieze uit een boete ( ligt eraan hoeveel ) of dat je hem kunt peren, en als je wegkomt hep je geluk en als ze je pakke dat je dan 2keer zoveel moet betale en je dan ik de bak gaat en alles kwijt bent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Hmm, de topic starter die zei van: ik vind dat je een muur kapot doet dat ie volgende dag weer gemaakt word gaat heel moeilijk en is zelfs niet te doen denk ik

Als je dan een stad terroriseert dan moeten ze heel die stad terug opbouwen???

ik zie het al voor me dat ze dan bij elk stukje moeten gaan bouwen

Is dus onmogelijk

Sommige dingen mogen van mij idd wat echter

Bv. dieren in het spel en dat jezelf kunt winkelen of ergens werken of dat je een respect lijst zelf kunt maken met mensen die je als vriend wilt of niet

Meer personages (want soms zie ik in 1 dorp 500 keer dezelfde persoon)

En zo kan ik nog doorgaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou grappig zijn als de zakkenrollers uit GTA2 nog eens terugkwamen :).

Dat de mensen afval door hun autoruit gooien en de politie achter zich aankrijgen (dus ook als jij dat doet en de politie ziet dit, dan heb je een ster).

Dat de politie je wil tegenhouden nadat je door het rode licht reed (hoewel dit na verloop van tijd irritand kan worden).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...