Jump to content

levendige stad


justinW

Recommended Posts

Ik zou graag willen dat er een systeem komt, zoals nu ook bij SA als je een auto wilt, dat je dan bijvooorbeeld naar de haven gaat, en die auto besteld ofzo...

Maar huizen en muren kapot? Dat zou niet mogelijk zijn. Bij midnight Club 3 DUB Remix, ook van R* kunnen sommige dingen wel kapot, maar dat kwam omdat het levels waren, individuele steden, als je dit ook wilt in GTA 4, zouden ze denk ik wel weer die laad schermen moeten gebruiken net zoals bij Vice City.

Ik wil graag de bewegingen wel weer zo hebben, maar niet identiek aan elkaar, bijvoorbeeld dat de manier hoe CJ over een hek springt, wil ik niet hebben bij de speler van GTA 4 het precies dezelfde doet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justinW

    39

  • White Gold

    14

  • saboy

    10

  • gangstainthahouse

    7

Dat er dieren in het spel komen, zoals bijvoorbeeld konijnen, paarden

, wolven en allemaal wilde dieren in de bossen komen. (Ookal is het uiterst

zielig om dit dan te vermoorden) Dat er seizoenen zijn en dat je inplaats van

regen in de winter, sneeuw krijgt. Dat er mensen met een hond aan de lijn lopen

in de stad, dus als je die mensen aanvalt dat die hond dan bewaakt. :puh:

Dat je als je een vliegreis maakt dat je het vliegtuig kan kapen.

Dat je een echt eigen huis kan kopen, dus dat je het helemaal zelf mag inrichten

met meubels, verf en tuin. Dat er veel meer verschillende voetgangers en auto's

rondrijden.

Offtopic, Een multiplayer mode zou vet zijn, trekt ook veel meer klanten neem ik aan. ;)

// X-Qyeh

Link to comment
Delen op andere websites

@crashco: je sig is véél te groot, hij mag maar 150x500 pixels zijn, welkom op het forum!

mensen in hun tuin aan de gang, kinderen, meer peds (niet dat je steeds dezelfde ziet) vechtende peds, rellen op stations, moeten betalen voor een treinkaartje, kunnen lopen in bussen, treinen en vliegtuigen kunnen kapen. gebouwen die stuk gaan als je wat opblaast of een auto tegenaanrijd, de rekening dan thuis krijgen en dan een bouwbedrijf aan de gang zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

wat ik eigenlijk wel wil weten hé is dat wij maar een beetje zitte te fantaseren over een levendige stad enzo, ik bedoel dus dat wij zitte te lulle en of hun dat wel eens scheelt dat er behoefte zijn van mensen, of ze die dinge er wel eens in doen

Link to comment
Delen op andere websites

. Ook als jij midden op de snelweg stilstaat remmen auto's niet, maar knallen ze keihard achterop je.

Maar dat is toch al realistisch als jij op een snel weg rijdt kan je toch ook niet gelijk stoppen en stilstaan als er een voor je stilstaa

Verder zou ik ket wel leuk vinden als je echt in hondenpoep kan stappen en dat ie gelijk what the.... is tis

en dat je in het riool kan verstoppen voor de politie en dan bij een rivier of zee uitkim

Link to comment
Delen op andere websites

-meer wagen

-realistische schade(dus niet als er een auto tegen uw voorkant rijd dat de achterbumper kapot is)

-als er ene ontploffing is dat er ruiten breken

-meer verschillende mensen

-spraakfunctie met ene microfoon

-dat je kunt kiezne tussen een nederlands of engels spel(spreektaal)

-geen ladingen meer als je ergens binnen gaat

-dat je ene been kan breken of een arm

-dat je in begin een job moet zoeken

-kunnen slapen drinken en naar de wc gaan

-dieren

-meer vliegtuigen en helikopters

-dat het leger soms door de straten wanded of ene vrachtwagen met soldaten

-als je iemand door het hoofd schiet dat er dna ene gat in zijn hoofd zit en niet zijne kop eraf is

-dat mensen emoties hebben

-het weer dat veranderdaan d ehand van seizoenen

-dat ze gebouwen opblazen omd an nieuwe te plaatsen

-dat je naarde radio kunt luisteren naar de tv kijken

-dat je d emotorzelf ana kunt leggen en de kniperlichten en delichten

-dat je in het begin direct een rijschool moet doen

-de hulpdiensten slimmer zijn en geen mensen omver rijden om een mesne te reeden

-als er iemand gewpond is dat ze hem naar het ziekenhuis brengen en niet gewoon hartmasage en ie leeft weer

-dat er sportwedstrijden zijn en als er rellen zijn de bus begeleid word door d epolitie

-bankwagen die geld van de bank halen en ook begeleid worden door de politie

- dat je in d eruimte kunt

dit was het wel

Link to comment
Delen op andere websites

:cya:,

Ik vind dat jullien eigenlijk het spel er alleen maar slechter op maken. Als de makers erin zetten wat jullie willen kunnnen ze het beter "Grand Theft Auto meets The Sims" noemen. Denk eens na, zou jij het prettig vinden als je bezig bent met een missie en je plotseling moet gaan plassen ? Tevens zal er geen Nederlandse inspreking zijn. En knipperlichten enzovoort, een paar dagen is dat leuk maar daarna vind je het alleen maar lastig. En als je een job moet zoeken, wil je dan dat je elke dag 8 uur moet gaan werken ? Sorry, maar ik vind dat jullie een beetje overdrijven. :cab:

Ook een been breken lijkt me een slecht idee, aangezien je dat weinig tot niets kan doen. Geen ladingen als je ergens binnengaat lijkt me moeilijk, want als het groter dan San Andreas wordt kan het niet anders. Tenzij ze het natuurlijk zoals in Vice City en GTA3 doen, en je per eiland een laadscreen krijgt. Slapen is ook geen goed idee, omdat je dan steeds naar je bed moet gaan en dat kan lastig zijn want dan kan je alleen 's nachts missie's doen, tenzij je overdag slaapt. En dat je in de ruimte kunt ? Dat lijkt me echt niet leuk. :N

Ik vind sommige ideeen wel goed en origineel, maar ze zijn slecht voor het spel. We willen toch geen "Grand Theft Auto meets the Sims", aangezien dat wel een leuk spel is, maar niet past bij GTA. :7

Velaro. :cya:

@-->Hieronder: Ja, dat is iets waar de tijd nog niet rijp voor is. Maar wat heeft dat hier mee te maken ?

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou van mijn part het spel leuker maken:

- Meer voetganger soorten, dus niet dat er 3 dezelfde lopen op 1/4 meter.

- Bouwvakkers die werken aan gebouwen, straat, en andere dingen.

- Met de tijd nieuwe gebouwen. Dus dat er bijvoorbeeld na een maand (ingame) spelen een nieuw gebouw erbij komt.

- Schade op de plekken waar jij slaat.

- Deuken in het dak als je over de kop slaat.

- Geen ontploffing met de auto als ie op de kop ligt.

- Als je met een vliegtuig ergens tegenop knalt, niet dat dan het hele vliegtuig verdwijnd maar dat je dan bijvoorbeeld de hele cockpit aan deuken hebt liggen.

- Autowrakken niet zo maar verdwijnen, pas als iemand ze komt ophalen, zelfde geld voor mensen.

- Zelf graffiti kunstwerken maken.

- Jaargetijden, dus Lente, Zomer enz.

- Een spel mode waar je zelf een leven kan leiden, met in het begin $0, en dat je later een huis en auto enz. kan kopen.

Er zijn nog wel meer dingen, maar dit kwam in me op.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij wel makkelijk lijkt is een lijst in de nieuwe GTA 4, en dat je dan zelf dingen kunt bepalen. Want sommige vinden realistische dingen geen zak aan, anderen wel.

Maar waar ik me heel erg aan erger, is de politie. Want eigenlijk is die politie alleen opgezet voor jou.

Logisch, anders kun je er vanalles doen, zonder op je dak te krijgen, maar wat ik nou bedoel is:

Je hebt ruzie met een gang, dus ze schieten op je om je te vermoorden!

Je verdedigd je door terug te schieten. De politie is in de buurt, maar inplaats de gang in te rekenen.

Probeert ie jou te pakken, daar erger is me zo aan!

ruben :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij inderdaad geweldig als de komende steden wat levendiger zijn. Dat hoeft voor mij helemaal niet veel te zijn, en al helemaal geen invloed te hebben op de gameplay.

Bijvoorbeeld.

* als een ped doodgaat, door wat voor een reden dan ook, dan komt de politie er rondhangen en een beetje snuffelen (net alsof ze onderzoek doen) En de persoon wordt soms afgevoerd met een ambulance, soms met een lijkwagen. Als er meerdere mensen ongeveer tegelijk dood zijn gegaan worden er van die rood witte gestreepte borden geplaatst.

Verder hoeft er geen logica bij van "je mag niet langs die borden rijden" of "het onderzoek heeft een doel, zodat de dader wordt gevonden", nee echt alleen de illuse van een onderzoek is genoeg.

* Verlaten auto's worden afgevoerd met een towtruck

* Schoonmaak autotjes krijgen hun eigen route, zodat ze net langs de stoeprand rijden, en inhammetjes volgen e.d.

* Als er een taxi voorbij rijd, stappen er ook zo af en toe mensen in en uit.

* Mensen gaan af en toe gebouwen in, van mijn part dwars door een solid deur. 't gaat immers alleen maar om de schijn van een echte stad.

* Meer plekken waar auto's parkeren en er mensen uit stappen. En eventueel ook later weer instappen (hoeft niet eens dezelfde ped te zijn.)

-=-

Al met al denk ik dat deze dingen niet heel erg complex zijn om te maken, het is er grotendeels al. Ik denk dat dit, hoe nep ook, de sfeer van de steden net iets levendiger zou maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...