Jump to content

levendige stad


justinW

Recommended Posts

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justinW

    39

  • White Gold

    14

  • saboy

    10

  • gangstainthahouse

    7

ik zou wel willen dat je bijv. een taxi kan bellen en dan ergens in de stad naar toe brengt

of

zoiets als bij The godfather the game, als je daar een bom in die winkel plaats en knalt dan is die winkel 1 hele week dicht

Link to comment
Delen op andere websites

sommige dingen zijn wel goed met die taxi enzo maar

kom op mensen het is GRAND THEFT AUTO (grote autodiefstal), dat gezeur over plassen en poepen en slapen dat is toch niks.....

GTA moet GTA blijven

Link to comment
Delen op andere websites

jah, dat lijkt mij wel gaaf. Ze hebben nu ook een programma ontwikkeld waarmee je met SA online kunt spelen geloof ik.

Als we toch veder gaan met het geweld, vind ik dat de geweren wel iets meer aandacht mogen hebben. Want van zeer dichtbij zien ze er niet erg realistisch uit. Ze zouden eens naar een schietspel moesten kijken, die geweren zijn veel mooier. En je hebt dan ook meer posities om te schieten. Liggend, gehurkt, in de lucht enz.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat et verhaal ook op verschillende manieren gespeelt moet worden want nu krijg je gewoon een standaard verhaal dat is meestal zo bij gta versies en bij andere spellen maar et zou wel leuk zijn zoals bij true crime daar kun je het op verschillende manieren spelen. et zou super gaaf zijn dat het met dit verhaal op verschillende manier zou kunnen spelen bevoorbeeld op 2 manieren dat het je ook het gevoel geeft dat je echt een gangster bent en veder mag het wel wat levender ik heb alle gta versies uitgespeelt echt super san andreas was lekker groot maar dat mag daar ook wel et hoeft eigelijk nie zo groter maar gewoon weer verschillende landschappen en wat levendiger in de stad wat bouwvakkers hier en daar en nog veel meer.

Link to comment
Delen op andere websites

het moet niet te realistisch worden... kijk naar driv3r en the getaway, die kunnen niet aan gta tippen, omdat de besturing gewoon te moeilijk is geworden omdat het zo realistisch is... en over driv3r... dat is gewoon een flut game, ze mogen wel een gta maken met alles er in wat in gta san andreas was verwijdert ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik het driv3r wel eens gezien, maar het leek (vond ik) wel gewoon een gta maar dan slechter.

maar met al dat realistische word de kans op bugs ook groter. Een klein beetje realiteit kan wel maar niet zoveel. Ik denk gewoon dat ze beter een goed spel met mooie textuur en grapihs enzo kunnen maken. Want dan heb je niet zoveel bugs. En laten we eerlijk zijn, SA is een mooi spel maar vergeleken met andere spellen kan de textuur en de grapih wel beter.

medion :cya:

Bewerkt: door medion
Link to comment
Delen op andere websites

ik aweet het ... soms als je mensen hand in hand ziet lopen zie je 2 dezelfde in handje lopen en dat is raar en ik HOU van gta en IT'S MY LIIIIIIFE yehh dat moest er ff uit srry. en als rockstar faillet gaat is het hetzelfde voor mij als er een fam. lid dood gaat

ik vind het ook so dat er een stadsplein meot zijn egt met markten enzo en met kroegen op een rei en dat er een terras is dat bevolkt is

Link to comment
Delen op andere websites

en ja er moeten wel mogenlijkheden zijn met de nieuwe blu-ray discs want wij wille nieuwe dingen en dat moet er we op kunne tenminste 1/6de dan misschien
heey maar wanneer kijkt rockstar nou op dit forum ik denk dat ze zelf ideen bedenken en die proberen uit te werken.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...