Jump to content

levendige stad


justinW

Recommended Posts

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • justinW

    39

  • White Gold

    14

  • saboy

    10

  • gangstainthahouse

    7

Wat ik echt bagger vond aan SA en wat veel beter kan zijn de SNELWEGEN. (Als iemand dit al heeft gepost sorry maar ik ga geen 100 paginas doorspitten) ER moeten files komen, en VEEL MEER VANGRAILS EN RECLAME! Wat is nou een snelweg zonder vangrails??? En je moet zonder van de snelweg af te hoeven door de hele staat kunnen reizen. Waarschijnlijk hebben ze (R*) er weing vangrails in gezet zodat je er makkelijk op en af kan, dit moeten ze oplossen door vangrails te maken waar je doorheen kunt rijden, zoals met een hekje. Dan ziet de snelweg er waarschijnlijk STUKKEN BETER UIT en kun je er toch nog (bijna) altijd op en af! ook moeten er meer rijstroken zijn, en borden die de richting aangeven. Ook zouden ze bordjes met "UIT" bij de afslagen moeten zetten.

Buiten de snelwegen, zouden ze een groot gebergte moeten maken,ergens in het ,midden, met bijvoorbeeld en stad in het midden die de (drie?) eilanden verbindt. Als je de missies nog niet gehaald hebt, moeten die wegen afgesloten zijn. Wel moeten er kleinere weggetjes zijn, langs die blokkades, waar je langs kunt zonder sterren te krijgen, maar dat je wel sterren krijgt als een agent je ziet(hij merkt dat je hier niet mag komen door je nummerbord, daar staat de stad op.)

En meer bergdorpjes, een grote bergstad met vliegveld.

En ZEKER OOK meer rails! De treinen verbinden de steden, en in de steden zelf moet een metro de stad verbinden met andere delen van de stad. Ook moet je in taxis en bussen kunnen, en er moeten vliegtuigen vliegen, landen en opstijgen die je kunt slopen, niet als in VC waar je doorheen vliegt...

En elke stad moet zijn eigen radiostation(s) hebben.

Dit was de relativiteits theorie van FM.

Link to comment
Delen op andere websites

wat ook irritant is aan d esnelwegen is dat d emensne altijd botsen tegen elkaar das dom. waat ook leuk is als de hulpdiensten realistischer zijn dus zoals dat ambulancen mensen op eeen draagdinges legen ind eambulance doen en naar het zieken huis en al

Link to comment
Delen op andere websites

@frostiemen

wil je de volgende x zonder hoofdletters typen,misschien denken anderen dat het belangrijk is ofzo(is een grapje hoor :puh: )nee maar je hebt gelijk,maar dan heb je toch niks aan een vangrail,als je er zo door heen vliegt,

ik zou het wel vet vinden zoals bij de Godfather,als je een winkeleigenaar dood schiet,staat er zo,gesloten wegens sterfgeval in de familie,

dat heel veel huizen een interior hebben, dat je bijvoorbeeld naar binnen gaat,ze doodschiet en de nieuwe 40 inch HD-TV meeneemt en verkoopt,en als je dan terug komt zie je de lijkenwagen voor de deur staan

dat je iemand met een hamer bewerkt en dat dan de dokters ze op een brancard leggen enzo

en als je een huis binnen gaat dat mensen boven "bezig"zijn,of een kamer aan het behangen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vind is als je iemand vermoord zonder geweld te gebruiken en mensen om je heen.

Dat je een keer terug komt en alles staat af gezet net als een echte onderzoek!

En de mensen verdwijnen na een aantal sec. dat vind ik ook niet alles.

En wat een aantal mensen al vertelde als je een muur kapot rijd of iets dergelijks moet het ook een stukje kapot zijn!

Er moet moet meer leven dan de persoon dat je ook andere mensen ziet winkels beroven, sporten, ect ect.

Gewoon dat het al heel leuk wordt als je gewoon rond loopt dat je van alles tegen kan komen.

Als ze daar nou ook veel in besteed wordt het spel nooit 1tonig.

deze onderwerp -> levendige stad -> super onderwerp.

:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

*poging tot redden topic*

Laat ik het zo zeggen...

In de nieuwe GTA moeten meer peds (voetgangers enz) lopen...

Als je door een rood licht rijd moet de politie ook achter je aankomen

Als je een gebouw sloopt, moet ie niet meteen de volgende dag weer helemaal spik en span eruit zien (hoewel ik betwijfel of dit gaat gebeuren, het voegt niet echt waarde aan de game toe)

De psychics van de Auto's moeten bij elke verschilend zijn (net als bij Driver)

Nog meer mensen die weten hoe je de stad levendiger kan maken, en het realisme op kan krikken?

Maak een lijstje... :*D

Als dit een verkeerde poging was, vergeet dan wat ik heb gezegt

Als dit goed is, kunnen we de naam van t topic mischien omdope tot ''Realisme in GTA IV ? ''

Ja ik heb nog een realisme idee, dat je alle gebouwen in kan. :)

En als de deur van een gebouw op slot zit, gooi je gewoon een raam in, maar bij dat laatste kan er natuurlijk wel politie achter je aan komen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

R* moet de stad waarin het afspeelt kleiner maken dan sa (ja het klinkt raar) maar met meer detail van wapen (dus geen vaag ''bloem achtig ding als je schiet'') afketsende kogels huizen die afbranden , en betere autoschade want daar vind ik zo k*t dat je met je wagen steeds de zefde schade krijg en motoriche schade

moet ook dat de cabarateur ineens over verhit is, dat je kunt liften , dieren,wonden(dat je bijv. van een hoog gebouw flikkerd endat je bottjen gebroken zijn , realistiche kalender je valt breekt iets iets je zit dan 5 a 6 week in het gips, gebouw ingaan zou ook vet zijn...

maar ja

kzie wel

Link to comment
Delen op andere websites

jaaa dat met bot breken is een goed idee dat er egt seisoenen zijn met sneeuw en kouder weer dat je sneller dood gaat ast koud is en sneller uitgeput raakt in de zomer ast heet is. maar over het bot breek, dat je dan gelijk uit het ziekenhuis komt maar dan een periode verder ofso

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...