gta Coen Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 Doe mij maar gewoon een mooie stad met genoeg mensen. Ik hoop wel dat de de afstanden niet al te groot zijn ,zoals in GTA SA. het duurde me veel te lang voor ik in de volgende plaats was. en als je gewoon goed rijd heb je eigenlijk helemaal geen vangreel nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 ja ik weet het. maar tog als je al in alle steden kan en je wilt van ls naar sf rijden dan, en als je onderweg bent dan ben je vergete wat je wou doen omdat het zo leuk is dus bij gta IV is het leuker om het NOG langer te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2006 Van mij hoeft GTA IV helemaal niet veel verbeteringen, maar wat ik wel wil is: - Snellere ingame laadtijden(Dat wil zeggen dat de wereld om je heen sneller word geladen, want als ik nu vlieg, of met een snelle auto over de snelweg race, zie je ineen de weg niet meer, of minder scherp - Meer verschillende pedestrians(al vaker gezegd) - Meer auto's en dat je niet steeds dezelfde auto ziet als je rondrijdt - Den Haag in GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2006 je hep gelijk gta heeft wel verbeteringen nodig maar ook weer niet zoveel. moet je gta2 met sa vergelijken een grote vooruitgang dus ik ben blij en dat met de weg wordt waziger hoort erbij omdat dat erin is gemaakt in het spel maarja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2006 en dat met de weg wordt waziger hoort erbij omdat dat erin is gemaakt in het spel Nee, ik bedoel geen motion blur, ik bedoel dat soms de weg nog niet helemaal is geladen. Dus dat je de weg ziet verdwijnen en een blue hell(?) onder je ziet, gebouwen nog niet geladen zijn etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 o ok dat zuigt jaa ik hoop dat se in gta 4 dus wel betere laad dinge hebbe enzo je hebt helemaal gelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Team-BMM Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Oke heb niet alles gelezen aleen eerste pagina wat van mij wel mag : 1-Dat je bij Politie,Brandweer,Ambulance Kan werken en dat je hetzelfde mag doen niet als je een Crimineel neer knuppelt dat ej Colegas dan jou neer knuppen ook brandweer echt slangen uit zien rollen enzovoort 2-Een Winkel Centrum waar je echt in winkels dingen uit de stelage kan meppen or whatever Dat was het eerst als ik nog es wat bedenkt zet ik et er wel nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Dat iemand een kauwgom uitspuugt en als je daar overheen loopt dat die dan aan je zool blijft zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 jaaa en dat je dan over een lange speeltijd schoenen verwisselt dan zie je witte zolen in plaats van zwarte ofso. en dat je een boom over rijdt dat hij weer groeit en dat alle bomen ook groeien. en als je tege zo een grote boom aan knalt dat je dan permanente schade ziet totdat je de boom neerhaalt ofso en weet aangroeit( sneller in real life dan) en dat je na veel inspanning opeens kramp kan krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik weet niet of dit al genoemd is, maardat dat je de autolichten zelf aan en uit kan zetten en je knipperlichten ook. Of dat je naar een autogarage kunt gaan en je daar dan je auto kunt pimpen Bodykit, neon lichten enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangstainthahouse Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik weet niet of dit al genoemd is, maardat dat je de autolichten zelf aan en uit kan zetten en je knipperlichten ook. Of dat je naar een autogarage kunt gaan en je daar dan je auto kunt pimpen Bodykit, neon lichten enz.je kunt je auto al pimpe dat kun je in Gta san andreas het zou wel weer leuk zijn dat het hier ook weer kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik denk wel bijna zeker dat je weer auto's kan modden, maar wat ook levendig is is dat de banden die je monteerd dat die ook echt effect hebben en de spoiler en noem maar op dat zou echt cool zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik weet niet of dit al genoemd is, maardat dat je de autolichten zelf aan en uit kan zetten en je knipperlichten ook. Of dat je naar een autogarage kunt gaan en je daar dan je auto kunt pimpen Bodykit, neon lichten enz.je kunt je auto al pimpe dat kun je in Gta san andreas het zou wel weer leuk zijn dat het hier ook weer kan Sorry dat wist ik niet, ik heb SA niet En je sig is te groot btw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Maakt niet uit maar GTA SA is wel een echte aanrader. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangstainthahouse Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Maakt niet uit maar GTA SA is wel een echte aanrader.inderdaad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.