Thabit Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 Praat hier over alles wat met het Nederlands Team van voetbal te maken heeft! Macedonië 2 - 2 Nederland! Reageren
MightyDuck Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 En weer een voetbal topic <_< Vorige week heb ik een spëciaal voetbal topic gemaakt, voor alles wat met voetbal te maken heeft, niet voor mij maar voor de leden van dit forum omdat ik het behoorlijk irritant vind dat er alleen maar voetbaltopics zijn terwijl het een SPORTonderwerp is. Maar nee hoor niemand zien (zogenaamd) mijn topic niet en maken gewoon een nieuw topic <_< Reageren
Thabit Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 Nou, dat is dan fijn voor je maar in deze topic mag je alleen maar over het Oranje Voetbalteam praten en anders wordt in jou topic en zooitje van dit gaat daarover en dat gaat daarover ! :kickass: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 Beter een zooitje in 1 topic dan een zooitje 10 duizend topics die alleen maar over dat gekke VOETBAL gaan. Reageren
Tim14 Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Beter een zooitje in 1 topic dan een zooitje 10 duizend topics die alleen maar over dat gekke VOETBAL gaan. 1. kap ff met je rode lettertype! dat is zwaar iritand, 2. mij maakt het niks uit als jij 100 topic over ijshockey maakt... voetbal is een bekende/veelbesproken sport dus in principe niks aan de hand Reageren
Thabit Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Beter een zooitje in 1 topic dan een zooitje 10 duizend topics die alleen maar over dat gekke VOETBAL gaan. 1. kap ff met je rode lettertype! dat is zwaar iritand, 2. mij maakt het niks uit als jij 100 topic over ijshockey maakt... voetbal is een bekende/veelbesproken sport dus in principe niks aan de hand Daar heb je gelijk aan Tim! Aan bijde punten! Reageren
Pete-R Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 Beter een zooitje in 1 topic dan een zooitje 10 duizend topics die alleen maar over dat gekke VOETBAL gaan. Waarom dat gekke voetbal als je een sport niet leuk vin dan hoef je het nog niet zo te haten. En trouwens hoeveel topics staan er over voetbal? Trouwens ik geef je wel gelijk over die topics die over 1 wedstrijd gaan die hadden ze beter in jou TOPICJE kunnen plaatsen Reageren
Thabit Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Jee.. voetbalnieuws! Velen van jullie wisten het vast al wel maar Nederland heeft van Finland gewonnen met 3-1! Een mooie overwinning dus! Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Ik dacht de eerste 20 minuten van de wedstrijd: Daar gaan we weer... maar gelukkig werd er al snel gescoord Reageren
RTS Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Ik dacht de eerste 20 minuten van de wedstrijd: Daar gaan we weer...maar gelukkig werd er al snel gescoord I thought also.........Maar ja in 2 minuten weer 2-1 voor staan is toch zeker redelijk. Reageren
Thabit Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Ja, ik luisterde op de radio! Toen hoorde ik ineens dat zo'n Fin geschoord had! Ik dacht: SHIT! Maar gelukkig voor de rust: Jaa (sneijder volgens mij) Maakt een doelpunt en daarna gelijk nog één! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 gweldige prestatie mijn complimenten aan de coach en aan het team, wij zijn trots op jullie B) Reageren
Pete-R Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Ja precies nederland wint de poul! Ze staan er hartstikke goed voor WE gaan naar wk 2006! Reageren
Thabit Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2004 Jep, alleen jammer van die blunder tegen Macedonië! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 Ja precies nederland wint de poul! Ze staan er hartstikke goed voor WE gaan naar wk 2006! Dat is te hopen, volgende maand is de laatste wedstrijd van dit jaar en moeten ze in maart weer spelen, maarja het tij kan gaan keren natuurlijk, dat is ook typisch nederland. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.