Jump to content

Nederlands Elftal


Thabit

Recommended Posts

Ze waren gewoon slecht. Ze misten v. Bommel en Ruudje.

Idd, ruud en mark terug in oranje!! :D

t begint er toch op te lijken dat van basten iets heeft tegen (ex)PSV spelers

er is er niet 1 geselecteerd :S

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    14

  • Thabit

    13

  • The Outlaw

    8

  • Tim14

    7

Top Posters In This Topic

Nee klopt. Hij is sowieso geen goede coach, heb liever bv. Adriaanse als hem hoor.

Zie jij van Nistelrooy scoren dan? Nou? Je wil EX-PSV'ers terug omdat je voor PSV bent. En nog wat, van Basten heeft niks tegen PSV'ers, maar als je ziet dat PSV ook niet veel Nederlanders heeft...

Ooijer is toch ook ex-PSV, en ook geselecteerd? En nog even over Huntelaar:

Hij moet wennen. Geef hem gewoon een kans. Hij kan ook niet alles hoor, niemand is volmaakt. Ik hoor ook helemaal niks meer over Ruud hoor. Zeg niet dat ik alleen maar ajacieden goed vind, ik vind ook Kluivert goed hoor, is ook PSV'er nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee klopt. Hij is sowieso geen goede coach, heb liever bv. Adriaanse als hem hoor.

Zie jij van Nistelrooy scoren dan? Nou? Je wil EX-PSV'ers terug omdat je voor PSV bent. En nog wat, van Basten heeft niks tegen PSV'ers, maar als je ziet dat PSV ook niet veel Nederlanders heeft...

Ooijer is toch ook ex-PSV, en ook geselecteerd? En nog even over Huntelaar:

Hij moet wennen. Geef hem gewoon een kans. Hij kan ook niet alles hoor, niemand is volmaakt. Ik hoor ook helemaal niks meer over Ruud hoor. Zeg niet dat ik alleen maar ajacieden goed vind, ik vind ook Kluivert goed hoor, is ook PSV'er nu.

Er zijn ook zat Ajacieden die het niet eens zijn met V. Basten, dus praat geen poep. V. Nistelrooy is naar mijn menig echt wel beter als Huntelaar, ze horen er gewoon allebei bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland - Wit Rusland 3:0

Uitblinkers: Van Persie, met daarna met een gat, Kuyt en Sneijder.

Vond het wel een ietwat aardige wedstrijd, met 4 mooie goals. Vooral de eerste van Van Persie was echt schitterend, vol op de slof in de verre hoek.

Het enige waar ik me aan zat te ergeren (wel vaker) waren Heitinga en Landzaat. Knsap niet waarom zij dr nog altijd instaan. Heitinga kan helemaal niet rechtsback staan, zit te kloten en heeft dom balverlies dat ook nog gevaarlijk is. Landzaat zie ik vaak voorin maar doet daar nooit wat goed, nu ook heeft hij een stuk of 3 dikke kansen gehad en ze gingen allemaal meters naast. Wil het eigenlijk niet zeggen, maar dan heb ik toch liever een Van Bommel daar staan.

Enne... irritant iemand met kutfluitje daar op de tribune.

Link to comment
Delen op andere websites

4 Mooie goals? En het werd 3-0!? :cya:

Anyway, ik vond het stukken beter gaan dan in Luxemburg, maar het kan nog veel en veel beter, de eerste 20 minuten van de 2de helft zat Nederland bijna weer op het niveau van afgelopen zaterdag, maar het liep gelukkig beter af.

Duitsland had trouwens met 13-0(!!!) gewonnen van San Marino, is een record in EK-kwalificatiewedstrijden. Wilde ik even melden.

@robertpsv hieronder: Ja het kon bijna niet slechter!

@Preddy daaronder: Sorry, je heb gelijk van die afgekeurde goal, maar San Marino staat nog beter op de wereldranglijst van de FIFA dan Luxemburg en dat zijn ook allemaal über amateurs.

Bewerkt: door Gizmo14
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk typfoutje van Preddy, Gizmo14 ;) Ze waren inderdaad beter als tegen Luxemburg, maar dat was wel heel erg slecht, als ik ze nu een punt zo geven gaf ik ze een 5. Wel een paar mooie goals, maar er kwam geluk bij kijken. Er moet nog veel werk verzet worden, ik ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

:van basten is gewoon een ajacied en van bommel of van nistelrooy mogen geen foutje maken en heitinga bijv. die maakt elke wedstrijd wel tienduizend fouten en mag er nog in blijven.

mij boeit het zelf niet meer wat nederland doet ik ben meestal voor de tegenstander :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

:van basten is gewoon een ajacied en van bommel of van nistelrooy mogen geen foutje maken en heitinga bijv. die maakt elke wedstrijd wel tienduizend fouten en mag er nog in blijven.

mij boeit het zelf niet meer wat nederland doet ik ben meestal voor de tegenstander :sigaar:

van Nistelrooy is er niet uitgegaan omdat hij in hte veld foutjes maakte. Aleen omdat ze hebben gevochten met hem (Nistelrooy is nogal aggresief)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik met stomheid geslagen:

Van Bommel terug bij Oranje

Mark van Bommel is terug bij de selectie van het Nederlands voetbalelftal. Bondscoach Marco van Basten maakte vrijdag bekend dat de speler van Bayern München deel uitmaakt van zijn ploeg voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije en Albanië.

Meer informatie volgt.

bron

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien doordat Bommel geen kritiek op v Basten heeft geuit?

Ik denk eerder vanwege het feit dat Mark van Bommel de laatste tijd gewoon erg sterk voetbalt bij Bayern München en dat hij daardoor is geselecteerd. Ik ben overigens blij dat Van Bommel weer bij de selectie zit, want hij is gewoon één van de betere middenvelders van Nederland. Bovendien heeft hij veel internationale ervaring, wat je van weinig andere internationals kunt zeggen, behalve natuurlijk Edwin van der Sar en Giovanni van Bronckhorst.

Ruud van Nistelrooy is ondanks zijn twee doelpunten die hij afgelopen week maakte in de Champions League dus nog niet geselecteerd, maar dat is nog wel te begrijpen aangezien Huntelaar en Kuijt ook goede spitsen. Het enige vreemde hieraan is het volgende: Van Bommel wordt geselecteerd omdat hij de laatste weken goed bezig is. Van Nistelrooy is dat in tegenstelling tot Klaas-Jan Huntelaar ook, maar toch wordt Huntelaar wel geselecteerd, en Van Nistelrooy niet. Een beetje inconsequent, maar zo lang de resultaten goed zijn, hoor je niemand klagen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...