Jump to content

Nederlands Elftal


Thabit

Recommended Posts

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    14

  • Thabit

    13

  • The Outlaw

    8

  • Tim14

    7

Top Posters In This Topic

jazekers :Y , alleen dan in het engels

dat is niet helemaal waar. belarus en wit-rusland is ongeveer hetzelfde als Nederland en Holland. in het engels spreken ze alleen over belarus. white-russia zou ook beetje raar klinken :)

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Als je Wit-Rusland zou vertalen naar het engels zou je toch Belarus zeggen?

als ik Nederland naar het Engels wou vertalen, kan ik zowel Holland als The Netherlands zeggen, waar The Netherlands gangbaarder is. Belarus en White-Russia is hier totaal niet van toepassing, aangezien Wit-Rusland in het engels alleen aan te duiden is met Belarus.

En anders vat ik je idee niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Wit-Rusland zou vertalen naar het engels zou je toch Belarus zeggen?

als ik Nederland naar het Engels wou vertalen, kan ik zowel Holland als The Netherlands zeggen, waar The Netherlands gangbaarder is. Belarus en White-Russia is hier totaal niet van toepassing, aangezien Wit-Rusland in het engels alleen aan te duiden is met Belarus.

En anders vat ik je idee niet...

ik bedoel ook voor sommige talen. het frans noemt nederland toch ook alleen maar pays-bas en heeft geen andere betekenis voor nederland, hetzelfde dat in het engels witrusland alleen belarus heet

>>> Door NandroDavids: Kom op mensen, dit is het Sport Forum, niet het 'Correcte vertalingen voor voormalige Sovjetunie-landen Forum'...ga dus gewoon over het Nederlands Elftal praten!<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft misschien niet zoveel met het Nederlands Elftal te maken, maar wel belangrijk:

BRON: VI

KNVB naar rechter na bedreiging Oranje

1/9/2006 9 :58

De KNVB spant een kort geding aan om te voorkomen dat de interland van het Nederlands elftal tegen Wit-Rusland niet doorgaat door een actie van energiebedrijven. Die dreigen komende woensdag de stroom in het Philips Stadion af te sluiten.

De KNVB ontving donderdagavond een brief van het Landelijk Medezeggenschapsforum Energiedistributiebedrijven (LME). Daarin dreigden de werknemers van de vier grote Nederlandse energiebedrijven (Nuon, Essent, Eneco en Delta) om woensdag de stroom af te sluiten van het stadion in Eindhoven.

De LME protesteert met deze actie omdat het fel gekant is tegen de opsplitsing van energiebedrijven, die het kabinet van plan is te gaan doorvoeren. 'Alleen als minister Wijn van Economische Zaken zwart op wit zet dat de splitsing van tafel gaat, gaat bij de wedstrijd het licht aan', luidde het dreigement aan de KNVB.

De voetbalbond laat het er niet bij zitten. 'Het moge duidelijk zijn dat de schade voor de KNVB en het Nederlands elftal onevenredig groot zal zijn', luidt de verklaring van de KNVB.

'Niet alleen zal deze EK-kwalificatiewedstrijd door de UEFA als verloren worden beschouwd, maar daarnaast moet de KNVB ernstig rekening houden met disciplinaire maatregelen, zoals het brengen van extra punten in mindering, geldboetes en zelfs uitsluiting voor EURO 2008. Daarnaast leidt de KNVB direct aantoonbare schade zoals een aanzienlijk verlies aan inkomsten uit televisierechten en recettes.'

Dus als ik het goed begrijp, kan Oranje EURO 2008 mislopen in het ergste geval! :-(:N

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie gister ook gekeken? Ik alleen de laatste 10 minuten + nabeschouwing en het spel van Oranje was zwaar bagger! Een schamel doelpuntje tegen z'on klein voetballand als Luxemburg... Ik vraag me af hoe het verder gaat...

Link to comment
Delen op andere websites

Die van Basten moet maar lekker coach van togo of equatoriaal guinea worden ofzo, daar hebben ze het hard nodig. maar zoek aljesblieft snel een nieuwe coach want zo halen we het EK niet eens :?

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Nja tegen een 9 man verdediging spelen valt ook niet mee. Is goed dat ze hebben gewonnen ook al was het niet om aan te zien. Meer zorgen maak ik me over onze verdediging, die de een na de andere blunder maakte. Vooral Heitinga zat er met zn hoofd niet bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moesten gewoon via de vleugels gaan, maar alles gaat door het midden, en dat was niet alleen bij deze wedstrijd zo, maar dat zie je steeds vaker.

Ok Nederland miste wel wat spelers als Sneijder, Van der Vaart, Robben, van Bronckhorst en Kromkamp enzo.

Maar dat is nog geen excuus voor zo'n wanvertoning. :N

(Zo, wat streng :*D )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...