Jump to content

Nederlands Elftal


Thabit

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    14

  • Thabit

    13

  • The Outlaw

    8

  • Tim14

    7

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

Ik ben ook beter gewend van oranje, als ze echt gewoon speelden had het 6-0 kunnen zijn, ik vond het geen goede wedstrijd, en die scheids is ook helemaal niks, daar ben ik niet zo over te spreken.

hij floot voor het kleinste ding, dat vind ik ook weer iets te ver, maar het was erg vaak in het voordeel van Andorra.

Ik vond het geen goede westrijd, en nu maar hopen dat we het tegen roemenie beter gaan doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Als je nu gaat praten hoever ze op het WK komen. Ik denk natuurlijk zoals altijd dat ze tot de halve finale komen...

De finale zou dan mooi zijn.. Maar dat halen ze denk ik niet!

BTW: Tegen wie moet NL de volgende wedstrijd spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

spelen ze niet een oefenwedstrijd? volgens mij tegen Engeland, had het ergens opgevangen weet niet meer waar maar ken het mis hebben :o

Oefenwedstrijden zijn saai.

Vooral als het om Engeland gaat met dat zooitje ongeregeld

@Mitch bij het WK kwalificatie moeten ze de eerst volgende wedstrijd tegen Roemenie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ai, dat wordt moeilijk, Roemenië is best wel goed!

Ze moeten eerst een wedstrijd tegen Engeland (Oefenduel) en daarna pas tegen Roemenie

Engeland - Nederland

9-februari-2005 20:30 Birmingham (Villa Park)

Roemenië - Nederland

26-maart-2005 20:00 BUCHAREST (Giulesti BUCHAREST)

Nederland - Armenië

30-maart-2005 20:30 Eindhoven (Philips Stadion)

Bewerkt: door tim13
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hier heb ik Het voorlopige elftal van Nederland+ wat info:

bondscoach Marco van Basten heeft Ryan Babel, Hedwiges Maduro en Martijn Meerdink opgenomen in de selectie van Oranje voor de WK-kwalificatieduels met Roemenië, 26 maart in Boekarest, en Armenië op 30 maart in Eindhoven.

Oudgediende Edgar Davids, die bij zijn club Internazionale nauwelijks aan spelen toekomt, is wederom gepasseerd door Van Basten. Ook Feyenoorder Romeo Castelen is niet in de selectie opgenomen. Voor Zowel Maduro, Babel als Meerdink is het de eerste keer dat ze voor Oranje worden opgenomen.

Ajax en AZ zijn met beiden vijf spelers hofleverancier van het Nederlandse team. Lijstaanvoerder PSV levert slechts een drietal spelers.

Co Adriaanse toonde zich gelukkig met de selectie van de AZ-spelers. "Als je als AZ hofleverancier wordt genoemd is dat natuurlijk fantastisch voor de club. Verder vind ik het leuk voor Martijn (Meerdink) dat hij is opgeroepen. Wel jammer voor De Cler dat hij is afgevallen", aldus de coach.

Doel:

Van der Sar (Fulham), Timmer (AZ)

Verdediging:

Bouhlarouz (Hamburger SV), Bouma (PSV), Van Bronckhorst (Barcelona), Heitinga (Ajax), Melchiot (Birmingham), Kromkamp (AZ) en Mathijsen (AZ)

Middenveld:

Van Bommel (PSV), Cocu (PSV), Landzaat (AZ), Maduro (Ajax), Sneijder (Ajax) en Van der Vaart (Ajax)

Aanval:

Babel (Ajax), Kuijt (Feyenoord), Meerdink (AZ), Robben (Chelsea) en Van Nistelrooij (Manchester United)

Bron: Nossport.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Sorry voor de dubbelpost maar ander leest niemand het belangrijke nieuwd omtrend het NL elftal:

Bondscoach VBasten heeft zijn selectie bekendgemaakt voor de belangrijek wedstrijden van Roemenie en Finland.

Ik post het hier omdat ik het niet kan posten in het voetbalnieuwd topic en WN&O forum.

Wat denken we? gaan we door met de tactiek of komt er toch een verloren wedstrijd aan?

Ron Vlaar, Barry Opdam en Robin van Persie zijn geselecteerd voor de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Roemenië en Finland. Marco van Basten heeft Romeo Castelen, Olaf Lindenbergh, Kiki Musampa, Edwin Zoetebier verteld dat zij zich maandag niet hoeven te melden in Noordwijk.

Van Persie dankt zijn selectie aan zijn goede spel bij Arsenal de afgelopen maanden en aan de indruk die hij maakte tijdens de trainingskamp. Opdam en Vlaar kregen de afgelopen dagen ook nog een kans om hun kwaliteiten te tonen en Van Basten vonden de jonge en oude AZ-verdedigers goed genoeg.

Er haakten in totaal dus slechts vijf spelers van de 29 af. Dit komt omdat Denny Landzaat, Dirk Kuijt, Mark van Bommel, Van der Vaart en Nigel de Jong het duel met Finland missen als zij een prent krijgen tegen Roemenië en omdat Arjen Robben, Rafael van der Vaart, Khalid Boulahrouz niet helemaal fit zijn. Wesley Sneijder haakt af omdat hij last heeft van hoge koorts.

Volledige selectie:

Doel: Van der Sar (Fulham) en Timmer (AZ)

Verdediging: Boulahrouz (Hamburger SV), Melchiot (Birmingham City), Vlaar, Opdam (AZ), Van Bronckhorst (FC Barcelona), Bouma, Ooijer, Lucius (PSV), Heitinga (Ajax)

Middenveld: Van Bommel (FC Barcelona), Cocu (PSV), Maduro, De Jong, Van der Vaart (allen Ajax), Landzaat (AZ)

Aanval: Van Nistelrooy (Manchester United), Robben (Chelsea), Kuyt (Feyenoord), Babel (Ajax), Van Persie (Arsenal), Makaay (Bayern München) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV

Bron: NU.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...