Jump to content

Nederlands Elftal


Thabit

Recommended Posts

Ron Vlaar en Barry Opdam, zijn 2 verdedigers van AZ, hele goede voor Ron is het wel een nieuwe uitdaging ook voor Barry ze zijn nog nooit geselecteerd

Barry Opdam:

barry_opdam01_16427.jpg

Ron Vlaar: plaatje ontbreekt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    14

  • Thabit

    13

  • The Outlaw

    8

  • Tim14

    7

Top Posters In This Topic

ik begin me af te vrage hoelang dit nog goed gaat met steeds nieuwe spelers te kiezen voor de ploeg

Tot nu toe heeft het aleen nog maar goed uitgepakt..

Ik snap trouwens niet waarom zoveel mensen een hekel hebben aan van Basten, hij heeft aleen nog maar mooi voetbal laten zien en we winnen gewoon.

Waarom dan die haat? met oude spelers wil Nederland nog wel eens verliezen, maar van Basten heeft met de jonge groep nog niet verloren..

Link to comment
Delen op andere websites

het is erg leuk om naar de jonge spelers te kijken maar ik vind dat het er niet al te veel moeten zijn, ej moet ook een paar oudere ervaren spelers erin laten, San Marco doet het heel erg goee met dit team alleen valt me op dat seedorf steeds buiten de boot valt terwijl hij heel vaak bij Milan speelt

Link to comment
Delen op andere websites

het is erg leuk om naar de jonge spelers te kijken maar ik vind dat het er niet al te veel moeten zijn, ej moet ook een paar oudere ervaren spelers erin laten, San Marco doet het heel erg goee met dit team alleen valt me op dat seedorf steeds buiten de boot valt terwijl hij heel vaak bij Milan speelt

Je snapt het niet, van Basten wil geen spelers die denken dat ze alles zijn en veelste vaak op het nieuws komen..

Ze hebben nu van Nistelrooy en van der Sar en dat is al genoeg ervaring.

Met jonge spelers presteert Nederland beter, Klaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Woensdag finland...moet kunnen aangezien de andere wedstrijd ook 3-1 werd..Eigenlijk alleen tsjechie nog verslaan en we zijn 1e in de poule :D en gelukkig weer verzekerd van een groot toernooi :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland verdiend en vol overtuiging gewonnen van de Roemenen, alleen jammer van Vbommel dat ie er helaas uitligt.

Tegen Finland verwacht ik iets meer tegenstand want ik denk dat ze erop gebrand zijn om te winnen om Nl en Tsjechie in het spoor te blijven ik hoop op veel spektakel :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...