CJ tha Kok Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Wat ik zou willen is: Dat bij de politie niet alleen om CJ draait. Dat de politie beter af kunt schudden bij 2 a 3 zelfs 4 politie sterren (natuurlijk wel hoe meer sterren hoe moeilijker). Maar wat ik bedoel is dat je echt kunt vluchten en verstoppen achter schaduws, in de jungle, zee, gebouwen, woestijn enz. niet alleen maar bij de "pay 'n spray shop" Verschillende karakter's bij de politie: o.a weldadig, vriendelijk, positief enz. Andere vervoer fiets, paard, busjes. Politie honden zal ook leuk zijn. En wat vinden jullie wat er nog meer moet veranderen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 De politie moet minder snel schieten. Bij 1 ster schieten ze je al dood. Er zou dus een soort van opbouw systeem in moeten komen. Dat als je één keer de fout in gaat; een waarschuwing krijgt. En bij een vervolg een soort geld straf. Bij vakere keren mag je wel opgepakt worden. En ik ben het vol met CJ tha KoK eens ze kunnen bijna overal komen die politie's. Daarmee bedoel ik dat er binnen een zeer korte tijd een hele actie met tientallen polities is opgezet. Nu maar hopen dat hier verbetering in komt. Alhoewel ik betwijfel het. Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik ben het met jullie allebij eens, wat CJ tha Kok zegt lijkt me veel leuker, dat je ook voor de FBI of het leger zou kunnen ontsnappen door ergens in een verlaten steegje of een oud hutje te gaan schuilen. Ook verschillende soorten typen politie agenten lijkt me leuk, dus geweldadig, aardig etc. En wat Summerbase zegt lijkte me ook leuk, vaak als je alleen iemand slaat beginnen ze gelijk al te schieten, en eerst een waarschuwing e.d. krijgen is ook leuk. Maar ik betwijfel dat R* dat gaat doen. Mij lijkt het leuk om niet alleen mannelijke agenten te hebben maar ook vrouwlijke agenten, dat is wat ik nu kan bedenken naast dat wat jullie zeiden. Reageren
japie13 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 ik vind ook dat ze je ook echt duidelijk moeten laten arresteren, niet alleen een pistool richten. maar dan ook echt met handen op rug, hand boeien enz. Reageren
LucasV Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Dat de politie je het nog wat moeilijker gaat maken. Niet domweg op je schieten, maar ook samenwerken en vaker achter objecten schuilen. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik vind dat de politie echt is wat meer a.i. mag krijgen. Soms zie je een polite tegen de muur lopen... Het lijkt me ook wel een goed idee dat de politie niet zo rap schiet, maar hoe meer moorden je pleegt, dus hoe bekender je staat bij de politie, dat ze dan wel rap beginnen te schieten! Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) ik vind ook dat die politie je gewoon moet arresteren dan dom schieten want soms zie iemand een politie rammen (waarom weet ik niet) maar dan gaan ze gewoon schieten en iedereen weer in paniek rondrene en dat ze trukje probberen te doen om je in de val te lokken enz.... want wat ze in Gta Sanandreas doen dat slaat echt nergens op in Vice City waren ze beter EDIT: dit wou ik nog zeggen dat die politie,s niet meer zo aso rijden want soms botsen ze tegen je aan en dan krijg je een ster terwijl je niks doet Bewerkt: 19 mei 2006 door nick11123 Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Het moet terug zoals in GTAIII zijn, bij een ster, niet gaan schieten, maar gewoon met de blote vuist of de knuppel. Bij twee sterren mogen ze af en toe schieten. Bij 3, 4, 5 of 6 sterren mag het gaan zoals gewoonlijk. Busted zijn door in een auto te zitten terwijl je deur open is en de politie gewoon een pistool op je richt vind ik ook wel dom, in theorie zou je gewoon weg kunnen rijden! Misschien voegen ze wel een zevende ster toe, al heb ik geen idee wat er dan gaat gebeuren. Reageren
VforV Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Het moet aangepast zijn aan waar je je bevindt. Als je in SA in de woestijn bent met een Wanted Level komen daar uit het niets ineens politiejeeps op je afgestormd. In de steden is het drukker, dus daar vinden ze je makkelijker, maar op het platteland zouden er minder agenten moeten zijn. Enkel een wijkagent ofzo. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Dat schuilen doet me wat denken aan Need For Speed : Mw . Just Kidding, ik zou het ook beter vinden. Ook vind ik dat je moet kunnen overgeven. Dat ze dan echt handboeien aandoen enz.. Maar als je de Specs bekijkt van de Ps3 zal zoiets er wel aankomen . Bewerkt: 18 mei 2006 door Giorgo Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 haha jha das zkr een goed idee, dat je dan zo op de grond moet gaan liggen met je handen op je rug zou wel grappig zijn de wouten mogen idd wel wat realisticher dat ze bij 1 ster alleen waarschuwingen gaan geven en niet gelijk gaan sgieten. bij 2 een extra politieauto erbij en dat ze je dan onder sgot gaan houden en nog meer waarschuwingen geven, bij 3 egt gaan sgieten en dan steeds een stapje verder tot je ut leger agter je aan hebt, waaar ook iets meer voertuigen mogen rondrijden dan, bijvoorbeeld zo`n barack met allemaal soldaatjes agterin das een groot punt waar ze aan moeten werken!! n van die dikke HUMMERS vind dat de burgerhummer, ofwel Patriot genoemd, weer trug mag komen en dat je die met allemaal bling bling kan opleuken maar dat even terzijde, De politie moet gewoon veeeeeeeeeeeel realisticher Reageren
henk_jan Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 ik hoop dat ze nu instellen dat ook de politie aan de kant gaat als je bijvoorbeeld met een Ambulance/brandweer wagen rijd, gaat de Politie nooit aan de kant, wat ook wel leuk zou zijn is dat als je Politie missies doet en je rijdt met loeiende sirenes langst ze heen dat ze je mee gaan helpen Reageren
Spacecraft Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Het zou allemaal wat realistischer mogen. Dan bedoel ik dat de politie bijvoorbeeld ook achter je aankomt wanneer je full-speed langs een politiewagen en door een rood stoplicht een kruising over scheurt. En dan moet het natuurlijk niet zo wezen dat je voor dat soort overtredingen gelijk doodgeschoten wordt ( ) maar dat je dan gewoon een boete krijgt van een paar $$$. Reageren
Goliat Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ja dat is ook wel leuk, en dan als je b.v. iets vernield een agent achter je aan krijgt en dat ie dan voor je gaat staan en zo tegen je zegt dat je een boete moet betalen. En dat je dan een keuze krijgt, betalen en weglopen of niet betalen en die agent voor ze kanus slaan Reageren
Foxr Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Bij 1 ster schieten ze bij mij niet, zolang je maar geen wapens in de hand hebt. Is ook logisch, je loopt over de straat met een verboden AK ofzo en wordt achtervolgd om opgepakt te worden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.