Jump to content

Politie in de nieuwe GTA: IV


CJ tha Kok

Recommended Posts

Wat ik echt wil is, een soort zoals je ziet bij politieactervolgingen:

- Als je probeert per auto te ontsnappen dat hij dan zo'n amerikaanse klem truck doen, ene auto links voor, andere rechts achter en dan een tik geven.

- Als je te hard rijd een bekeuring dat je of je vlucht of je betaalt snel om door te kunnen.

- Meer echte politieauto's echte merken.

- Dat als je je auto stil zet of komt te staan dat ze echt zoals op tv door het raam enz. eruit sleuren en tegen de grond douwen, Freeze Police :clown:

- Met het wapen zoals in het echt, dat ze je onderschot houden terwijl jij eruit gesleurt wordt.

- Dat je nog een kans hebt te ontsnappen nadat je eruit gesleurt bent. Dus niet meteen 'wasted'

- Ze moeten zich opstellen ( de auto's ) tijdens het rijden zoals in het echt, en niet blind erachter hangen.

- Inschatten waar ze je moeten insluiten dus weten dat je in de modder vast loopt.

- Een politiefuik, dat als je erin rijd dat je dan vast zit tussen 2 politie wagens

Enz.... ;)

Ben ik het volledig mee eens :)

Ook zou ik graag willen zien dat als je bijv. een heleboel moorden hebt gepleegd en je verschanst je bijv. in een gebouw (en dat je dan bijv. ook iemand kan gijzelen :puh:) dat dan bijv. een woordvoerder van de FBI met een luidspreker gaat proberen je om te praten enzo, ze gaan je opbellen e.d., om je dan van volgens hun 'je problemen' af te helpen. Ook zou ik willen dat politieagenten niet gelijk de boel beantwoorden door er maar kwakkeloos op te gaan schieten of slaan, maar gewoon echt proberen je de goede kant op te laten stappen zo gezegd. :)

Ook zou het wel leuk zijn als de politie met honden achter je aan kwam. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • medion

    4

  • ASPHALT

    3

  • brbgtaplayer

    2

  • ikt

    2

nu is het zo als je ergens bove op een hele hoge berg staat is de politie daar ook als ze je 8terna zitten maar ik vind dat dat moet veranderen, bv: dat je gezocht wordt ofzo en dat je je dan mpoet gaan vermommen een tijdje of zoiets maar niet dat de politie overal is waar jij bent

Link to comment
Delen op andere websites

kheb dus zien staan

dat ze wat slimmer worden n samenwerken n meer dekking zoeken

met arrestaties ook echt handboeien omdoen en lijkt me lachen dat je ook je kunt overgeven ofzo :puh:

dat je ook echt een reputatie zou krijgen...ik hoop ook dat ze iets doen met boetes en/of waarschuwingen

en ze moeten inderdaad ook aan de kant gaan als je aankomt scheuren met een alarm ofzo...en k zag ook nog staan dat ze meer variaties moeten hebben in vervoer...alleen auto's motoren n heli's word ook saai

ik weet er zelf niet veel meer bij te verzinnen n dit alles is best goed...ik hoop alleen maar dat als ze zoveel aanpassingen maken het niet teveel ten koste aan graphics gaat als je kijkt naar spellen zoals assasins creed...echt prachtig dan vraag ik me ook weer af hoe de nieuwe gta/'s eruit gaan zien :{

Link to comment
Delen op andere websites

Even mijn mening.

De politie moet verbeterd worden.

Vanaf 1 ster een politie die geldboete ofzo geeft

2 sterren politie die met vuist of knuppel komt

3 sterren een team zodat ze je kunnen arresteren (dus vanaf 3 sterren pas aresteren)

4 en hoger dat er echte plannen tegen gedaan worden.

Ervoor als je tegen politie botst ofzo en dan al 1 ster zodat ze je oppakken met BUSTED vind ik eigenlijk belachelijk.Geldboete of waarschuwwing zou daar beter voorzijn.Mischien nieuwe balk?

Een balk onder gezondheid en sterren met: waarschuwwing

En vanaf die balk vol met politiewaarschuwwingen is, dat ze je dan pas mogen arresteren?

Naja, is maar idee en mening van mij

Maar of ze echt er iets gaan aandoen zou ik niet te hard ophopen.In alle GTA is dat ongeveer hetzelfde gebleven met politie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het volledig met CJ tha kok eens! ik vind ook dat:

-de politie ook anderen pakt

-je tegen je arrestatie kan verzetten (als je busted bent)

-je handboeien om krijgt (wel zo realistisch)

-dat je niet altijd met een steekpenning vrijkomt (niet alle agenten zij corrupt) maar dat je soms ook in de bak komt.

EDIT: ik ben het ook met slimmeke1 eens dat het belachelijk is dat je bij een klein botsingkje gelijk opgepakt word (in plaats van dat moet je dan bijv een halve ster krijgen)

Bewerkt: door brbgtaplayer
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik zou willen is:

Dat bij de politie niet alleen om CJ draait.

Dat de politie beter af kunt schudden bij 2 a 3 zelfs 4 politie sterren (natuurlijk wel hoe meer sterren hoe moeilijker).

Maar wat ik bedoel is dat je echt kunt vluchten en verstoppen achter schaduws, in de jungle, zee, gebouwen, woestijn enz. niet alleen maar bij de "pay 'n spray shop"

Verschillende karakter's bij de politie: o.a weldadig, vriendelijk, positief enz.

Andere vervoer fiets, paard, busjes.

Politie honden zal ook leuk zijn.

En wat vinden jullie wat er nog meer moet veranderen?

Ik ben er volledig mee eens :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Meer roadblocks dat heel de straat geblokkeert is met bortjes swat busjes en anders items.

De tanks moetten schieten en niet gwn je proberen te rammen.

De politie,swat en fbi moetten is wat anders gaan bedenken als je al 10 minute of langer met 6 sterren rondrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ook de snelheid van de politie is overdreven. als ze bijv. lekke banden hebben, kunnen ze je nog gewoon bijhouden. Ookal rij je in dezelfde auto. Ze zijn ALTIJD sneller.

van mij mag dat wel minder.

ruben :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de politie net zoals jullie al zijden dat arresteren realistiser moet worden en dat je dan naar het politie bureau gaat voor verhoor en als je kunt zwijgen en je zelf kunt beschermen of zoiets of deronder uit kan praten je zo vrij kan komen das wat leuker en graag niet die half af gekapte politie auto's das niet mooi

Bewerkt: door masterkey
Link to comment
Delen op andere websites

Die realistische overtredingen zoals ik het maar noem lijkt me het onmogelijk om een missie uit te spelen en ook erg irritand als je lekker aan het cruizen bent dat je meteen zo'n klote smeris achter je aan hebt. Wat me wel vet lijkt is dat ze meer richting hitman moeten gaan. Hoe cleaner de kills die je maakt hoe kleiner de kans op een ster. En zonder getuigen dan wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij leuk om "van "busted" een mini game te maken,daarme bedoel ik dat waneer je bent opgepakt ook echt in de gevangenis komt.

[straf A] bij 1 t/m 2 sterren: geld betalen $500 of in de gevangenis zitten. voor 2 uur (GTA tijd)

[straf B] bij 3 t/m 4 sterren: geld betalen $1500 of in de gevangenis zitten voor 4 uur (GTA tijd)

[straf C] bij 5 t/m 6 sterren: $50.000 betalen voor een advocaat (Het is dan zeker dat je word vrijgesproken) gevangenis 10 uur (GTA tijd)

Maar je kan kiezen,of je blijft netjes in je cel,of betaald het geld...Of je gaat ontsnappen!

Hoe meer sterren,hoe moeilijker het is, bij straf A hoef je alleen een agent te vermoorden voor de sleutel (de agent komt af en toe langs voor controle) Daarna hoef je alleen nog sneaky 4 andere angenten te vermoorden zodat ze geen versterking kunnen roepen.

Bij straf B,Word het al wat moeilijker,je moet nog wel gewoon de agent vermoorden voor de sleutel,Maar dan moet je 8 agenten vermoorden en de camera'ste venielen,bij ontsnapping zullen zeich iets sorgen maken en krijg je je 1 ster voor 2 uur GTA tijd.

Bij straf C,begint het echt moeilijk te worden en moet je met een iets scherps (wat je zelf in de cel moet vinden) de celdeur open maken (en dat gaat ongeveer het zelfde als bij De Warriors waneer je bij een winkel inbreekt) Daarna moet je nog veel agenten vermoorden.En als je ontsnapt bent zal er ook nog eens 24 uur (GTA tijd) een wanted poster hangen zo kan een agent je herkennen,en waneer een agent je snapt zal hij je proberen op te pakken,maar je kan natuurlijk ook weg rennen,verstoppen weet ik veel....

Tja,dat lijkt mij wel weer leuk xD

Bewerkt: door Ramon™
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...