ikt Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Dat arrestatiegedoe mag ook wel realistischer. Net zo als bij GTA London. De politie sleept je eruit. En richt een geweer op je. Bij SA maakt hij de deur open en richt een pistooltje op je waar je bijna nix van voelt... Reageren
Rullez Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 dat je regels heb en dat de politie bij te hard rijden ook al achter je aan gaat en door rood licht en dat je boetes krijgt en ze moeten niet zo snel opgeven Reageren
need my speed Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Als je met een geweer over straat loopt dat ze je dan ook aanhouden, want als ik nu op de een of andere manier een AK47 te pakken zal krijgen en gewoon door de straten loopt zal de politie me echt wel aanhouden. En als je iets vernield (een doos ofzo) dat de politie je dan gewoon een boete van $50 ofzo geeft. De politie mag ook wel wat slimmer worden, en als ik in de woestijn ofzo ben dat ze niet dan met z'n allen aan komen rijden. En als ik biten he zicht van een politie agent achter een heuveltje ga zitten waar ze me niet kunnen zien moeten ze ook voorbijrijden en niet naar me toe rijden alsof ze dwars door die heuvel heen kunnen kijken. Korton, genoeg te doen! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 ik zou willen dat de politie je niet meer overal ziet en ze moeten niet erg snel schiet behalve als jij ook schiet en dan nog in de benen of in de schouder en dat ze een onderzoek gaan instellen en dat als je bijvoorbeeld ande kleding aan doet ze je niet meer erkenen maar anders wel ik wil iets van NFS: MW de Heat Of van driver Dat ze jouw erkenen of je wagen en nog iets wie wint er een heel leger of een eenzaam gastje? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Ik vind dat de politie hetzelfde moet uit zien als in LCS. En de sterren weg krijgen net zoals in SA. Bewerkt: 21 mei 2006 door denkaanhenk Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 ... en dat als je bijvoorbeeld ande kleding aan doet ze je niet meer erkenen maar anders wel Dat is al in VC, SA en LCS, het werkt wel alleen als je eén of twee sterren hebt. Als je er drie of meer hebt, werkt het niet. Reageren
Yohan Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ben het volledig met Cj tha kok eens... @ ASPHALT JA! Reageren
SamShine Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Het AI mag omhoog, maar boetes en aanhouden als je met een wapen over straat loopt verpest de lol van GTA! Je moet gewoon rustig over straat kunnen lopen! Anders is er ook geen lol meer aan! @NMS: Dat is té realistich! Reageren
Pitbull Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 De polietie moet ook eens andere mensen slaan en beschieten en niet alleen jouw karakter, en dat je er de weg ofzo aan kunt vragen Reageren
glen dc Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik zou het leuk vinden als er minder politie zou zijn Dan kan je eens goed je gangetje gaan Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik ben het met jullie allebij eens, wat CJ tha Kok zegt lijkt me veel leuker, dat je ook voor de FBI of het leger zou kunnen ontsnappen door ergens in een verlaten steegje of een oud hutje te gaan schuilen.Ook verschillende soorten typen politie agenten lijkt me leuk, dus geweldadig, aardig etc. En wat Summerbase zegt lijkte me ook leuk, vaak als je alleen iemand slaat beginnen ze gelijk al te schieten, en eerst een waarschuwing e.d. krijgen is ook leuk. Maar ik betwijfel dat R* dat gaat doen. Mij lijkt het leuk om niet alleen mannelijke agenten te hebben maar ook vrouwlijke agenten, dat is wat ik nu kan bedenken naast dat wat jullie zeiden. ja, het is nep dat ze precies weten waar je bent! Reageren
justinW Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 ik wil dat het net als int eg tis Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Het AI mag omhoog, maar boetes en aanhouden als je met een wapen over straat loopt verpest de lol van GTA! Je moet gewoon rustig over straat kunnen lopen! Anders is er ook geen lol meer aan!@NMS: Dat is té realistich! in Amerika mag je toch een wapen hebben Reageren
erterer0 Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik vind dat er in gebouwen een trigger moet komen met 4 of meer sterren , en dat er dan uit de voordeur een swat team spawnt... Niet echt reeël gedacht, maarja het zou wel leuk zijn! En dat je bekeuringen kunt krijgen Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Wat ik echt wil is, een soort zoals je ziet bij politieactervolgingen: - Als je probeert per auto te ontsnappen dat hij dan zo'n amerikaanse klem truck doen, ene auto links voor, andere rechts achter en dan een tik geven. - Als je te hard rijd een bekeuring dat je of je vlucht of je betaalt snel om door te kunnen. - Meer echte politieauto's echte merken. - Dat als je je auto stil zet of komt te staan dat ze echt zoals op tv door het raam enz. eruit sleuren en tegen de grond douwen, Freeze Police - Met het wapen zoals in het echt, dat ze je onderschot houden terwijl jij eruit gesleurt wordt. - Dat je nog een kans hebt te ontsnappen nadat je eruit gesleurt bent. Dus niet meteen 'wasted' - Ze moeten zich opstellen ( de auto's ) tijdens het rijden zoals in het echt, en niet blind erachter hangen. - Inschatten waar ze je moeten insluiten dus weten dat je in de modder vast loopt. - Een politiefuik, dat als je erin rijd dat je dan vast zit tussen 2 politie wagens Enz.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.