Jump to content

Politie in de nieuwe GTA: IV


CJ tha Kok

Recommended Posts

Het lijkt mij leuk om "van "busted" een mini game te maken,daarme bedoel ik dat waneer je bent opgepakt ook echt in de gevangenis komt.

[straf A] bij 1 t/m 2 sterren: geld betalen $500 of in de gevangenis zitten. voor 2 uur (GTA tijd)

[straf B] bij 3 t/m 4 sterren: geld betalen $1500 of in de gevangenis zitten voor 4 uur (GTA tijd)

[straf C] bij 5 t/m 6 sterren: $50.000 betalen voor een advocaat (Het is dan zeker dat je word vrijgesproken) gevangenis 10 uur (GTA tijd)

Maar je kan kiezen,of je blijft netjes in je cel,of betaald het geld...Of je gaat ontsnappen!

Hoe meer sterren,hoe moeilijker het is, bij straf A hoef je alleen een agent te vermoorden voor de sleutel (de agent komt af en toe langs voor controle) Daarna hoef je alleen nog sneaky 4 andere angenten te vermoorden zodat ze geen versterking kunnen roepen.

Bij straf B,Word het al wat moeilijker,je moet nog wel gewoon de agent vermoorden voor de sleutel,Maar dan moet je 8 agenten vermoorden en de camera'ste venielen,bij ontsnapping zullen zeich iets sorgen maken en krijg je je 1 ster voor 2 uur GTA tijd.

Bij straf C,begint het echt moeilijk te worden en moet je met een iets scherps (wat je zelf in de cel moet vinden) de celdeur open maken (en dat gaat ongeveer het zelfde als bij De Warriors waneer je bij een winkel inbreekt) Daarna moet je nog veel agenten vermoorden.En als je ontsnapt bent zal er ook nog eens 24 uur (GTA tijd) een wanted poster hangen zo kan een agent je herkennen,en waneer een agent je snapt zal hij je proberen op te pakken,maar je kan natuurlijk ook weg rennen,verstoppen weet ik veel....

Tja,dat lijkt mij wel weer leuk xD

kijk dat lijkt mij nou ook weer leuk. XDXD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • medion

    4

  • ASPHALT

    3

  • brbgtaplayer

    2

  • ikt

    2

:cya:

niet alleen de politie maar er zijn ook wel een hoop andere dingen die ik graag in gta4 zou willen

1meschien honden als huisdieren net als cj de kok zij dat meschien politie honden dan ook zelf een hond kopen :schater:

2 het zou wel leuk zijn als het nog een beetje realistischer is bijvoorbeeld: als je een auto neer zet in een stad en je gaat helemaal naar de andere kant van de stad en weer trug komt en dat die er dan nog staat

3 ik vind ook dat alle helicopters die zon dinger eronder hebben(zie onderaan)ook op het water kunnen bijvoorbeeld ook de politie helicopters

gallery153sb8.jpg

P.S. kan iemand me vertellen hoe ik bij imageshack dat klijne plaatje hier in kan zetten?

Bewerkt: door gta fan man
Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt fraai

Maar jullie kunnen wel zoveel willen; het is uiteindelijk allemaal aan rockstar die beslist wat er daadwerkelijk wordt gedaan, en denken jullie dat ze dit forum in de gaten houden om te zien wat de mensen graag in GTA zouden willen zien? Neh..

Misschien dat je R* zélf een email zou moeten schrijven met een aantal van jouw ideeën? Kan gebeuren dat je op een gegeven moment zó nuttig voor ze bent dat ze je werk aanbieden :bonk: Grapje.

Ik vind dat de police met snipers moet gaan werken. Oja, en dat ze nuttig omgaan met bestormingswagens, en niet uitstappen om als schietpoppen te worden doorzeefd.. =.=

Link to comment
Delen op andere websites

oke doe ik wat is het e-mail adres :bonk: grapje

kan iemand me vertellen wat ik in mijn vorig bericht heb geschreven:

P.S. kan iemand me vertellen hoe ik bij imageshack dat klijne plaatje hier in kan zetten?
Link to comment
Delen op andere websites

maar over die straffen doen ze vast niet. Omdat het te veel tijd kost om het er allemaal in te zetten.

En hebben ze bij de andere GTA's ook naar ons geluisterd? Denk het niet, dus waarom zullen ze het dan nu wel doen?

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

de politie moet ook niet alles gelijk weten bijv. in SA ik vermoord iemand stilletjes in een hoekje van een huis met een mes, en meteen komen die politieagenten het zou leuk zijn dat je dan ergens achter een bank verstopt en dan komt zijn vrouw thuis en die gaat dan keihard gillen en dan belt ze de politie en dan kan je twee dingen doen haar ook afslachten voor de politie wordt gewaarschuwd of dat mens lekker laten bellen en dat het huis dan omsingeld wordt door de politie en dat er rechercheurs komen en die komen je op een gegeven moment op het spoor en dán pas gaan ze je arresteren, tegen de muur enzo en meekomen naar het burau dan vragen ze je dingen en dan kan je 3 dingen doen de waarheid spreken en opgepakt worden, of keihard liegen en vrijkomen of die vent voor ze kanus slaan en dan uit het bureau ontsnappen ofzo. Dat zou leuk zijn en ook dat je de politie kan omkopen en dat ze je helpen en je niet aanvallen als je een police suit hebt want bij VC vallen ze je alsnog aan ook al heb je een politiepak aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij leuk om "van "busted" een mini game te maken,daarme bedoel ik dat waneer je bent opgepakt ook echt in de gevangenis komt.

[straf A] bij 1 t/m 2 sterren: geld betalen $500 of in de gevangenis zitten. voor 2 uur (GTA tijd)

[straf B] bij 3 t/m 4 sterren: geld betalen $1500 of in de gevangenis zitten voor 4 uur (GTA tijd)

[straf C] bij 5 t/m 6 sterren: $50.000 betalen voor een advocaat (Het is dan zeker dat je word vrijgesproken) gevangenis 10 uur (GTA tijd)

Maar je kan kiezen,of je blijft netjes in je cel,of betaald het geld...Of je gaat ontsnappen!

Hoe meer sterren,hoe moeilijker het is, bij straf A hoef je alleen een agent te vermoorden voor de sleutel (de agent komt af en toe langs voor controle) Daarna hoef je alleen nog sneaky 4 andere angenten te vermoorden zodat ze geen versterking kunnen roepen.

Bij straf B,Word het al wat moeilijker,je moet nog wel gewoon de agent vermoorden voor de sleutel,Maar dan moet je 8 agenten vermoorden en de camera'ste venielen,bij ontsnapping zullen zeich iets sorgen maken en krijg je je 1 ster voor 2 uur GTA tijd.

Bij straf C,begint het echt moeilijk te worden en moet je met een iets scherps (wat je zelf in de cel moet vinden) de celdeur open maken (en dat gaat ongeveer het zelfde als bij De Warriors waneer je bij een winkel inbreekt) Daarna moet je nog veel agenten vermoorden.En als je ontsnapt bent zal er ook nog eens 24 uur (GTA tijd) een wanted poster hangen zo kan een agent je herkennen,en waneer een agent je snapt zal hij je proberen op te pakken,maar je kan natuurlijk ook weg rennen,verstoppen weet ik veel....

Tja,dat lijkt mij wel weer leuk xD

Dat lijkt me idd wel tof

Sommige ideeen hier zijn wel overdreven bijv. dat als je met een AK45 over straat loopt dat ze je dan moeten aanhouden

stel jij doet een moeilijke missie en je rent over de straat met een AK45 en een tijdlimiet en dan komt er ineens zo'n agent aangerend "stop police" dat zou alleen maar irritant zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Goed verstoppen dat ze doorrijden, dat je in de achterbak van een busje kan verstoppen ofzo, en wat SummerBase in het begin ook al zei, dat je waarschuwingen krijgt. Misschien ook wel leuk: dat als je te snel rijd dat ze voor je gaan rijden en dan zo'n ding van: Police, Stop, Police, Stop, enz.

Bewerkt: door TcT MafIosO
Link to comment
Delen op andere websites

maar over die straffen doen ze vast niet. Omdat het te veel tijd kost om het er allemaal in te zetten.

En hebben ze bij de andere GTA's ook naar ons geluisterd? Denk het niet, dus waarom zullen ze het dan nu wel doen?

medion :cya:

misschien omdat ze nu 20gb op een discje hebben zitten en ze die ook leuk vol kunnen proppen :D

en wat ook leuk zou zijn is dat je die ideen die hier staan op internet kunnen zetten en dat je ze ook bijv. op een ps3 of 360 kunt zetten. updates dus ofzo..

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten beter rijden.

Die gasten irjde naltijd langzamer dan jouo ookal rij je in een pickup ofzo.

En ook wat slimmer.

Soms sta ik gewoon te wachten komt er een motoragent voluit op me af crossen en dan rijd hij tegden mij aan en dan gaat ie op mij lopen knallen

Link to comment
Delen op andere websites

misschien omdat ze nu 20gb op een discje hebben zitten en ze die ook leuk vol kunnen proppen

en wat ook leuk zou zijn is dat je die ideen die hier staan op internet kunnen zetten en dat je ze ook bijv. op een ps3 of 360 kunt zetten. updates dus ofzo..

hnn, veel te irrie om dat allemaal in te stellen.

maar dat de politie alles ziet vind ik wel onzin, bijv. je staat achter een gebouw. Je vermoord iemand, en gelijk heb je een ster terwijl de politie er niet is. Misschien wordt je wel constant in de gate gehouden.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

dat van die straffen is wel leuk maar ik hoef ook weer niet als ik door rood rijd police achter me aan laat dan maar in beeld komen dat je een boete vn een paar euro :puh: krijgt. en dat je je makkelijker kan verstoppen, als ik in SA op die grote berg(weet niet meer hoe die heet) sta en ik schiet iets kapot rijden er opeent een paar van die politiejeeps :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is ook wel leuk, en dan als je b.v. iets vernield een agent achter je aan krijgt en dat ie dan voor je gaat staan en zo tegen je zegt dat je een boete moet betalen. En dat je dan een keuze krijgt, betalen en weglopen of niet betalen en die agent voor ze kanus slaan :puh:

haha lijkt me wel stoer ja

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik zou willen is:

Dat bij de politie niet alleen om CJ draait.

Dat de politie beter af kunt schudden bij 2 a 3 zelfs 4 politie sterren (natuurlijk wel hoe meer sterren hoe moeilijker).

Maar wat ik bedoel is dat je echt kunt vluchten en verstoppen achter schaduws, in de jungle, zee, gebouwen, woestijn enz. niet alleen maar bij de "pay 'n spray shop"

Verschillende karakter's bij de politie: o.a weldadig, vriendelijk, positief enz.

Andere vervoer fiets, paard, busjes.

Politie honden zal ook leuk zijn.

En wat vinden jullie wat er nog meer moet veranderen?

HELEMAAL MEE EENS!!!!! :klap:

>>> Door GTA-Sheep: Natuurlijk ben je het daar mee eens, want je bent dan ook een dubbelaccount van degene die je quote hier. Wordt aan gewerkt :Y<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...