megamaggot Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Wat ik echt wil is, een soort zoals je ziet bij politieactervolgingen: - Als je probeert per auto te ontsnappen dat hij dan zo'n amerikaanse klem truck doen, ene auto links voor, andere rechts achter en dan een tik geven. - Als je te hard rijd een bekeuring dat je of je vlucht of je betaalt snel om door te kunnen. - Meer echte politieauto's echte merken. - Dat als je je auto stil zet of komt te staan dat ze echt zoals op tv door het raam enz. eruit sleuren en tegen de grond douwen, Freeze Police - Met het wapen zoals in het echt, dat ze je onderschot houden terwijl jij eruit gesleurt wordt. - Dat je nog een kans hebt te ontsnappen nadat je eruit gesleurt bent. Dus niet meteen 'wasted' - Ze moeten zich opstellen ( de auto's ) tijdens het rijden zoals in het echt, en niet blind erachter hangen. - Inschatten waar ze je moeten insluiten dus weten dat je in de modder vast loopt. - Een politiefuik, dat als je erin rijd dat je dan vast zit tussen 2 politie wagens Enz.... Ben ik het volledig mee eens Ook zou ik graag willen zien dat als je bijv. een heleboel moorden hebt gepleegd en je verschanst je bijv. in een gebouw (en dat je dan bijv. ook iemand kan gijzelen ) dat dan bijv. een woordvoerder van de FBI met een luidspreker gaat proberen je om te praten enzo, ze gaan je opbellen e.d., om je dan van volgens hun 'je problemen' af te helpen. Ook zou ik willen dat politieagenten niet gelijk de boel beantwoorden door er maar kwakkeloos op te gaan schieten of slaan, maar gewoon echt proberen je de goede kant op te laten stappen zo gezegd. Ook zou het wel leuk zijn als de politie met honden achter je aan kwam. ik denk niet echt dat er dieren in komen hoor,dit wou r* toch al in san andreas doen maar werdt het afgekeurt wegens de dierenorganisaties? wat ik vind dat er in moet komen:dat je in een taxi kan stappen,dan krijg je een kaartje en dan duid je een plaats aan en brengt de taxi je ernaar toe . de savehouses moeten ook meer verschil hebben vind ik,ze lijken teveel op elkaar. verder weet ik niks.greetz,MM Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) kijk ik vind het wel leuk als je de polietie ten alle tijden kan ontsnappen maar ook hoe meer steren hoe moeilijker ik vind dat er i.p.v. 6 stererren 8 sterren moettten komen dus bij 6 sterren het leger 7 sterren 4 tot 5 hunters die je afknallen en 8sterren echt totaale ghaos geen autos meer opstraat geen mensen om afteknalln een hele stel spijkermatten en nog veel en veel meer en ik vind ook dat het wat realistiser moet te snel rijden een boete en te snel een achtervolging maar dan vind ik wel als je op de pc speelt en je drukt de omhoog knop drukt dan ga je meteen planken dus er moet een stick bij en hoe sneller je gaat des te hoger de boete of zelfs een gevangenis straf ik vind dat als je word gevangen voor bijf. 6uur dat je dan ook 6 minuuten in de gevangenis it en daar de personage kan laten bewegen in zijn cel en dat je in de bak ook kan opslaan en dat de polietie ook wat modernere univormen hebben en de polietie honden mogen niet vergeten worden Bewerkt: 27 juli 2006 door rinaldootje Reageren
Ramon Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) kijk ik vind het wel leuk als je de polietie ten alle tijden kan ontsnappen maar ook hoe meer steren hoe moeilijker ik vind dat er i.p.v. 6 stererren 8 sterren moettten komen dus bij 6 sterren het leger 7 sterren 4 tot 5 hunters die je afknallen en 8sterren echt totaale ghaos geen autos meer opstraat geen mensen om afteknalln een hele stel spijkermatten en nog veel en veel meer en ik vind ook dat het wat realistiser moet te snel rijden een boete en te snel een achtervolging maar dan vind ik wel als je op de pc speelt en je drukt de omhoog knop drukt dan ga je meteen planken dus er moet een stick bij en hoe sneller je gaat des te hoger de boete of zelfs een gevangenis straf ik vind dat als je word gevangen voor bijf. 6uur dat je dan ook 6 minuuten in de gevangenis it en daar de personage kan laten bewegen in zijn cel en dat je in de bak ook kan opslaan en dat de polietie ook wat modernere univormen hebben en de polietie honden mogen niet vergeten worden Gebruik voortaan ff leestekens,Dit is moeilijk te volgen zo. Maar ik vind 8 sterren een beetje teveel,al vind wat er gebeurt bij 8 strerren wel leuk. Bewerkt: 28 juli 2006 door Ramon™ Reageren
medion Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 lijkt mij eigenlijk niks aan! Dan duurt het heel lang voordat het groote geschut komt. 6 sterren vind ik ruim voldoende. medion Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik vind dat ze gewoon met 4 polities je nog niet mogen neer schieten maar dat ze je moeten omsingelen en je met 30 (S.W.A.T) Agenten onderschot moeten houden en dat je dan op je knieën moet zitten en ze je dan in de handboeien doen en je afgevoerd word met een S.W.A.T busje! Maar dat je dit gebeuren ook kan doorspoelen Y55 Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ik vind t wel realistisch zo want moet je voorstellen dat je in het echt de fbi of zelfs het leger achter ja aankomt, nou reken er maar niet op dat ze t dan nog opgeven... Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ook Cool zou de GRENS zijn; Dat je over die Grens rijdt dat ze het recht niet meer hebben om je Op te Pakken Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik hoop dat je ook agenten kunt omkopen, want geld is macht! Dat ideetje van BIG M vind ik ook wel leuk, dat je ze kwijtraakt om naar een grens te sjeezen, als je die haalt. Ik hoop ook dat de agenten je op straat arresteren, niet alleen als je in een auto zit. Als je bijvoorbeeld in een huis zit, of een winkel, is het ook leuk als ze de deur intrappen en net als in het echt alles blokkeren. Als je wordt gevangen genomen kan het ook grappig zijn dat je per misdaad wordt gestraft dus je schiet een politieagent neer, en je betaalt een paar duizend dollar. Je vermoordt het halve korps en je moet wat meer betalen. Als het maar niet te veel wordt. Ik vind ook dat ze slimmer moeten worden, niet te slim, maar als ze tegen elkaar aanbotsten doen ze iets niet goed. Verder kan ik nog wel wat bedenken, maar het leukste is al bedacht. Thomas Reageren
Lionel Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Jep een grens -Douane -Coffeshops -dat je echt wiet kunt halen en dan de zaakjes rond kunt brengen Bijv. je wordt op gebeld ja heb gehoord dat je dealt blabla ik wil graag 5 zakjes na breng je het naar hem. (en dat je dan zoon metertje krijgt van verdachtheid hoe dichter bij de politie en als die vol zit krijg je 2 sterren) bij de doaune moet je er dus snel tussen zien te vringen :D) -Poltiie honden -Niet echt een gang sfeertje meer maar een criminaliteit sfeertjes zoals in gta vice city dus zoals het nu is inbraak bank roven ect (een klein groepje criminilen 8 man ofzo) -mooierde details -mooierde auto's -beterde effecten -meer soorten huizen -dat je op het begin uit de gevangenis vrijgelaten word en dat je een huis moet zien te kopen of de man in het huisopraten dat jij klusjes voor hem doet en dat je naar zoveel tijd het huisje krijgt,! of gewoon iemand eruit zetten en er zelf in gaan chillen.. -dat je niet kan safen als je politie achter je aan hebt -de politie moet ook niet komen waar jij altijd bent dus als jij op een gebouw staat dat opeens de politie ook op het gebouw staat zonder ladder of heli ...|!! Reageren
Dikbuik Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 niet van die domme polities die je alleen rammen, maar een echte goeie AI. dat je een echte achtervolging kan maken met 20 politiewagens achter je aan en niet 2 dezelfde steeds. ook een grens lijkt me chill Reageren
gta Coen Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Dat als je zeg maar een grens van een staat over gaat of zoiets dat dan een bepaalde soort politie niet meer agter je aan kan. (Zoals in Amerika: als je in de VS achtervolgd wordt door de FBI en dan de grens van Mexico over gaat mag de FBI niet meer achter je aan) Reageren
the master gamer Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Net als Linoel al zij,, zou het leuk zijn als er een grens, met een stukje mexico erin ofso,, maar de politie moet betere, en meer voertuigen hebben ,, slimmer zijn. en dat ze je niet meteen afknallen . politiehonden.. en een soort gevangenismode zou ook wel leuk zijn. dat je dan als je in de gevangenis zit, dat je dan ook nog wat dingen zou kunnen doen.. en wellicht als je het slim aanpakt mischien wel kan ontsnappen Reageren
gang leone Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 bij een ster pakken ze je en arresteren ze je. dat zou beter zijn. Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ze moeten ook slimmer zijn ik vloog in een vliegtuig en ik werd neergeschoten dus ik sprong in het water. Gaan al die polities in het water rijden en dan gaan ze allemaal dood. De polities moeten ook kunnen zwemmen. En als je tegen een auto aanbeukt dat ze dan ook achter je aankomen en niet allen als je tegen een politie aanrijd Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ik zou ook graag willen dat de politie wat uitgebreider is en slimmer zoals: -Als je gearresteerd word dat je idd in een gevangenis zit bijv twee dagen in de game maar dan zo'n gevangenis dat je ook de tijd door kan spoelen of gewoon de tijd in het spel aanhoud dat je in je cel oefeningen kan doen zoals opdrukken of dat je je karakter kunt trainen in een zaal wat je ook in gevangenissen hebt. -Verder dat de agenten je dus niet snel dood schieten maar gewoon in de boeien slaan en dus afvoeren naar zo'n gevangenis wat ik hier boven hebt staan. -Omkopen is ook een leuk idee net zoals in de godfather de game: dat je zo een paar duizend betaald en dat ze je een tijdje met rust laten. Dus conclusie het politie team moet gewoon uitgebreider en realistiser Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.