JN01 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 kan iemand mij helpen met de missie Vertical bird? het lukt me niet om die andere vliegtuigen van me af te schudden... GTASAsf1.b
Ruurd31 Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Doe ik voor je Gehaald: Vertical Bird Ik ehb de missie gehaald. Geen cheat/mods of andere dingen. Ik heb gesavet op vliegveld Verwant Meadows en verder geen gekke dingen gedaan. Overigens vind je de savegame in de bijlage en bij ht savehouse in de dessert (waar je de missie 'monster' deed) liggen nu vier wapens. Heavy weapons genaamd. Verder wens ik je veel succes! Edit JN01, waar slaat dit op? Bewerkt: 20 mei 2006 door Ruurd31
HerrieM Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 HE JN01 Dit had je al in dit topic aangevraagd, en daar had ik het al voor je gedaan. Ik vind het aardig van je dat je daar niet op let en ons alles twee keer gaat laten doen. Hier is de url voor de download van je savegame: http://rapidshare.de/files/20910156/GTASAsf1.b.html
Recommended Posts