Typhoon Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Erg jammer, Je was een erg goede G-Mod je kende de regels helemaal, je was streng als het moest, jij hebt ook veel werk voor GTAGames, Wikigta geleverd en natuurlijk voor dit forum! Heel erg jammer maar je eigen keuze staat natuurlijk voor dit. Het ga je goed en hopenlijk kom je nog wel eens langs! Ewoud
-Niels- Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ewoud..erg jammer dat je gaat, maar iedereen gaat een keer wat soms wel erg jammer is! Je hebt 11 maanden lang onze rotzooi achter onze kont opgeruimt en ik begrijp dat je daar een keer zat van word. Je word ook ouder en je kunt nu andere dingen doen omdat je ouder word. In alles wat je gaat doen wens ik je superveel succes en ik zal je als goed lid nooit vergeten op dit forum.
Matiscus Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ewoud, ik ga je missen in de crew. Je was een voorbeeldige G-mod. Jammer dat je gaat maar dagelijks leven gaat voor. Verder wens ik jou nog veel succes in je later leven. Het ga je goed man.
Arjen Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Aloha Ewoud. What happend my friend? Natuurlijk erg jammer dat je met je functie stopt, maar er zijn natuurlijk veel meer dingen te doen dan dit. Veel succes en je komt in het historieboekje van GTAGames terecht.
NandroDavids Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Erg jammer dat je stopt, Ewoud. Je was een zeer goede Global Moderator. We zien je hopelijk nog regelmatig terug met een groen kleurtje...
need my speed Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 En de volgende die stopt...Waarom, Ewoud? Waarom?
RonaldVC Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Gister zag ik al in je signature staan dat je minder aanwezig zou zijn de komende tijd, maar dit heb ik niet zien aankomen.. Je zal er ongetwijfeld lang en goed over nagedacht hebben, en voor jezelf besloten hebben dat dit het enige juiste besluit is. Ik ben blij dat je niet helemaal vertrekt, maar als Megalid nog blijft rondhangen hier. Hoewel het ontzettend wennen zal zijn om jouw naam in het groen te zien, net als tot voor kort met Dizzee het geval was.. Het is altijd jammer een goed crewlid te verliezen, en ik mag hopen dat jouw opvolger (als er iemand anders komt) het net zo goed gaat doen als jij het altijd deed.. Nouja, zoals ik al zei, gelukkig ben je niet helemaal vertrokken, en hopelijk spreken we elkaar gauw weer op msn..
Argon Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Spijtig dat de laatste tijd al 2 goede (globale)moderators zijn weggegaan, nu heeft de CREW heel veel werk dus zal er zeker de komende dagen een vervanger gaan komen. edit: Voor ik het vergeet nog veel succes verder op het forum Ewoud. Bewerkt: 24 mei 2006 door juuldr
Bling Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Jammer, Ewoud.. Je was, zoals velen hier al zeiden, een goede Global Moderator! De zomer komt eraan, veel crewleden zetten het op een lopen.. Is er iets aan de hand wat ik moet weten? Maar ja, je zult tenminste niet helemaal weg zijn. Je blijft gewoon nog als Megalid actief hier op het forum, en dat is natuurlijk ook geweldig!
Flying Dutchman Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Damn, echt jammer dat je weg gaat. Je was een hele goede global moderator, streng mag soms ook welleens. Maar ik respecteer je keuze, het 'echte leven' gaat voor het forum. Hopen dat je nog vaak langs komt als megalid. Het ga je goed.
Grove St. Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Je was het meest online van de GM's. Zelf kende ik je niet zo heel goed, maar als ik een ava zag met een soort diertje die zijn tong uitstak wist ik wie dat was. >>> Door GTA-Sheep: Dat is een ezel <<< Jammer dat je weggaat, maar goed dat je met je leven verder wilt. Ik hoop je nog eens te zien op het forum. Veel suc6 en plezier met je volgende leven Gr. Grove St.
Dynamic Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Jammer Ik vond je altijd een goede mod op MTA en hier natuurlijk ook en als ik ewoud denk zie ik steeds zijn membertitle met: Schildpadden en ezels en die avatar! Ewoud bedankt voor alles ik hoop dat ik je nog zie! Schildpadden en ezels Ewoud Dynamic
Juice Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Alweer één weg. Wat jammer zeg Ewoud, ik kende je niet zo heel goed. Maar de crew word naarmate minder en minder.. Veel plezier nog verder.
RTS Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Jammer, heel jammer. Een grootheid van dit forum, jammer dat je weggaat. Gelukkig niet helemaal en blijf je wel megalid
ikt Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Jammer dat je weggaat, je hebt hier goed gemodereerd.
Recommended Posts