Jump to content

Ewoud bedankt


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ewoud

    5

  • Goliat

    5

  • Joriz

    3

  • Typhoon

    3

Laat ik me maar niet te veel uitlaten over je vertrek ik was het vaak niet met je eens met je handelen.

Ik wens je natuurlijk wel succes met wat je hierna ook nog gaat doen.

Ik wil wel even de vraag stellen of er een vervanger wordt gezocht voor Ewoud.

>>> Door .Levi.: Voorlopig even niet, lijkt mij ook niet zo netjes om gelijk daarna een nieuwe Globalmoderator in te schakelen. Zodra er behoefte aan is merken jullie het vanzelf allemaal wel.<<<

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je weggaat Ewoud! Veel succes met je verdere leven... :Y

Ewoud gaat gelukkig niet weg. Hij stopt helaas met zijn moderator taken. Hij zal zeker nog zo nu en dan langs komen op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je stopt nu echt? :-(

Ik vindt het wel jammer hoor.

Wij 2 begonnen als 2 G-Mods en nu laat je mij in de steek. :)

Geeft niet hoor, ik heb er begrip voor.

Ik wens je verder veel sucses en hoop je natuurlijk nog vaak terug te zien. :Y

Het gaat je goed Ewoud en bedankt voor alles. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt jammer dat je stopt met je taak als Global Moderator.

Je was soms wel wat streng, maar ik vond je ook een goed en aardig persoon, tenminste, zo kwam je bij mij over. Ik wens je verder veel succes, en ik hoop je nog regelmatig te zien als Megalid. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij was niet Admin hoor, hij was Global Moderator dat is 1 rang lager dan Admin, hij was wel Admin op GTAGames.nl en Sysop op Wikigta.org. (Misschien nou nog wel maar dat weet ik niet)

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt zeer spijtig dat je vertrekt Ewoud!

Sommige mensen waren het niet eens met jou, wat hun noemen strenge, beleid, maar ik heb je altijd achter je gestaan.

Jammer dat de keuzes nu zo vallen maar dit is jouw keuze, en die respecteren wij.

Ik neem aan dat je niet voorgoed verdwijnt van dit forum dus ik wil zeggen: we hebben van jou aanwezigheid in de crew genoten en kom vaak even langs :).

Ewoud bedankt :klap: !

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen bedankt voor zijn/haar reactie. Blij en om leuk al die reacties te lezen.

Natuurlijk blijf ik langs komen, maar wel wat minder als ik vroeger deed.

Voor de ML+: Het VIP dagje gaat gewoon door! Alleen ga ik na mijn examens dit verder regelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eventjes een citaat van mezelf uit het moderatorforum. Had er niet aan gedacht dat jij daar niet meer kon komen... :puh:

Ewoud,

Bedankt voor alles wat je voor GTAForum, GTAGames en WikiGTA hebt gedaan. Die drie dingen zijn nou eenmaal niet de belangrijkste in een leven van een gezond mens. :)

Nog eens bedankt voor alles.

Link to comment
Delen op andere websites

Ewoudje,

Ik vind het erg jammer dat je vertrekt.

Ik heb je altijd een goede moderator gevonden.

Je wijste me altijd (zeker 3 keer :puh: ) er op wat ik fout deed.

En zo ben ik kunnen verbeteren.

Bedankt voor alle hulp en super aardige PB's.

_O_Ewoud _O_ *Salute* .

Ik begrijp niet dat er steeds meer moderators vertrekken op dit forum.

Ik ruik een luchtje...

Word gtaforum.nl gestopt ofzo? :sst:

Ik hoop van niet, want ik vind het net zo fijn hier.

Greetz :sigaar:

>>> Door .Levi.: Gtaforum.nl stopt niet hoor, het zou wel heel raar zijn als wij het op deze manier dan doen.. :puh: Één van de reden waarom veel leden denken dat er veel mensen van de crew gaan stoppen is omdat de leden die dat denken meestal nieuw hier zijn, en de genen die stoppen zijn hier al een tijd op het forum, en hoe langer je erop zit hoe eerder je meestal ermee stopt (in dit geval als crewmember).<<<

dabeast:Oef, gelukkig :D .Ik ben van october hier. Dus niet echt heel lang, maar wat ik wel weet is dat er al redelijk veel moderators stopten .

Zo te zien verschuift hier iedereen (nouja, iedereen is veel gezegt) hun intresses. Maar ik verwacht dat die intrasse terug komt als GTA4 op PC komt :bier: .

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door dabeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp nie dat er steeds meer moderators vertrekken op dit forum.

Ik ruik een luchtje...

Word gtaforum.nl gestopt ofzo? :sst:

Vertrekken er dan steeds meer? Er vertrekken altijd wel moderators en er komen er altijd wel nieuwe bij. In de afgelopen jaren zijn er namelijk al vele moderators geweest.

Ewoud wil gewoon weer bezig kunnen zijn met de dingen waar hij mee bezig hoort te zijn en dat is begrijpelijk.

Ook zijn er behalve Ewoud nog vele andere moderators en nog is een paar fantastische admins die het forum draaiende houden. Ewoud was belangrijk voor ons forum maar zonder hem gaat dit forum zeker niet dood.

En nog even weer voor de duidelijkheid: Gelukkig gaat Ewoud niet weg. Hij stopt alleen met modereren en komt zeker nog zo nu en dan langs.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...