Wazuup Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Het gaat hier snel met de mods! Jammer dat je weggaat Ewoud, ik hoop je nog eens te zien hier. Ewoud
Ruurd31 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ewoud, klote.. Ik vind het gewoon heel erg jammer dat je vertrokken bent. Ik hoop wel dat ik je nog dagelijks spreek, want je bent een leuke gozer die altijd behulpzaam is. Zolang ik hier zit, zit jij al San Andreas te 'beheren'. Dus ik heb veel met jou meegemaakt. Ik ben blij dat je nog elke dag langs komt! Soms was je streng, maar altijd 100% rechtvaardig! Dat vind ik er leuk aan je.. Je behandelde iedereen gelijk, en was altijd klaar voor een goed gesprek. Dus Ewoud.. We zullen je missen! Ewoud bedankt, Ewoud bedankt!!
S.W.A.T. Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Weer een goeie mod(+) weg dit is erg jammer Ewoud ik ken je niet zo goed maar ik heb wel veel van je posts gelezen en je was geweldig maar ja het persoonlijke leven gaat voor het is wel jammer maar je komt gelukkig nog wel langs.
SummerBase Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 'Ik heb ooit eens een verhaal gehoord over een ezel, het was een andere ezel dan je zou denken. Sreng maar zeer rechtvaardig. Altijd in voor een leuk gesprek, heeft de zaakje's goed op orde. Wist altijd direct op het juiste momment te handelen'. Ik hoop dat die groene ezel (Ewoud ) nog vaak langs komt. En even mee komt praten in een groen jasje. Beelden zeggen meer dan woorden dus ik kan het niet beter zeggen: 'Kijk naar me signature'. Ik wil je nog één ding zeggen bezorg de post wel op tijd. Voordat het regent .
.Sharingan Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Ewoud bedenk je alsjeblieft. Ik vind jou een Super Global Moderator. Nou je hebt me een paar keer gewarned, en geunwarned. Maar je wist altijd alles heel goed. En je Moderator gedrag () was ook altijd goed. Blijf Tales Bewerkt: 24 mei 2006 door .Tales.
SamShine Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Dalijk hebben we hier geen crew meer Jammer dat je stopt, ik hoop je hier nog veel te zien!
Eli R Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Dit soort dingen komen voor, tot ziens Ewoud, bedankt voor de goeie dingen die je gedaan mocht hebben.
Joriz Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Beste Ewoud, Ik wil je heel erg bedanken voor alle inzet van afgelopen jaren. Je goede megalidschap, je moderatiewerk en latere god-moderatiewerk. Tevens wil ik je bedanken voor het helpen meedenken en meewerken aan WikiGTA. Hierin heb je een grote rol gespeeld (vooral tijdens de release en de lol die we hadden rond de gebruiker Jim). Tevens wil ik Ewoud bedanken voor zijn goede doorzet. Soms kreeg Ewoud namelijk zeer negatieve (en vaak ook onterechte) kritiek op zijn werk als moderator, ondanks dat bleef Ewoud gewoon goed doorgaan als moderator. Ik wens Ewoud veel succes met zijn hopelijk meer ontstaande vrije tijd. Ook hoop ik je hier nog regelmatig terug te zien als Megalid. Groeten Joriz, Oprichter van GTAgames.nl en GTAForum.nl
TubS Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 'Ik heb ooit eens een verhaal gehoord over een ezel, het was een andere ezel dan je zou denken. Sreng maar zeer rechtvaardig. Altijd in voor een leuk gesprek, heeft de zaakje's goed op orde. Wist altijd direct op het juiste momment te handelen'. Ik hoop dat die groene ezel (Ewoud ) nog vaak langs komt. En even mee komt praten in een groen jasje. Beelden zeggen meer dan woorden dus ik kan het niet beter zeggen: 'Kijk naar me signature'. Ik wil je nog één ding zeggen bezorg de post wel op tijd. Voordat het regent . dat is wel om te huilen, hijs niet dood ofzo
BeatboxGamer Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Jammer, Maar laten we niet vergeten hij goed werk geleverd en dat is belangrijk! Ik snap het wel. Succes verder met andere dingen Vlaardinger!
Ironfist Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Doei, kom nog eens langs, iedereen zal je missen, veel plezier in het echte leven...enfin je kent het wel... Oh en nog de groetjes van alle niet-gtaforum-hatende-Nixers Bewerkt: 24 mei 2006 door Ironfist
T@rget Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Alweer eentje Nouja jammer man je hielt altijd orde wel jammer van die n00bjes die dan topics als dit aan maken: -------------- Booze kiddo: EWOUD SUKKEL WAAROM BEN IK GEBANNED VAN DE MTA SERVER Ewoud: Ik heb je genoeg kansen gegeven je bent nu gebanned -------------- Ik denk dat dat na een tijdje ook wel gaat vervelen cya Ewoud
Kraay Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ewoud, jammer dat je vertrekt. Ik vond je een (soms) rare kerel, maar heb toch altijd veel respect voor je gehad. Ewoud
SummerBase Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 'Ik heb ooit eens een verhaal gehoord over een ezel, het was een andere ezel dan je zou denken. Sreng maar zeer rechtvaardig. Altijd in voor een leuk gesprek, heeft de zaakje's goed op orde. Wist altijd direct op het juiste momment te handelen'. Ik hoop dat die groene ezel (Ewoud ) nog vaak langs komt. En even mee komt praten in een groen jasje. Beelden zeggen meer dan woorden dus ik kan het niet beter zeggen: 'Kijk naar me signature'. Ik wil je nog één ding zeggen bezorg de post wel op tijd. Voordat het regent . dat is wel om te huilen, hijs niet dood ofzo Je hebt gelijk hij is spring levend . Nee, maar ik bedoelde ermee dat ik het ontzettend jammer vind dat hij weg gaat na alles wat hij hier heeft vericht, tenminste als mod/gmod. En met die 'signature' bedoel ik eigenlijk: Doei het is jammer dat je niet meer tot de crew behoort. Begrijp je het zo een beetje?
Twenty Eyes Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Je was altijd erg leuk en gezellig bezig op het forum, iedereen genoot van jou bijzijn op het forum. Je was veel actief en je zat altijd vol met leuke posts. Soms moest je streng zijn voor leden die zich niet gedragen, maar dat hoort nou eenmaal zo. Ik zal je erg missen als G-mod. Zonder jou posts op het forum is het een stuk minder gezellig. Succes met alle andere dingen! (je blijft altijd een groot voorbeeld voor mij) Ik hoop dat je nog veel zal posten als megalid!
Recommended Posts