Jump to content

Ewoud bedankt

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Vertrekken er dan steeds meer? Er vertrekken altijd wel moderators en er komen er altijd wel nieuwe bij. In de afgelopen jaren zijn er namelijk al vele moderators geweest.

Ewoud wil gewoon weer bezig kunnen zijn met de dingen waar hij mee bezig hoort te zijn en dat is begrijpelijk.

Ook zijn er behalve Ewoud nog vele andere moderators en nog is een paar fantastische admins die het forum draaiende houden. Ewoud was belangrijk voor ons forum maar zonder hem gaat dit forum zeker niet dood.

En nog even weer voor de duidelijkheid: Gelukkig gaat Ewoud niet weg. Hij stopt alleen met modereren en komt zeker nog zo nu en dan langs.

Natuurlijk gebeuren dat soort dingen op een forum, mensen komen en mensen gaan en dat geldt ook voor (g)mods. Het is denk ik wel zo dat de laatst vertrokken (g)mods:

Eclipse , Wauzie, Bradley H. , Dizzee en Ewoud wel bij de belangrijkste (g)mods uit de GTAforum.nl geschiedenis horen. Hopelijk kunnen de vervangers(van Ewoud komt er voorlopig niemand) zich tot de zelfde grootheden ontplooien. :Y

@Ewoud: Inderdaad, stom dat ik die vergeet. :cab:

Bewerkt: door Goliat
  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ewoud

5

• Goliat

5

• Joriz

3

• Typhoon

3

Geplaatst:

Jammer dat je weg gaat Ewoud :'(

Ik heb je altijd gekent als Exabyte, totdat je vorige maand ofzo Ewoud werd.

Jammer, weer een belangerijke (G)mod vertrekt :(

:klap: Ewoud

Geplaatst:
Natuurlijk gebeuren dat soort dingen op een forum, mensen komen en mensen gaan en dat geldt ook voor (g)mods. Het is denk ik wel zo dat de laatst vertrokken (g)mods:

Wauzie, Bradley H. , Dizzee en Ewoud wel bij de belangrijkste (g)mods uit de GTAforum.nl geschiedenis horen. Hopelijk kunnen de vervangers(van Ewoud komt er voorlopig niemand) zich tot de zelfde grootheden ontplooien. :Y

Vergeet Eclipse niet :puh:

Geplaatst:

Jammer dat je weggaat Ewoud je was altijd zo behulpzaam voor de mensen op dit forum.

Het ga je goed in je leven :)

Geplaatst:

Jammeer dat je gaat,Ewoud.Je was misschien streng maar daarom geen slechte G-Mod.Hopelijk kom je nog vaak terug in een Groen jasje.Het ga je goed :)

Geplaatst: (bewerkt)

Exabyte/Ewoud, Op het forum zag ik je niet zo vak langs komen in Sa General :puh: ,verder op Mta kende ik je nog wel goed, Samen veel lol gehad. Net zoals op MP server ;). Maar jammer dat je met deze functie stopt. Nog veel plezier met alle andere dingen die je in je leven zal tegenkomen :).

:klap:EWOUD :klap:

SD

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:

_O_ Ewoud _O_

Tja, persoonlijk ken ik je niet goed, dat neemt niet weg dat ik je niet aardig vind. In tegendeel je was en bent een Top GM, die op de weg was naar Admin. Streng maar toch goed.

Het gaat gij goed

Geplaatst:

Spijtig dat je vertrekt, ookal kende ik je niet goed.

Ik hoop dat het je goed gaat in het "echte-leven"!

Mijn GTA-gang waar ik join maakt een krant over al het nieuws op het forum:

Ik heb dus een artikel gemaakt over dit topic (en over jou):

Hier te lezen

De onderste post dadelijk in het begin van die post kan je het lezen.

Geplaatst:

Hier te lezen

Leuk gedaan zkr leuk.

Nadeel van ML zijn :puh:

Je hebt 20.16mb van 10mb gebruikt

Geplaatst:

Hier te lezen

Leuk gedaan zkr leuk.

Nadeel van ML zijn :puh:

Je hebt 20.16mb van 10mb gebruikt

Volgens mij bedoel je 10MB van 20.16MB ofzo.

Want het klopt niet precies wat je daar nu zegt Ewoudje. ;)

Geplaatst:

Ik kan me vergissen maar waarschijnlijk had Ewoud veel meer ruimte tot zijn beschikking.

In dit geval had hij dus 20.16 MB gevuld, als g-mod kan je dit gewoon hebben maar nu hij is teruggezet naar ML is zijn opgevulde ruimte 20,16MB terwijl hij als ML maar max. 10 MB kan hebben.

Omdat het niet automatisch verlaagd kan worden naar 10 MB blijft er nu staan:

20,16MB van de 10MB.

Ewoud, zeg het maar als ik het mis heb. :)

Geplaatst:

Volgens mij bedoeld hij dat je als ML tot 10MB kunt uploaden en als GM veel meer, en hij had als GM 20,16MB geupload dus hij heeft nu te veel bij zijn bijlagen staan.

Geplaatst:
Ik kan me vergissen maar waarschijnlijk had Ewoud veel meer ruimte tot zijn beschikking.

In dit geval had hij dus 20.16 MB gevuld, als g-mod kan je dit gewoon hebben maar nu hij is teruggezet naar ML is zijn opgevulde ruimte 20,16MB terwijl hij als ML maar max. 10 MB kan hebben.

20,16MB van de 10MB.

Helemaal goed :puh:

Volgens mij bedoeld hij dat je als ML tot 10MB kunt uploaden en als GM veel meer, en hij had als GM 20,16MB geupload dus hij heeft nu te veel bij zijn bijlagen staan.

Hetzelfde voor jouw :puh:

Geplaatst:

20,16MB van de 10MB.

Helemaal goed :puh:

Hetzelfde voor jouw :puh:

Dat had ik ook :sst::puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...