Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze battle is al afgesproken.

Onderwerp:Mag je zelf weten

Soort onderwerp: Pop-out signature

Size onderwerp: Max. 500x500

Render: Mag.

Animatie: Nee

Premade: Mag.

Tijd van inlevering: Als je hem af hebt.

Bewerkt: door Bongo
Geplaatst:

Hehe, eigenlijk doe ik nooit een Pop-Out Sig, dit is de eerste die ik ooit maak: :D

spiderpopout4qh.png

Veel succes, Bongo!

Froodoo:

Bongo:

Toevallig had ik ook een van spiderman die ik in wilde zetten.

Stemmen kan beginnen tot 28 mei.

Bewerkt: door Bongo
Geplaatst:
Stemmen kan beginnen tot 27 mei(toch?)

Het stemmen is altijd twee volle dagen, dus je kunt stemmen t/m 28 mei! :Y

Geplaatst:

Allebij mooi hoor :Y

Maar mijn stem gaat toch naar Bongo omdat zijn sig een stuk scherper is en ik vind hem gewoon mooier overkomen.

Geplaatst:

Wooooo

deze sig zijn de beste spiderman sig's ooit

maar ik moet toch stemmen Froodooo

Geplaatst:

Bongo

Echt vet! Spiderman op een vliegend tapijt ;). Ik vind deze echt zó mooi _O_

Geplaatst:

Beide leuke pop-outs gemaakt jongens, mijn complimenten. :Y

Goed, die van Froodooo. Ik vind je achtergrond leuk gedaan, een beetje muurstructuur, en de kleuren komen goed over met de render. Moet ik bij zeggen dat ik de achtergrond redelijk leeg vind, maar eigenlijk past dat ook wel weer. De render vind ik niet zo mooi. Je hebt naar mijn mening een beetje teveel motionblur gebruikt, waardoor de render er wel heel vaag uitziet. Dat is een minpuntje.. De tekst is zoals gewoonlijk bij jou prima in de sig verwerkt..

Die van Bongo vind ik heel apart gedaan. Eigenlijk heeft de sig helemaal geen achtergrond, alleen maar een bodem, dus houden we dat ook maar aan. De bodem vind ik goed gelukt, mooie effecten gebruikt zodat er ook echt diepte in komt. Minpunt vind ik de randen, zo lijkt het een beetje alsof Spiderman op een tapijt zit, dat vind ik iets minder. De render is mooi, en het lijkt echt alsof hij op de bodem zit. De tekst vind ik iets minder, hoewel het wel goed in de sig verwerkt is..

Kom ik toch tot de conclusie dat Bongo mijn stem krijgt, die spreekt me wat meer aan als die van Froodooo...

Succes nog jongens. :)

Geplaatst:
Beide leuke pop-outs gemaakt jongens, mijn complimenten. :Y

Goed, die van Froodooo. Ik vind je achtergrond leuk gedaan, een beetje muurstructuur, en de kleuren komen goed over met de render. Moet ik bij zeggen dat ik de achtergrond redelijk leeg vind, maar eigenlijk past dat ook wel weer. De render vind ik niet zo mooi. Je hebt naar mijn mening een beetje teveel motionblur gebruikt, waardoor de render er wel heel vaag uitziet. Dat is een minpuntje.. De tekst is zoals gewoonlijk bij jou prima in de sig verwerkt..

Die van Bongo vind ik heel apart gedaan. Eigenlijk heeft de sig helemaal geen achtergrond, alleen maar een bodem, dus houden we dat ook maar aan. De bodem vind ik goed gelukt, mooie effecten gebruikt zodat er ook echt diepte in komt. Minpunt vind ik de randen, zo lijkt het een beetje alsof Spiderman op een tapijt zit, dat vind ik iets minder. De render is mooi, en het lijkt echt alsof hij op de bodem zit. De tekst vind ik iets minder, hoewel het wel goed in de sig verwerkt is..

Kom ik toch tot de conclusie dat Bongo mijn stem krijgt, die spreekt me wat meer aan als die van Froodooo...

Succes nog jongens. :)

Hier hoef ik niets meer aan toetevoegen..

Mijn stem gaat dan naar:

Bongo

MvG. Room

Geplaatst:

Ik stem voor Froooodddooooooo al had hij die Motion Blur over Spider man wel weg kunnen laten...

voor mij is het duidelijk ik stem op...

BoNgO

bij die van bongo is het veel duidelijker een pop out sig hij is er zelf al bijna uit..

alleen de achtergrond van de sig vind ik niet zo mooi en de tekst ook niet

en bij die van froodooo...

tja...

tekst is niet mooi

achtergrond is niet mooi

die blur of smudge.. :S :sst::t

en hij popt er niet lkr uit... het lijkt meer op spiderman die met zn web aan de muur is vast geplakt :puh:

Bewerkt: door pietjuh1
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...