Jump to content

Bongo vs Froodoo


Bongo

Recommended Posts

Beide leuke pop-outs gemaakt jongens, mijn complimenten. :Y

Goed, die van Froodooo. Ik vind je achtergrond leuk gedaan, een beetje muurstructuur, en de kleuren komen goed over met de render. Moet ik bij zeggen dat ik de achtergrond redelijk leeg vind, maar eigenlijk past dat ook wel weer. De render vind ik niet zo mooi. Je hebt naar mijn mening een beetje teveel motionblur gebruikt, waardoor de render er wel heel vaag uitziet. Dat is een minpuntje.. De tekst is zoals gewoonlijk bij jou prima in de sig verwerkt..

Die van Bongo vind ik heel apart gedaan. Eigenlijk heeft de sig helemaal geen achtergrond, alleen maar een bodem, dus houden we dat ook maar aan. De bodem vind ik goed gelukt, mooie effecten gebruikt zodat er ook echt diepte in komt. Minpunt vind ik de randen, zo lijkt het een beetje alsof Spiderman op een tapijt zit, dat vind ik iets minder. De render is mooi, en het lijkt echt alsof hij op de bodem zit. De tekst vind ik iets minder, hoewel het wel goed in de sig verwerkt is..

Kom ik toch tot de conclusie dat Bongo mijn stem krijgt, die spreekt me wat meer aan als die van Froodooo...

Succes nog jongens. :)

Hier hoef ik niets meer aan toetevoegen..

Mijn stem gaat dan naar:

Bongo

MvG. Room

Mee eens,

Ook mijn stem gaat naar Bongo

Link to comment
Delen op andere websites

Bongo

Ik zag eerst die mooie Sig van Froodoo, en dacht Wauw, en toen scrollde ik naar beneden, en heb ik mijn ogen uitgekeken, echt super mooi, hoe de render eruit popt, dat soort vliegend tapijt, heel scherp, echt prachtig _O_

Link to comment
Delen op andere websites

moet ik zorgen voor de eindstand of moet een moderator dat doen?

Bedankt Gizmo, maar wie moeten er zorgen voor de eindstnad en de punten?

Bewerkt: door Bongo
Link to comment
Delen op andere websites

Nog net op tijd.

Stem: Bongo

Waarom?

Ik vind zijn sig echt mooi.

Niet bepaald om de kleuren enzo. Maar nu lijkt het net of hij net uit de sig is geklommen of zo iets.

En het effect van froodooo vind ik niet echt mooi.

Ik had wel beter verwacht van Froodooo.

Keep it up bongo. Dit is echt een mooie pop out.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok battle is afgelopen en nu?
Heb je de battle gewonnen dan kun je van punten voorzien. Pm mij (.Levi.) met daarin of je gewonnen hebt + de link naar de battle topic. Wij sluiten het topic en vertellen erbij (topic closed en pietje heeft er 1 punt bij verdient.)

>>> Door .Levi.: Winnaar Bongo +1 punt. Verliezer Froodooo -1 punt.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...