Jump to content

Vaag probleempje.


Matiscus

Recommended Posts

Ik heb al een lang tijdje een probleempje met men Vice City. Als ik het spel start en ik stap in een auto ik geef vervolgens gas, dan trekt hij op in steken. Eenmaal dat hij opgetrokken is dan blijft hij goed rijden maar is hij moeilijk bestuurbaar. Ik heb een ASUS ATI X850XT GDDR3 256MB. Dus aan de kaart ligt het zeker niet. Ik heb ook al nieuwe drivers geinstalleert werkt ook niet. Ook heb ik al een schone windows XP installatie gedaan. Maar het blijft het zelfde. Aan men cd's is ook niks. Er staat geen enkel krasje op. Naar de 1.1 versie heb ik men VC ook al geupdate. Maar het blijft het zelfde. Weet iemand raad? Want ik ben ten einde.

PS: Als ik het topic niet goed heb gezet men excuses hier voor dan. Maar ik vond dit hier de beste plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je dat de auto echt schokkerig optrekt? Dat heb ik ook wel eens.. Soms trekt de auto gewoon goed op en soms is het echt bagger..

Bij mij komt dat meestal voor als ik voordat ik een auto stap iemand vermoord of neerschiet, en dan meestal in het begin als ik een spel geladen heb. Soms doet hij het wel goed, maar soms ook niet. Als ik gewoon meteen instap trekt de auto wel goed op..

Ik heb ook al gezocht naar dit probleem en updates en diverse patches verhelpen het probleem niet.. Ik denk dat het gewoon een bug is.. tenminste ik heb er nog geen oplossing voor gevonden....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...