Jump to content

[SA] San Andreas Mysterie


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froodooo

    19

  • coz

    6

  • SummerBase

    5

  • Dutchy3010

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

MEDEDELING

Nog even een mededeling. Aangezien er de laatste paar dagen niet meer is gepost, wil ik een tijdslimiet nu gaan instellen. Want als er niemand meer gaat posten, dan kan het toernooi natuurlijk eeuwen gaan duren, en dat is niet de bedoeling. Dus voor de kandidaten die nog geen screenshot hebben gepost, die hebben nog tot 18 september twaalf uur ('s middags) de tijd om dat te doen. Daarna ben je dan helaas afgevallen.

Voor de kandidaten die al door zijn, wordt er natuurlijk niks veranderd, die zijn natuurlijk nog gewoon zeker van de volgende ronde.

Succes!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

MEDEDELING

De eerste ronde is voorbij, hier is een lijst met de deelnemers die door zullen gaan naar ronde 2.

1 Silverdust

2 coz

3 SummerBase

4 Svenie

5 Dutchy3010

6 GTA-Sheep

7 Slimm

8 Scooter

9 Typhoon

10 HerrieM

11 ASPHALT

12 Bling

Dit zijn dus twaalf deelnemers, waarvan ik er 4 af wil halen. Dan blijven er voor ronde 3 dus nog 8 mensen over. Daarna, wil ik het naar 5 deelnemers brengen voor de finale.

In deze ronde zullen er dus 8 plaatjes komen te staan. Er vallen dan dus, als alle plaatjes geraden zijn, 4 mensen af. Als dat er meer worden omdat niet alle plaatjes worden geraden, dan zien we dat wel. De 2e ronde begint morgen (20 september) rond 19:00 uur 's avonds.

Alvast veel succes!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas Mysterie Toernooi



Ronde 2

Hier is de ronde 2. Iets later dan 19:00, maar ik hoop dat dat me vergeven wordt. Laat ik maar beginnen met de plaatjes. Mocht je niet meer helemaal weten hoe het spel gaat als deelnemer, kijk dan in de eerste post. We gebruiken dezelfde lijstjes als de vorige keer!

1 Silverdust

2 coz - Door naar ronde 3

3 SummerBase - Door naar ronde 3

4 Svenie - Door naar ronde 3

5 Dutchy3010 - Door naar ronde 3

6 GTA-Sheep - Door naar ronde 3

7 Slimm

8 Scooter

9 Typhoon - Door naar ronde 3

10 HerrieM - Door naar ronde 3

11 ASPHALT - Door naar ronde 3

12 Bling

samapronde2bt5.th.jpg

___________________________________________________

Cirkel 1

Object 1

Geraden door Typhoon. Je zit in de volgende ronde!

Object 2

Geraden door GTA-Sheep. Je zit in de volgende ronde!

Object 3

Geraden door coz. Je zit in de volgende ronde!

Object 4

Geraden door Svenie. Je zit in de volgende ronde!

Cirkel 2

Object 1

Geraden door Dutchy3010. Je zit in de volgende ronde!

Object 2

Geraden door ASPHALT. Je zit in de volgende ronde!

Object 3

Geraden door SummerBase. Je zit in de volgende ronde!

Object 4

Geraden door HerrieM. Je zit in de volgende ronde!

___________________________________________________

Succes, en ronde 2 zal eindigen op 27 september, 12 uur 's middags.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Cirkel: 1

Object: 2

Screenshot:

Ik kan trouwens aan de screens van de anderen redelijk zien waar ik ongeveer moet gaan zoeken. Maar waar staat nu welke cirkels er zijn en wat het gebied is? Ben compleet de cirkels kwijt :$

Link to comment
Delen op andere websites

MEDEDELING

Nou, de tweede ronde is bij deze afgelopen, alle screenshost zijn geraden. Jullie mogen trots zijn dat jullie alles zo snel hebben gevonden, goed gedaan hoor! :klap:

Dit betekend dus dat deze deelnemers doorgaan naar ronde 3:

1 coz

2 SummerBase

3 Svenie

4 Dutchy3010

5 GTA-Sheep

6 Typhoon

7 HerrieM

8 ASPHALT

Voor de overige deelnemers betekend dit het einde van hun SAMT, volgende keer beter!

De derde ronde zal in het weekend beginnen. De datum zal zijn: zaterdag 23 september, rond 19:00 's avonds. Hou het topic wel goed in de gaten, het kan altijd nog veranderen.

Dan nog even over de deelnemers. Er zijn er nu nog acht over, en voor de finale wil ik vijf deelnemers overhouden. Dat betekend dus dat drie mensen van jullie in deze ronde af gaan vallen. Er komen dus in totaal vijf screenshots die je moet gaan zoeken. Waarschijnlijk zal dit niet in een cirkel zijn, maar in één stad, bijvoorbeeld heel Los Santos. Ik geef dan wel met een paar lijntjes aan wat ik met het gebied van Los Santos of een andere stad bedoel.

Alvast veel succes gewenst voor ronde 3!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...