Jump to content

[SA] San Andreas Mysterie


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froodooo

    19

  • coz

    6

  • SummerBase

    5

  • Dutchy3010

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

we zijn klaar begrijp ik ?

heel jammer dat het in topic ging ipv per pm

nu heb je dus fenomeen dat je iets vindt ondertussen plaatje wil uploaden en dan ziet .. oh .. laat maar iemand heeft het al gepost , en ik heb me tijd vern****

en daarnaast is het helemaal niet spannend op deze manier vind ik

maargoed , het zal allemaal best .. zal wel aan mij liggen

iig gefeliciteerd GTA-Sheep

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas Mysterie Toernooi



Uitslag

Zo zeg, was me dat even een hectisch moment, dit laatste uurtje. En wat een snelheid, waarmee jullie zochten. Dit brengt ons op het volgende eindklassement:

1 GTA-Sheep met 5 punten

2 SummerBase met 3 punten

3 coz met 2 punten

4 Dutchy3010/HerrieM met 0 punten

Allemaal hartstikke goed gedaan, maar er is er maar één de beste, en dat is GTA-Sheep, gefeliciteerd!

Voor de eerste drie deelnemers is er nog een leuke 'award', die zal later komen.

Dit is dan ook tevens het einde van SAMT, jullie kunnen je reacties kwijt over het toernooi in dit topic, en ook felicitaties aan de winnaars zijn welkom. Tot een volgende keer!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik gewonnen heb is prachtig :D, al gunde ik het mijn tegenstrijders ook van harte. Ik had wel verwacht dat Summerbase me zou kloppen, maar gelukkig had ie een traag moment. En net als Coz was ik ook ff de weg kwijt op gegeven moment omdat ik dacht dat je ze gewoon allemaal neer moest zetten. Maar natuurlijk ging het net als de vorige keren :bonk:. Mijn dank Froodooo voor de leuke SAM, zeker een aanrader voor de volgende keer :klap:

Maar nu: :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik heel eerlijk moet wezen had ik me opgegeven toen ik nog niet eens een Superlid was ik wist niet eens wat het was en hoe het werkte. Na de promtie's in de zomer is het toernooi van start gegaan ik heb het topic door gelezen en het is eigenlijk het leukste contest gelateerde topic dat ik tot nu toe hier gezien heb. Vooral het zoeken is echt harstikke leuk en natuurlijk de spanning. In de eerste ronde had ik natuurlijk een afbeelding gevonden en in de tweede ronde ook, maar in de derde ronde ging het iets stugger ik kon niks vinden en toen op een gegeven moment vondt ik toch het plaatje en dat bracht mij met Sheep en Coz en HerrieM en Dutchy3010 in de finale. Ik had een vriendschappelijke weddenschap met Sheep afgesloten wie de meeste kon vinden van ons 2 is de beste zoeker van heel San Andreas. Oftewel het was gewoon vriendelijk en ik ben eigenlijk wel trots en blij op de tweede plaats. En Sheep echt gefeliciteerd! Een top contest ik wacht met smart op me Badge maak er een mooie van! :cya:

Edit: En zoals GTA-Sheep zegt voor herhaling vatbaar ik schrijf me alvast in! :D

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst: Gefeliciteerd Danny. Nog maar voor de derde keer, maar goed, maakt niet uit. Het was zeer leuk om mee te doen aan dit toernooi, ben ook redelijk ver gekomen. Een leuk idee, Froodooo. En natuurlijk ook weer voor herhaling vatbaar. Helaas was het niet helemaal goed gegaan met plaatjes, maar toch een goede oplossing bedacht (alleen kostte me dit wel een half uur :ch:). Dus kijk maar uit Sheep, volgende keer klop ik je :puh:. Maargoed, als er nog een toernooi komt zal ik me zeker inschrijven, omdat het gewoon leuk is om met een doel een beetje door San Andreas te rijden. Ook de andere finalisten wil ik feliciteren, want ze zijn toch een heel eind gekomen. Ik kijk echt uit naar het volgende toernooi!

:dans::dans: Feest :dans::dans: Sheep trakteert :bier:

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat het toch allemaal gelukt is Froodooo. Ik kon nog herinneren een lange tijd geleden dat je met het idee kwam aanzetten bij mij en ik een beetje hielp. Toen moeste er nog wat kleine dingen gebeuren zodat het allemaal goed kon verlopen in de contest zelf en dat is je behoorlijk goed gelukt.

Sheep gefeliciteerd met je overwinning kerel! De andere vier finalisten jammer geen eerste plek, maar jullie zijn al zover gekomen.. Wees dus trots op jezelf! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik schrijf me ook in voor de volgende keer als het alvast kan :D

zal proberen me frustratie niet verder te uitten als wat ik al gedaan heb :$

maargoed, ondanks dat me pc even tegenwerkte, ik te laat kwam ivm eten, forum tegenwerkte (maar ook gedeeltelijk mijn schuld), ik eerst een tijd bezig was met plaatjes die iedereen natuurlijk al gevonden had (suggestie 1, geen TE bekende signs pakken, zoals pirates, sf fire, en 24/7 :D ) en alle andere smoesjes .. toch nog een paar gevonden en daarmee derde geworden :Y

maargoed alle frustratie terzijde. goed gespeeld iedereen.. leuke contest Froodooo. voor herhaling vatbaar

en nogmaals .. gefeliciteerd GTA-Sheep ..

ps... had jij vooraf een lijst gemaakt met alle bordjes en de bijhorende locatie ofzo ..damn wat snel :D

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor alle leuke reacties hierop, ik ben blij dat jullie het allemaal leuk vonden. Er zal zeker nog een keer een SAMT komen, dat zweer ik hierbij. :sigaar: En omdat er zoveel belangstelling is, doen we het dan wel voor 30 man, maar dat zien we dan wel weer. Ik heb hier voor de eerste drie hun badge klaar, die je in je Sig mag zetten. Naast deze badges verdienen jullie natuurlijk de eeuwige roem. Gefeliciteerd!

GTA-Sheep

samtbadge1sk1.jpg

SummerBase

samtbadge2cm0.jpg

coz

samtbadge3kr5.jpg

_________________

Veel plezier d'r mee! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...