Froodooo Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) San Andreas Mysterie Toernooi Ronde 3 De beslissende ronde. Wie haalt de finale, en wie sneuvelt er vlak voor de eindstreep? We gaan het zien in ronde 3 van het San Andreas Mysterie Toernooi. Hier zijn de deelnemers: 1 coz - Je bent door naar de finale! 2 SummerBase - Je bent door naar de finale! 3 Svenie 4 Dutchy3010 - Je bent door naar de finale! 5 GTA-Sheep - Je bent door naar de finale! 6 Typhoon 7 HerrieM - Je bent door naar de finale! 8 ASPHALT Genoeg aan de media gedaan nu, hier is het kaartje waar de screens gevonden kunnen worden: Zoals je ziet, is het dit keer eigenlijk gewoon heel Los Santos dat afgezocht mag worden... We gebruiken vanzelfsprekend natuurlijk weer het lijstje die we in de ronde's hiervoor ook hebben gebruikt. Nu we de kaart hebben, is nog één ding nodig, namelijk de screens, en hier komen ze: __________________________________________ Object 1 Gevonden door Dutchy3010, je gaat door naar de finale! Object 2 Gevonden door SummerBase, je gaat door naar de finale! Object 3 Gevonden door HerrieM, je gaat door naar de finale! Object 4 Gevonden door GTA-Sheep, je gaat door naar de finale! Object 5 Gevonden door coz, je gaat door naar de finale! __________________________________________ Veel succes! Bewerkt: 30 september 2006 door Froodooo
GTA-Sheep Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ik heb object 4 reeds gevonden.....
HerrieM Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) object: 3 Screenshots: Bewerkt: 23 september 2006 door HerrieM
coz Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) object 5 screenshot : Bewerkt: 23 september 2006 door coz
Froodooo Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) MEDEDELING Zo te zien is alles weer geraden, en zijn dit de deelnemers die de finale hebben gehaald: 1 coz 2 SummerBase 3 Dutchy3010 4 GTA-Sheep 5 HerrieM Van harte gefeliciteerd, nadere informatie over de finale zal komen. Het is al wel bekend dat alle objecten die gevonden gaan worden gewoon door heel San Andreas verspreid zijn, dus ik hoef neem ik aan geen kaarten met cirkels daarvoor te tekenen. Om de finale een eerlijke strijd te laten worden, moet er een dag een tijdstip worden gezocht waar iedereen op kan strijden om de titel van de beste zoeker van San Andreas. De bedoeling in de finale is dat er 10 objecten door heel San Andreas zijn, en dat je er als finalist zo veel mogelijk van moet vinden, dus je mag deze keer meerdere objecten plaatsen voor de finale. Degene die de meeste objecten heeft verzameld is de winnaar. Bij een gelijkspel wordt gekeken wie hun eerste object het snelste heeft gevonden. Laat ik maar meteen overgaan naar een aantal data. Hieronder zijn een paar data waarop de finale kan beginnen. Stuur in een PB naar mij (Froodooo) op welke data je wel en niet kan. 1 Maandag 25 september, rond 19:00 2 Dinsdag 26 september, rond 19:00 3 Woensdag 27 september, rond 19:00 En ga zo maar door tot zaterdag 30 september, rond 19:00 Zet in de PB gewoon welke dagen je wel of niet kan, de tijdstippen zijn toch vast. Alvast veel succes voor de finale! Bewerkt: 25 september 2006 door Froodooo
Froodooo Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 MEDEDELING Ik heb nu van iedereen zijn PB binnen op welke dag hij kan. Omdat er volgende week voor sommige een examenweek is, is het voor iedereen het handigste om aanstaande zaterdag om 19:00 uur met de finale te beginnen. Veel succes voor zaterdag!
Froodooo Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) San Andreas Mysterie Toernooi Finale Eindelijk de finale. We beginnen maar gauw, want er is natuurlijk niet veel uitleg meer nodig. Zoek je maar weer rot naar deze dingen, en post er natuurlijk zoveel mogelijk. Het lijstje dat we gebruiken is hetzelfde, alleen hoef je natuurlijk geen cirkels in te typen. ____________________________________________ Object 1 Gevonden door coz Object 2 Gevonden door GTA-Sheep Object 3 Gevonden door GTA-Sheep Object 4 Gevonden door coz Object 5 Gevonden door Summerbase Object 6 Gevonden door Summerbase Object 7 Gevonden door GTA-Sheep Object 8 Gevonden door Summerbase Object 9 Gevonden door GTA-Sheep Object 10 Gevonden door GTA-Sheep ____________________________________________ Veel succes! Tussenstand coz - 2 punten SummerBase - 3 punten Dutchy3010 - GTA-Sheep - 5 punten HerrieM - Bewerkt: 30 september 2006 door Froodooo
SummerBase Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Object: 5 Afbeelding: In Bijlage Object: 6 Afbeelding: In Bijlage Object: 8 Afbeelding: In Bijlage --- Edit 1: Object 5 gevonden! Edit 2: Object 6 gevonden! Edit 3: Object 8 gevonden! Edit 4: Gefeliciteerd Schaap! Bewerkt: 30 september 2006 door SummerBase
GTA-Sheep Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Voor de eerlijkheid zet ik natuurlijk "bewerkt door" in mijn berichten.....dit zijn er vast 2 (de nummers 2 en 3) Edit1: nummer 6 erbij Edit2: Natuurlijk was Summer eerder, daar gaat me nummer 5 ook nog eens . Was ff in de war.... Edit3: nummer 10 gevonden Edit4: nummer 7.... Edit5: en nummer 9 Edit6: Dank je wel Freek Bewerkt: 30 september 2006 door GTA-Sheep
Froodooo Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Even een melding, GTA-Sheep, goed gevonden hoor, dat zesde object, maar SummerBase was iets eerder. Voor de duidelijkheid wil ik je vragen dat plaatje straks nog even te verwijderen.
Dutchy3010 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Uuuh, het kan aan mij liggen hoor, maar ik zie geen plaatjes... Ook niet als ik rechtermuisknop --> afbeelding weergeven doen... Edit: Ik zie geen kruisje staan, ik zie een open plek waar (vermoedelijk) de plaatjes moeten staan... Dus rechtermuisknop paktie niet... Edit 2: Heb je al via pm gefeliciteerd, maar vooruit nog maar een keer: gefeliciteerd! Helaas kon ik geen concurrent van je zijn (klote plaatjes ) maar in ieder geval well done . Bewerkt: 30 september 2006 door Dutchy3010
Froodooo Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Uhm, kun je niet naar de link gaan die bij de Eigenschappen van de afbeeldingen staat misschien?
coz Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) het waren er 3 die niet telden > weet ik .. maar ik wilde ze ff toevoegen om te laten zien dat ik ze ook gevonden heb en er alleen maar me tijd mee vern*** heb omdat het nu niet per PM is maar gewoon in het topic :S object 4 object 1 Bewerkt: 30 september 2006 door coz
Recommended Posts