glen dc Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Vinden jullie niet dat er eens een GTA in het nederlands moet komen? Dan zouden de missies duidelijker zijn. Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Vinden jullie niet dat er eens een GTA in het nederlands moet komen? Dan zouden de missies duidelijker zijn. Het zou handig zijn inderdaad, vooral voor de mensen die de Engelse taal niet zo goed beheersen. Op dit moment word er op het Forum ook een beetje gewerkt aan een Nederlandse vertaling voor San Andreas, dat gebeurt hier, maar helaas is dat topic een beetje dood. Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 nee, dan gaat de gta stijl helemaal weg Reageren
Kronko Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 nee, dan gaat de gta stijl helemaal weg Precies, het zou een beetje raar zijn als een ganster uit een Amerikaans ghetto ineens nederlands ging praten. Nederlandse ondertiteling zou wel chill zijn. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Precies, het zou een beetje raar zijn als een ganster uit een Amerikaans ghetto ineens nederlands ging praten. Als ze nederlans zouden gaan praten, moet er ook nog iemand zijn die de stemmen inspreekt, hè! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Me lijkt het niks. Amerikanen die Nderlands spreken. Dan gaat echt de GTA sfeer er af. Reageren
Damos Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 het is mooier in het engels dan past het er wat meer bij Want ik zie geen enkele amerikaan uit los Angelos ofzo nederlands praten. Reageren
Dago58x Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) het is gewoon leuker wanneer ze engels praten en de ondertiteling nl want dan snap ik het wel :D ----------------------------- Vandaag jarig..!! 12..!! :dans: Bewerkt: 28 mei 2006 door Dago58x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.