cobra5656 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Hoi allemaal Uit verveling en frustratie ben ik begonnen met de Nederlandse vertaling van GTA San Andreas. Ik zie dat er alleen namen voor auto's zijn verandert, maar dat er geen Nederlandse versies zijn te downloaden. Daarom dacht ik, dan doe ik het maar! Dus nu ben ik American.GXT aan het veranderen in Nederlandse zinnen en woorden. Ik vind dat leuk om te doen en makkelijk. info versie 1.3 nog niet uit versie 1.2 nog niet uit -MAIN 100% -SUBMISSIES + CHALLENGES versie 1.1 MAIN 45% versie 1.0 MAIN 20% actuele versies Versie V1.1 kun je nu downloaden american.zip open de zip file en je hebt american.gxt kopieer deze file plaats het in; D:/programfiles/rockstargames/sanandreas/text vergeet niet de originele file te bewaren voor het geval je liever amerikaans hebt he! met dank aan: typhoon velaro froodooo Cobra Bewerkt: 10 mei 2006 door cobra5656 Reageren
cobra5656 Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Modders gezocht. Die een GXT editor hebben. Heb je die niet dan kun je die downloaden op www.gtagames.nl Ik heb nu 4 modders Ik heb 4 modders nodig Help ook mee! cobra Bewerkt: 12 mei 2006 door cobra5656 Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Hey cobra! Ik zou je best willen helpen met deze mod, graag zelfs, ik zou het wel leuk vinden namelijk. Ik zou bijvoorbeeld de missies kunnen vertalen. Ik weet niet precies waar ik dan doen, maar daar kun jij me vast wel bij helpen! Dus, als je me nodig hebt, dan geef je maar een gil. Veel succes nog met de mod in ieder geval. Reageren
Velaro Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik wil ook helpen ! Ben pas 10 maar kan al redelijk vertalen...Ik heb dat al eens begonnen maar dat was alleen ; Onbegonnen werk dus..Als we het met 3 doen dan zal het veel sneller en beter zijn Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik wil me ook wel aanbieden, als ik tijd heb zal ik er aan werken, maar we moeten duidelijk afspreken wie wat doet. Om die dingen te vertalen, kan je het best GXT Edioter gebruiken, die kunnen jullie gewoon op www.gtagames.nl downloaden. PM me of voeg me maar even op msn toe Cobra. Reageren
cobra5656 Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) #edit# velaro froodooo typhoon bedankt dat jullie mee willen helpen hieronder kun je zie hoe Download de GXT editor. Volgens mij staat ie op Gtagames.nl anders ff op andere sites zoeken. Als je die gedownload hebt open je het programmatje. Open de file>>D:/programfiles/rockstargames/sanandreas/text/american.gxt Nu krijg je een hele lijst met rare woorden enzo. De eerste in de lijst is waarschijnlijk MAIN daar ben ik mee bezig zoals je ziet onderaan >5400< woorden/zinnen Dan heb je nog meer lijsten met allemaal nog meer woorden en zinnen. Hieronder ff de screenshots: KLIK KLIK Ok dit kunnen jullie op dit moment doen froodooo heeft BURGLAR + COPCAR TABEL afgemaakt, volgende opdracht komt spoedig velaro doet AMBULAE + BLOOD TABEL en is er nog mee bezig typhoon heeft GYM TABEL afgemaakt, volgende opdracht komt spoedig cobra5656 doet MAIN TABEL en is er nog mee bezig TABELLEN GEDAAN: Als je klaar bent stuur dan meteen de AMERICAN.GXT bestand naar markland@kevonline.nl Dan geef ik je de volgende opdracht die je hierboven kan zien, die verander ik dan. Grtz cobra Bewerkt: 12 mei 2006 door cobra5656 Reageren
Velaro Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik zal het doen,maar dan moet jij me wel via PB de nieuwste GXT File doorsturen he,anders moet jij dat allemaal editten. Reageren
cobra5656 Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik zal het doen,maar dan moet jij me wel via PB de nieuwste GXT File doorsturen he,anders moet jij dat allemaal editten. Ik zal dat vandaag later op de dag doen. Van die andere 2 heb ik het binnen nu. Bedankt! Reageren
Velaro Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik heb het dan toch gedaan omdat je dat makkelijker vond.Ik heb de file via PB doorgestuurd.Moest je fouten vinden meld het dan even :$ Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Heey, Leuk hoor, ik wil ook wel mee doen als het nog kan en mag! Reageren
JelleVD Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik zou ook nog wel mee willen doen want het wordt toch wel tijd voor een nederlandse versie Reageren
Donwell Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Ook ik wil wel mee doen, ik ben ook al voor mezelf begonnen! Bewerkt: 4 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
JelleVD Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik ben al druk bezig met vertalen voor mezelf ik hoop dat ik mee mag doen dan kan ik het bestand delen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.