Jump to content

Forum: Waar op te letten!


Samurai

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Samurai

    15

  • Mania-92

    8

  • X-Qyeh

    6

  • Blu3ice

    2

Wat wil je dan gratis nemen? Dus niet op je eigen host.

Want bij de meeste IPB forums die gratis voor je worden

gehost zijn een hele boel beperkingen. Bijvoorbeeld, bij

een gratis IPB forum kan je geen skins installeren, en als dat

wel zo is zitten deze al inbegrepen, maar voor IF zijn 10000+ skins

te vinden. Maar het is maar net waar je voor gaat. :puh:

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

...

Phpbb:Het beste GRATIS board[iPB laatste versies is betaald], wel erg goed.

...

Als je zoiets maakt houd je mening dan voor je.

Maar verder goed gemaakt, sommige dingen slaan eigenlijk nergens op maarja.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Phpbb:Het beste GRATIS board[iPB laatste versies is betaald], wel erg goed.

...

Als je zoiets maakt houd je mening dan voor je.

Maar verder goed gemaakt, sommige dingen slaan eigenlijk nergens op maarja.

Hij heeft informatie voor beginners. Ik vind de hele tekst wel ergens op slaan, omdat beginners leren het verschil te zien en wat handig is en aangezien Samurai redelijk veel ervaring heeft op dat gebied, mag ik hem met deze tekst GEEN ongelijk geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt -Niels-. :)

@Mania: Je kan er niet onderuit, phpbb is het beste gratis board, invision power board 1.3 is ook gratis, maar moet je eerst erg hard beveiligen. :N

Bewerkt: door Samurai
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt niet zeggen dit of dat is het beste, "beste" is altijd bij ieder anders. Ik vind bijv IPB het best, meer mods, functies, overzichtelijker. Maargoed jij mag natuurlijk wel je mening hebben maar laat dat in zo'n soort tekst dan achterwege.

Link to comment
Delen op andere websites

Jahoor, maar let op het woordje GRATIS, indien dat er niet stond vond ik invision power board ook beter. :Y

IPB 1.3.1 vind ik beter als de nieuwe gratis phpbb, phpbb heb je zo gehackt hoor zelfde geld voor ipb 1.3.1 maar daar kun je makkelijk beveiligen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jahoor, maar let op het woordje GRATIS, indien dat er niet stond vond ik invision power board ook beter. :Y

IPB 1.3.1 vind ik beter als de nieuwe gratis phpbb, phpbb heb je zo gehackt hoor zelfde geld voor ipb 1.3.1 maar daar kun je makkelijk beveiligen.

Hoe bedoel je gehackt? Dat ligt toch aan het

password wat je kiest?

Link to comment
Delen op andere websites

Jahoor, maar let op het woordje GRATIS, indien dat er niet stond vond ik invision power board ook beter. :Y

IPB 1.3.1 vind ik beter als de nieuwe gratis phpbb, phpbb heb je zo gehackt hoor zelfde geld voor ipb 1.3.1 maar daar kun je makkelijk beveiligen.

Hoe bedoel je gehackt? Dat ligt toch aan het

password wat je kiest?

Hij begint erover dat je IPB moet beveiligen maar dat moet je phpbb ook. Een onbeveiligde phpbb (maakt niet uit welke versie) heb je zo gehackt, zelfde geld voor IPB. Alleen het voordeel van IPB is dan dat je het beter kan beveiligen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, zwijgen als je er niets van kent.

Invision power board 1.3 heeft als enige board een SQL injection hoor. :sst: Phpbb alleen met oer oude versies. 2.1.21 is niet hackbaar. :-)

Invision power board 2.1.5 is nog gemakkelijker te hacken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, zwijgen als je er niets van kent.

Invision power board 1.3 heeft als enige board een SQL injection hoor. :sst: Phpbb alleen met oer oude versies. 2.1.21 is niet hackbaar. :-)

Invision power board 2.1.5 is nog gemakkelijker te hacken. ;)

Ik weet er meer af als jou, ik heb het zelfs regelmatig gedaan(op testfora), en SQL injection is niet alles...

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Dude, zwijgen als je er niets van kent.

Invision power board 1.3 heeft als enige board een SQL injection hoor. :sst: Phpbb alleen met oer oude versies. 2.1.21 is niet hackbaar. :-)

Invision power board 2.1.5 is nog gemakkelijker te hacken. ;)

Ik weet er meer af als jou, ik heb het zelfs regelmatig gedaan, en SQL injection is niet alles...

Niet dus, jij bent weer zo een dom scriptkiddie.

Ja ok, met cookies werken of remote file inclusion, maar die werken maar de helft ofzo, en de nieuwere versies van phpbb zijn veiliger als die van ipb.

Wees gerust, ik ken er meer van. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Dude, zwijgen als je er niets van kent.

Invision power board 1.3 heeft als enige board een SQL injection hoor. :sst: Phpbb alleen met oer oude versies. 2.1.21 is niet hackbaar. :-)

Invision power board 2.1.5 is nog gemakkelijker te hacken. ;)

Ik weet er meer af als jou, ik heb het zelfs regelmatig gedaan, en SQL injection is niet alles...

Niet dus, jij bent weer zo een dom scriptkiddie.

Ja ok, met cookies werken of remote file inclusion, maar die werken maar de helft ofzo, en de nieuwere versies van phpbb zijn veiliger als die van ipb.

Wees gerust, ik ken er meer van. :t

Niet dus IPB 1.3.1 is met een beetje kennis van PHP veiliger dan elke PHPBB versie...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...