Samurai Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Die voeg ik toe bij mijn lijstje domme quotes. 1) Je moet eerst 20 files aanpassen voor ipb 1.3 echt veilig is. 2) phpbb 2.0.21 is veel veiliger hoor, wees gerust. 3) En die php kennis heb je helemaal niet nodig. En geloof me, 2.0.21 is veel veiliger. Er is geloof ik nog geen enkele exploit, cookie stealer of vulnerability voor phbb 2.0.21. En voor ipb 2.1.5 al een stuk of 5. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Die voeg ik toe bij mijn lijstje domme quotes. 1) Je moet eerst 20 files aanpassen voor ipb 1.3 echt veilig is. 2) phpbb 2.0.21 is veel veiliger hoor, wees gerust. 3) En die php kennis heb je helemaal niet nodig. En geloof me, 2.0.21 is veel veiliger. Er is geloof ik nog geen enkele exploit, cookie stealer of vulnerability voor phbb 2.0.21. En voor ipb 2.1.5 al een stuk of 5. Dan moet jij maar eens goed gaan zoeken... Niet dus, jij bent weer zo een dom scriptkiddie. Ik hack niet (meer). En zolang jij gebruikt maakt van andermans exploits of gescreven tools ben jij het scriptkiddie. Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Maak jij dan zelf ook je exploits? Overigens: als verscheidene bekende securitysites er geen hebben, dan zullen er op andere sites ook geen staan hoor. Maar als jij betweterig wilt doen: stuur me pm met link naar exploits voor 2.0.21 (en we zijn een beetje van het onderwerp aan het afdwalen :-) ) Bewerkt: 4 juli 2006 door Samurai Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Maak jij dan zelf ook je exploits?Overigens: als milworm, h4cky0u en rootshell er geen hebben, dan zullen er op andere sites ook geen staan hoor. Maar als jij betweterig wilt doen: stuur me pm met link naar exploits voor 2.0.21 (en we zijn een beetje van het onderwerp aan het afdwalen :-) ) Nog een reply... Ik maak zelf geen exploits want ik heb ze niet nodig ik gebruik er ook geen van andere want ik hack niet... Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ok, ik heb je via PM al be-antwoord. :-) Er zijn veel meer mogelijkheden om ipb 2.1.5 ofzo te hacken dan phpbb 2.0.21 Maar, back ontopic! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Maar hoe bedoel je precies hacken? Want als ik zou zeggen dat een forum wordt gehackt, dan zou het zo zijn dat iemand het wachtwoord hackt van een Admin. Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik ga hier verder niet op in, maar ik beantwoord je vraag wel even via PM. Reageren
SWYV Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 hmm jij bent duidelijk een board vergeeten vBulletin + gemakkelijk modbaar + nederlandstalig mod beschikbaar + kan heel veel subforums aanmaken + is zeer rg goed beveiligde forum (als jij een mod erbij downloadt van beveiliging kun jij extra extreem beveiligen) (gelijk vb inloggen na 5x fout passwoord dan 15min inloggenloos (dus kan dus niet meer inloggen) enz.. negatiefs? heb ik nog niet gemerkt mja Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 hmm jij bent duidelijk een board vergeetenvBulletin + gemakkelijk modbaar + nederlandstalig mod beschikbaar + kan heel veel subforums aanmaken + is zeer goed beveiligde forum (als jij een mod erbij downloadt van beveiliging kun jij extra extreem beveiligen) (gelijk vb inloggen na 5x fout passwoord dan 15min inloggenloos (dus kan dus niet meer inloggen) enz.. negatiefs? heb ik nog niet gemerkt mja Een verbetring, vBulletin + Subfora aanmaken is mogelijk + Heeft goede beveiliging - Weinig gratis templates en skins te vinden - Ingewikkelde ACP voor beginners (Deze verbetering is alleen wat ik ervan weet) Verder wil ik ook nog zeggen dat je VBulletin vergeet zoals SWYV al zei. Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ja ok, maar dat is volledig betaald. En daar kunnen beginners weinig mee imo. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ja ok, maar dat is volledig betaald. En daar kunnen beginners weinig mee imo. Maar voor de mensen die van plan zijn een pakket zoals IPB of Vbulletin te kopen is zoiets altijd handig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.