NandroDavids Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Vandaag is het 2e tennis-grandslamtoernooi van het jaar begonnen: De Open Franse Kampioenschappen, beter bekend onder de naam Roland Garros. Zal Rafaël Nadal zijn titel succesvol weten te verdedigen, of pakt nummer 1 van de wereld Roger Federer de felbegeerde beker? Volg het de komende week, en post in dit topic je reacties/vragen/opmerkingen/wedstrijdverslagen en alle andere dingen die maar met dit graveltoernooi te maken hebben! Reageren
Thabit Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Ik ga het zeker volgen. Vandaag heeft Federer zijn eerste ronde alvast gewonnen. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik las net dat Micheala Krajicheck kansloos verloren heeft. 6-1 6-2 ofzo. Jammer maar ja het komt wel goed met haar denk ik. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Van wie heeft zij verloren dan? Ik volg het zeker ook! Heb dastraks een gedeelte van de wedstrijd van Nadal gezien, alleen het einde niet... En van nog een paar, ene Blake had gewonnen... Reageren
Dago58x Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik steun voor eeuwig Nadal en Federer..!! Ik denk dat Federer Deze Roland Garros ook wint..!! Maar het kan van alles gebeuren..!! Voor deze 2 wil ik dat ze naar finale gaan Dan wordt de wedstrijd pas echt cool..!! Reageren
Renne Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik denk dat nadal de sterkste is op gravel. Maar in de andere 3 grand slams wint federen, hij is in het algemeen sterker dan Nadal. Reageren
Thabit Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Vrouwentoernooi van RG is gewonnen door Justine Henin-Hardenne. Ze won in 2 sets van Kim Clijsters. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Vrouwentoernooi van RG is gewonnen door Justine Henin-Hardenne. Ze won in 2 sets van Kim Clijsters. Dit was de halve finale he Thabit , Justine Henin-Hardenne heeft de finale gewonnen met 6-4, 6-4 tegen kusnetsova. Vandaag de mannenfinale Rafael Nadal tegen Roger Federer, Nadal staat op de ATP-ranking tweedes en Federer eerstes dus Nr. 1 vs. Nr. 2, allen kijken dus . Persoonlijk denk ik dat Nadal hetzelfde zal doen zoals vorig jaar (winnen dus ) maar eigenlijk hoop ik dat Federer wint. Reageren
Thabit Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Vrouwentoernooi van RG is gewonnen door Justine Henin-Hardenne. Ze won in 2 sets van Kim Clijsters. Dit was de halve finale he Thabit , Justine Henin-Hardenne heeft de finale gewonnen met 6-4, 6-4 tegen kusnetsova. Vandaag de mannenfinale Rafael Nadal tegen Roger Federer, Nadal staat op de ATP-ranking tweedes en Federer eerstes dus Nr. 1 vs. Nr. 2, allen kijken dus . Persoonlijk denk ik dat Nadal hetzelfde zal doen zoals vorig jaar (winnen dus ) maar eigenlijk hoop ik dat Federer wint. Foutje Ik ga echt niet kijken, ik ga voetbal kijke! Reageren
Arjen Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Nadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!! Wohooo, terecht gewonnen. Prachtige wedstrijd, helaas al in 4 sets afgelopen. Volgens mij in [1-6] [6-1] [6-4] [7-6] Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Inderdaad Arjen, precies goed! Nadal heeft eventjes mooi zijn titel verdedigd. Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, zelfs maar een klein stukje eigenlijk, alleen de laatste tiebreak. Daarin werd best mooi getennist, en ik zou het zo geloven als je zegt dat dat in de rest van de wedstrijd ook zo was. Hup Nadal, hup Nadal, je bent de beste, je bent de beste! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Nadal wint Tja, heel spannende match tussen die twee, in het begin (6-1)dacht ik dat het echt een makkie voor Federer ging worden, m.a.w een flutmatch. Maar toen deed Nadal net hetzelfde (6-1). Het werd dus een waardige finale, heel spannende 3de set die uiteindelijk 6-4 wordt gewonnen door Nadal. De 4de set (beslissende set zien we later) was het 5-3 in het voordeel van Nadal, iedereen dacht 'Nadal wint RG' maar dat was buiten Federer gerekend, want hij maakte er zomaar eens 5-6 van . Het werd 6-6 tiebreak dus, deze tiebreak werd met 7-4 (?) gewonnen door Nadal . Ik ben eerder voor Federer omdat: Hij een mooiere techniek heeft, hij bescheidender is en omdat hij sportiefer is (rapper toegeeft dat de bal binnen is). Maarja dat is mijn mening. Hup Nadal Hup Nadal, je bente beste (op gravel) je bent de beste (op gravel) Reageren
Arjen Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik ben eerder voor Federer omdat: Hij een mooiere techniek heeft, hij bescheidender is en omdat hij sportiefer is (rapper toegeeft dat de bal binnen is). Maarja dat is mijn mening. Erm.. Als je niet voor jezelf opkomt en niet voor jezelf uitkomt kan je net zo goed stoppen met tennissen. Je moet jezelf verdedigen en niet laten sturen door je tegenstander. Als je er dus niet tegenin gaat heb je meer kans dat je verliest. btw. Enige nadeel aan Nadal is dat 'Aaah..' als hij telkens slaat. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Ja idd, dat gekreun is super irritant. Ik heb het gemist, heb voetbal gekeken... Gedeeltes uiteraard wel Nadal heeft gewonnen, ik kan er niet mee zitten Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb van Rafael Nadal een pooster van frenche open 2005 hij windt dat alt voor me gevoel Hij is gewoon de best Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.