Jump to content

Roland Garros 2006


NandroDavids

Recommended Posts

Vandaag is het 2e tennis-grandslamtoernooi van het jaar begonnen: De Open Franse Kampioenschappen, beter bekend onder de naam Roland Garros. Zal Rafaël Nadal zijn titel succesvol weten te verdedigen, of pakt nummer 1 van de wereld Roger Federer de felbegeerde beker?

Volg het de komende week, en post in dit topic je reacties/vragen/opmerkingen/wedstrijdverslagen en alle andere dingen die maar met dit graveltoernooi te maken hebben! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik steun voor eeuwig Nadal en Federer..!!

Ik denk dat Federer Deze Roland Garros ook wint..!! ;)

Maar het kan van alles gebeuren..!!

Voor deze 2 wil ik dat ze naar finale gaan

Dan wordt de wedstrijd pas echt cool..!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Vrouwentoernooi van RG is gewonnen door Justine Henin-Hardenne. Ze won in 2 sets van Kim Clijsters.

Dit was de halve finale he Thabit ;) , Justine Henin-Hardenne heeft de finale gewonnen met 6-4, 6-4 tegen kusnetsova. Vandaag de mannenfinale Rafael Nadal tegen Roger Federer, Nadal staat op de ATP-ranking tweedes en Federer eerstes dus Nr. 1 vs. Nr. 2, allen kijken dus :) . Persoonlijk denk ik dat Nadal hetzelfde zal doen zoals vorig jaar (winnen dus ;) ) maar eigenlijk hoop ik dat Federer wint.

Link to comment
Delen op andere websites

Vrouwentoernooi van RG is gewonnen door Justine Henin-Hardenne. Ze won in 2 sets van Kim Clijsters.

Dit was de halve finale he Thabit ;) , Justine Henin-Hardenne heeft de finale gewonnen met 6-4, 6-4 tegen kusnetsova. Vandaag de mannenfinale Rafael Nadal tegen Roger Federer, Nadal staat op de ATP-ranking tweedes en Federer eerstes dus Nr. 1 vs. Nr. 2, allen kijken dus :) . Persoonlijk denk ik dat Nadal hetzelfde zal doen zoals vorig jaar (winnen dus ;) ) maar eigenlijk hoop ik dat Federer wint.

Foutje :bonk:

Ik ga echt niet kijken, ik ga voetbal kijke!

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad Arjen, precies goed!

Nadal heeft eventjes mooi zijn titel verdedigd. Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, zelfs maar een klein stukje eigenlijk, alleen de laatste tiebreak. Daarin werd best mooi getennist, en ik zou het zo geloven als je zegt dat dat in de rest van de wedstrijd ook zo was.

:dans: Hup Nadal, hup Nadal, je bent de beste, je bent de beste! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

:N Nadal wint :{

Tja, heel spannende match tussen die twee, in het begin (6-1)dacht ik dat het echt een makkie voor Federer ging worden, m.a.w een flutmatch. Maar toen deed Nadal net hetzelfde (6-1). Het werd dus een waardige finale, heel spannende 3de set die uiteindelijk 6-4 wordt gewonnen door Nadal. De 4de set (beslissende set zien we later) was het 5-3 in het voordeel van Nadal, iedereen dacht 'Nadal wint RG' maar dat was buiten Federer gerekend, want hij maakte er zomaar eens 5-6 van :klap: . Het werd 6-6 tiebreak dus, deze tiebreak werd met 7-4 (?) gewonnen door Nadal :-( .

Ik ben eerder voor Federer omdat: Hij een mooiere techniek heeft, hij bescheidender is en omdat hij sportiefer is (rapper toegeeft dat de bal binnen is). Maarja dat is mijn mening.

:erm:Hup Nadal Hup Nadal, je bente beste (op gravel) je bent de beste (op gravel) :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eerder voor Federer omdat: Hij een mooiere techniek heeft, hij bescheidender is en omdat hij sportiefer is (rapper toegeeft dat de bal binnen is). Maarja dat is mijn mening.

Erm.. Als je niet voor jezelf opkomt en niet voor jezelf uitkomt kan je net zo goed stoppen met tennissen. Je moet jezelf verdedigen en niet laten sturen door je tegenstander. Als je er dus niet tegenin gaat heb je meer kans dat je verliest.

btw. Enige nadeel aan Nadal is dat 'Aaah..' als hij telkens slaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...