GTA-Sheep Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2006 Ik ben op dit moment Vice City aan het spelen en mis her en der nog een paar Hidden Packages. Volgens mij ben ik ze allemaal inmiddels 12 keer afgeweest, maar ik kan de 5 missende echt niet vinden. Bestaat er ook zo'n "check-programma" voor VC (die er ook voor SA is bedoel ik)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2006 Haa schaapje. Ik denk het niet. Best ga je de wikigta gebruiken aangezien het ook screens heeft. Nog een misschien krijg je nu een beter beeld. kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Sorry GTA-Sheep, er bestaat geen programma om de savegame te analyzeren. Misschien moet je iemand anders er eens naar laten kijken. Waarschijnlijk maak je bij een aantal plekken waar pakjes liggen elke keer dezelfde fout. (ik ken het probleem ) Edit: Het bestaat toch. Weer wat geleerd Bewerkt: 29 mei 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2006 Heb je cheats gebruikt Danny? Jou kennende niet, maar de kans bestaat dat er enige hidden packages verdwijnen als je gecheat hebt.. Tja, en anders post je even je savegame, kunnen we meezoeken.. >>> Door GTA-Sheep: Nope, geen cheats (natuurlijk ). Ik gooi vanavond mijn save-game wel even online zodat je even kan kijken. Dank alvast!!<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Ey GTA-Sheep, Er is wel een programma er voor:. http://www.gtamods.de/gtavc_tools2.php Klik op CTRl+F. Tip je packages viewer in. En je gaat erheen. JoV Bewerkt: 29 mei 2006 door JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2006 Zijn het de hidden packages, of weet je niet wat je moet doen om de rest van de 100% te krijgen? Anders kan je gewoon in de stats kijken, maar ik denk dat dit erg amateuristisch klinkt. Als het de hidden packages zijn, is het óf een kwestie van zoeken, maar als je een kaart kan raadplegen zal dat het geval wel zijn. Ik heb wel een keer een 100% checklist gemaakt, dit is de link: 100% Guide Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2006 Die downloadlink van JoV werkte als een zonnetje......meteen na het installeren op O gedrukt en mijn save-game opgezocht. Gaf meteen aan dat ik er nog 5 moest (maar dat wist ik al ), maar ook waar die zouden moeten zijn. Ik heb er net 2 geprobeerd en inderdaad: ze lagen/stonden daar nog. Dus .....ik ben gered. Dank iedereen voor de reacties Edit: dat programma laat alle niet gevonden Hidden Packages zien én alle Unique Jumps...erg handig dus. Inmiddels 100 HP's gevonden . Blij blij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 Heb je nu niet zoiets van, '...jammer dat ik het niet zelf heb gedaan...' Volgensmij zijn in VC altijd de HP's en Unique Stunts of rampages de laatste en rottigste belemmering voor de definiteive 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.