Jump to content

100% programma


GTA-Sheep

Recommended Posts

Ik ben op dit moment Vice City aan het spelen en mis her en der nog een paar Hidden Packages. Volgens mij ben ik ze allemaal inmiddels 12 keer afgeweest, maar ik kan de 5 missende echt niet vinden. Bestaat er ook zo'n "check-programma" voor VC (die er ook voor SA is bedoel ik)?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry GTA-Sheep,

er bestaat geen programma om de savegame te analyzeren. Misschien moet je iemand anders er eens naar laten kijken. Waarschijnlijk maak je bij een aantal plekken waar pakjes liggen elke keer dezelfde fout. (ik ken het probleem :bier: )

Edit: Het bestaat toch. Weer wat geleerd ;)

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je cheats gebruikt Danny? Jou kennende niet, maar de kans bestaat dat er enige hidden packages verdwijnen als je gecheat hebt..

Tja, en anders post je even je savegame, kunnen we meezoeken.. :*D

>>> Door GTA-Sheep: Nope, geen cheats (natuurlijk :)). Ik gooi vanavond mijn save-game wel even online zodat je even kan kijken. Dank alvast!!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn het de hidden packages, of weet je niet wat je moet doen om de rest van de 100% te krijgen?

Anders kan je gewoon in de stats kijken, maar ik denk dat dit erg amateuristisch klinkt. Als het de hidden packages zijn, is het óf een kwestie van zoeken, maar als je een kaart kan raadplegen zal dat het geval wel zijn. Ik heb wel een keer een 100% checklist gemaakt, dit is de link: 100% Guide

Link to comment
Delen op andere websites

Die downloadlink van JoV werkte als een zonnetje......meteen na het installeren op O gedrukt en mijn save-game opgezocht. Gaf meteen aan dat ik er nog 5 moest (maar dat wist ik al :D), maar ook waar die zouden moeten zijn. Ik heb er net 2 geprobeerd en inderdaad: ze lagen/stonden daar nog. Dus :klap:.....ik ben gered. Dank iedereen voor de reacties

Edit: dat programma laat alle niet gevonden Hidden Packages zien én alle Unique Jumps...erg handig dus. Inmiddels 100 HP's gevonden :). Blij blij

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...