Donwell Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Volgens mij is de buffalo de snelste wagen in SA! Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Volgens mij is de buffalo de snelste wagen in SA! Voor die discussie moet je hier zijn!! Ontopic: Wist je dat er een mini game met de hijskraan geschrapt is. Bewerkt: 9 juni 2006 door HerrieM Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Wist je dat... ... Als het donker is dat je dan in San Fierro de Photo-Obs kan herkennen zonder door een camera te kijken? Batterij van mijn toetsenbord is bijna leeg, vandaar dat logootje rechtsboven. Bewerkt: 30 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Dinkydau Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Dat wist ik inderdaad. Maar wist je dat als je een photo opportunitie ook kan zien hangen zonder door de camera te kijken? Dat is een foutje in het spel denk ik en het komt niet vaak voor. Kijk even hier als je het niet gelooft: http://www.uploaden.nl/toon.php?name=dinky...3719_176125.jpg Hij hangt bovenop de hijskraan of wat het dan ook is. Bewerkt: 31 juli 2006 door kesava Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.