Dutchy3010 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2006 Wie gaat er (nu) jong oranje kijken? Ik wel, maar ik ben bang dat ze niet doorgaan naar de volgende ronde... Wat denken jullie, na dat gelijke spel en verlies? Groetjes, Dutchy3010 PS: sorry als dit in het oranje topic moest, maar ik vond dit iets anders... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 Jong Oranje is door naar de halve finale. Ze hebben gisteravond met 1-0 gewonnen dankzij een doelpunt van de Ridder. Ze moeten donderdag 1 juni om 18:15 voetballen tegen Frankrijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 Ja ik weet het JEEEJ Was echt even bang dat ze het niet gingen halen, maar gelukkig zijn ze door... Wat een spannende paar laatste minuten zeg.. pfff... Maar echt super dat ze door zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 Had ik ook niet verwacht, gouden wissel van Foppe de Haan! Wel mooi dat net die misselijke Italianen uitgeschakeld hebben ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-TQM Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2006 prachtig HOLLANDHOLLANDHOLLAND!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 Jong Oranje staat tegen Frankrijk in de rust voor met 2 - 0. 1 mooie uithaal van Nicky Hofs en een geweldig typische Huntelaar goal, vanaf zo'n 20 meter over de keep heen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 YES!!!!!! Frankrijk is zeker niet slechter als Nederland, maar ze staan 'gewoon' met 2-0 voor, wat een heerlijke goal van Huntelaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 Grr, 2-2 geworden, verlengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 Domme overtreding die hands....Hofs was het niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 ja Hofs wel doe 2 doelpunten uit dte geven:S ze moesten 2 - 0 winne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 @ RTS, jup! Fransman heeft rode kaart gekregen wegens slaan op het hoofd van schaars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Tweede verlenging staat op het punt te beginnen en het staat nog steed 2-2. Wel is er zojuist een rode kaart uitgedeeld aan een Fransman. De sloeg Schaars en kreeg hier geel voor, zijn tweede dus rood. Ik ben benieuwd wat de Tweede helft van de verlenging zal brengen. Ikkes Edit: Thabit was me voor , maar mijn post was langer . Edit 2: 3-2!!! Hofs scoort op paas van schaars!!! . Bewerkt: 1 juni 2006 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 NEDERLAND VOOR HET EERST DOOR OP EEN JEUGDWK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 Ja hoor in de FINALE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.