Dutchy3010 Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Hoera Wel een briljante paas van Schaars op Hofs zeg! Ik gunde het zo aan Castelen, want die speelde echt keigoed... Reageren
King Room Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE Eindelijk dat werdt ook wel tijd dat NL een keer de finale haald.. Bewerkt: 1 juni 2006 door Room Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE Eindelijk dat werdt ook wel tijd dat NL een keer de finale haald.. Aight!! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 En nu moeten ze tegen Oekraïne of Servie&Montenegro toch? Dat moeten ze kunnen winnen... Ze hebben alleen verloren van Oekraïne omdat ze er te makkelijk over dachten en omdat ze nog niet helemaal in het toernooi zaten Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 En nu moeten ze tegen Oekraïne of Servie&Montenegro toch? Dat moeten ze kunnen winnen... Ze hebben alleen verloren van Oekraïne omdat ze er te makkelijk over dachten en omdat ze nog niet helemaal in het toernooi zaten Ja Oekraïne die worden ook in de finale best lastig. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 En nu moeten ze tegen Oekraïne of Servie&Montenegro toch? Dat moeten ze kunnen winnen... Ze hebben alleen verloren van Oekraïne omdat ze er te makkelijk over dachten en omdat ze nog niet helemaal in het toernooi zaten Ja Oekraïne die worden ook in de finale best lastig. Inderdaad.... Aangezien we eerder verloren hebben van Oekraïne, moet Jong Oranje er maar voor gaan Maar dat ze de finale bereikt hebben vind ik al super Reageren
JoV Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Het is nog nooit gebeurt dat Jong Oranje in een finale zit van onder de 21. Echt heel goed. Nu tegen Oekraïne het wordt heel moeilijk. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 het was een leuke spannende wedstrijd. Oekraine wordt een makkie! Reageren
Thabit Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 @ TQM: geloof je dat zelf? Oekraïne heeft een hele slimme spits (Milevsky) en die kan mooie schwalbe's maken. Oekraïne kan zo een penalty krijgen : - ( Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Oekraïne word zeker niet makkelijk, Oké, ze hebben er al wel van verloren, maar ze zijn wel behoorlijk gegroeid sinds die wedstrijden, we moeten Oekraïne niet onderschatten, want dan gaat het mis! ik hoop zo dat ze winnen he! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Het wordt zeker niet gemakkelijk vanavond... Maar ik denk dat ze nu een betere kans maken als aan het begin om twee redenen: 1. Ze zijn naarmate het toernooi vorderde veel beter gaan spelen... 2. Ze dachten te makkelijk over Oekraïne, dat zou nu anders zijn... Wie gaat er kijken? Ik geloof voorbeschouwing vanaf half acht! De wedstrijd zelf is om kwart voor negen geloof ik.. een uur en een kwartier voorbeschouwing die hebben ook tijd over... Reageren
Thabit Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Wie gaat er kijken? Ik geloof voorbeschouwing vanaf half acht! De wedstrijd zelf is om kwart voor negen geloof ik.. een uur en een kwartier voorbeschouwing die hebben ook tijd over... Wij hebben geen kabel/sateliet/digitale tv thuis dus heb ik op het internet gekeken. Vanaaf ga ik naar mijn meester om te kijken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Hebben jullie geen tv dat zou ik nooit volhouden... Waar kan je dat op internet kijken dan? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 HOLLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EK JEUGD KAMPIOEN VOOR HET 1ST IN DE WERELDGESCHIEDENIS!!!! HUNTELAAR 2X EN HOFS NOG FF IN DE LAATSTE MINUUT PR8IGE WEDSTRIJD KAN NIET BETER TAKE THAT OEKRAINE!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS We beginnen met een mooie start aan het WK(wat we natuurlijk ook gaan winnen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.