GTA Fanaat Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Hallo, Ik had laatst Bradley H. gesproken en gevraagd of hij de Filmtutorial nog had, hoe je een Eiland moet maken in 3dsmax7. Maar hij zei dat hij hem niet meer had. Heeft misschien één van jullie hem nog? Zoja, zal je hem dan even kunnen geven? Ik wil namelijk een eiland maken voor in GTA SA, maar zonder de Tutorial kan ik het niet Met Vriendelijke Groet, Ronnie. Reageren
[Baz] Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 neem anders een kijkje in de Master Tutorial list ? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Hey, Dit is 1 van de beste Film Tutorials over een eiland maken, je leer er heel veel van. Voortaan kan je ook even kijken in de Master Tutorial List of even de Zoekfunctie gebruiken Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Hey! Helaas, maar die film Tutorial doet het niet, vandaar dat ik er ook om vroeg of jullie hem misschien nog hadden Heeft iemand hem misschien wel? Ik heb ook al bij de Master Tutorial List gekeken, maar dan kom je op de zelfde pagina uit! Reageren
kees1991 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 ja ja ik heb hem nog dus ik heb hem up geload en hier is de link dan klik oke hier kliken dan hier oke klik hier maar klik dan Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Hey, Bedankt dat je hem even heb upgeload Ik dacht dat je de link was vergeten er in te zetten, maar je wou een geintje uihalen zie ik alweer Bedankt, Ronnie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.