Jump to content

Alweer een technisch vraagje..


Lella

Recommended Posts

Hey,

Het spel doet een beetje raar bij mij. Het is namelijk soms wat traag.. moet ik iets instellen of is er een windows-vereisten aan het spel?

De cd is overigens gekopieerd..zou het daaraan kunnen liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het spel gebrand is, is er een kans dat hij soms wat traag loopt. Je kan het beste je Vice City legaal kopen dan loopt hij meestal beter en zou duur is hij in de winkel niet meer.

Dit zijn de systeemeisen voor Vice City:

Minimale systeemeisen:

800 Mhz Intel Pentium III of 800 Mhz AMD Athlon of 1,2 Ghz Intel Celeron of 1,2 Ghz AMD Duron CPU

128 MB RAM

32 MB videokaart

8X CD-ROM/DVD speler

DirectX 9.0 compatible geluidskaart

915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)

Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP

Direct X 9.0 of hoger

Aanbevolen systeemeisen:

Intel Pentium IV of AMD Athlon XP processor of hoger

256(+) MB RAM

64(+) MB videokaart

16X CD-ROM/DVD speler

DirectX 9.0 compatible geluidskaart met surround sound

915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)

Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP

Direct X 9.0 of hoger

Als je bij Start --> Uitvoeren dxdiag intypt kan je zien dat jij aan die eisen voldoet.

Je kan ook even bij GTA Vice City Display Options kijken, daar staat ook Draw Distance zet die eens wat lager misschien loopt hij dan beter.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Als het spel gebrand is, is er een kans dat hij soms wat traag loopt. Je kan het beste je Vice City legaal kopen dan loopt hij meestal beter en zou duur is hij in de winkel niet meer.

Dit zijn de systeemeisen voor Vice City:

Minimale systeemeisen:

800 Mhz Intel Pentium III of 800 Mhz AMD Athlon of 1,2 Ghz Intel Celeron of 1,2 Ghz AMD Duron CPU

128 MB RAM

32 MB videokaart

8X CD-ROM/DVD speler

DirectX 9.0 compatible geluidskaart

915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)

Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP

Direct X 9.0 of hoger

Aanbevolen systeemeisen:

Intel Pentium IV of AMD Athlon XP processor of hoger

256(+) MB RAM

64(+) MB videokaart

16X CD-ROM/DVD speler

DirectX 9.0 compatible geluidskaart met surround sound

915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)

Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP

Direct X 9.0 of hoger

Als je bij Start --> Uitvoeren dxdiag intypt kan je zien dat jij aan die eisen voldoet.

Je kan ook even bij GTA Vice City Display Options kijken, daar staat ook Draw Distance zet die eens wat lager misschien loopt hij dan beter.

Okidoki, dankjewel!

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat je pc niet goed genoeg is, hier twijfel ik wel aan.

Hier kun je zien wat de specificaties moeten zijn van je pc. (Klik op system specs)

Wat ook het probleem kan zijn, is dat omdat je een illigale VC hebt, je cd is geblack-list. En dat je daardoor problemen ervaart.

Wat je dan ook nog zou kunnen doen, is de beeldinstellingen in VC zelf veranderen.

GTA VC kost bij Bart Smit nog maar €10!

Kopen die hap!

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat je pc niet goed genoeg is, hier twijfel ik wel aan.

Hier kun je zien wat de specificaties moeten zijn van je pc. (Klik op system specs)

Wat ook het probleem kan zijn, is dat omdat je een illigale VC hebt, je cd is geblack-list. En dat je daardoor problemen ervaart.

Wat je dan ook nog zou kunnen doen, is de beeldinstellingen in VC zelf veranderen.

GTA VC kost bij Bart Smit nog maar €10!

Kopen die hap!

Hmm, dankjewel voor je tip, maar hij doet nu wel normaler. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...