Lantyz Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Moesten we twee weken nog afscheid nemen van Dizzee, nu kunnen we hem alweer verwelkomen op zijn oude vertrouwde plek ik de GTA San Andreas en - Liberty City Stories fora. Welkom terug, Dizzee!
Matiscus Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Haa dat werd tijd. Veel succes en blij dat je terug bent. Dat noemen ze dan nog wel eens goed nieuws.
Grove St. Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Waarom ben je opeens terug? Heb je ons gemist Welkom terug Dizzee! Veel plezier verder
Dizzee Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Haha, jullie zullen mij wel achterlijk vinden nu. Na een paar weken al terug... Begrijp me niet verkeerd, op het moment dacht ik dat ik de juiste beslissing had genomen. Maar daarna kreeg ik er gewoon spijt van.
VforV Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Haha, jullie zullen mij wel achterlijk vinden nu. Na een paar weken al terug...Begrijp me niet verkeerd, op het moment dacht ik dat ik de juiste beslissing had genomen. Maar daarna kreeg ik er gewoon spijt van. Wedden dat hij meer tijd wilde maken voor zijn nieuwe liefje en dat het nu terug uit is? (grapje hè) Ik ben blij dat je terug bent.
Dizzee Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Haha, jullie zullen mij wel achterlijk vinden nu. Na een paar weken al terug... Begrijp me niet verkeerd, op het moment dacht ik dat ik de juiste beslissing had genomen. Maar daarna kreeg ik er gewoon spijt van. Wedden dat hij meer tijd wilde maken voor zijn nieuwe liefje en dat het nu terug uit is? (grapje hè) Ik ben blij dat je terug bent. Was het maar waar. Maar bedankt.
Wazuup Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Haha, er werd vandaag nog meerdere keren gepost in je afscheids topic Welkom terug Ga door zoals je al deed
GTA-Sheep Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ha die Arne......het doet me genoegen je weer gezellig in het blauw te zien man . Ben blij dat je er weer bent......
HerrieM Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Welkom terug Dizzee, hou lang ga je het nu volhouden
Dizzee Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Welkom terug Dizzee, hou lang ga je het nu volhouden Ik kan me niet voorstellen, dat jij je nog nooit bedacht hebt. Wees gerust, het zal niet meer gebeuren...
Goliat Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Ik begreep eigenlijk nooit dat je weg ging, en waarom nu weer terug komt als mod is me nu ook een raadsel. Wat ik wel kan zeggen is dat ondanks dat ik een hekel heb aan LCS ik wel weet dat jij volgens velen de kenner op het gebied bent van de eerder genoemde game. Ik ben dus blij dat je weer terug bent Bewerkt: 1 juni 2006 door Goliat
Typhoon Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Het is al vaker gebeurt mensen zeggen dat ze stoppen met dit forum of functie hier, maar naar een paar weekjes komen ze toch weer terug Welkom terug Je zal het vast weer goed gaan doen!
Rullez Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 beetje raar dat je weg ging en nu weer terug maar welcome back
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Dizzee, Dizzee ,Dizzee toch. Jij weet ook niet wat je wil he? Veel plezier met je taak, en ehh tja dit is het denk ik wel. Ben blij dat je weer mod ben, en niet iemand anders die het niet verdient.
Ruurd31 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 God, wat ben ik vreselijke blij!! Dizzee
Recommended Posts