Grove St. Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) He, Ik heb nu eindelijk PS CS2 en ik ben bezig geweest. Hieronder kun je de sign. bewonderen: Eenden: Origineel: Eenden Origineel Tiger: Origineel: Tiger Origineel Rates + Comments zijn welkom, ik ben pas net begonnen. Maar wees eerlijk een geef ook tips. Hieronder zullen ook alle andere designs getoont worden van mij. Bewerkt: 3 juni 2006 door Grove St. Reageren
Daan007 Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Heel erg mooi voor een beginner Petje af. Ik geef voor de Ducks een 8.5/10 en voor de tiger 9/10 Maar bij de eenden is de Gaussian Blur nét iets te veel maar wel mooi Gr Daan PS. Je vergeet te melden dat je een beetje hulp heb gehad :P Geintje Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Haha, ik heb de tut van Thabit gebruikt, en Daan007 heeft gezegt waar dat alles zat. Applaus voor beide Maartoch heb ík het gemaakt Bewerkt: 3 juni 2006 door Grove St. Reageren
Rullez Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 ik hou niet echt van eenden maar die tijger is wel erg gaaf Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Nog een paar gemaakt: Knight: Origineel: Origineel Knight RTM ( Rate The Movie ): Bekijk RTM Logo/Header Greenhell ( Gaswar ): Origineel: Origineel Greenhell ( Gaswar ) Graag hier ook weer rates + comments bij! Bewerkt: 4 juni 2006 door Grove St. Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik geef je een 9/10 ,mooi gedaan Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Eerste twee signature's: Ik vind allebei de signature's heel mooi. Bij de eenden is de boel wat neveliger, dat maakt het wat geheimzinniger en mooier! De Tiger vind ik het mooiste! Het is dat ik weet dat het plaatje van die tijger al vrij veel van het origineel weg heeft, maar anders zou ik zweren dat je dat plaatje heel veel hebt bewerkt! Ik vind het heel mooi, die tijger staat er prachtig in de zonsondergang! Allebei de signature's zijn ook heel kleurrijk, dat maakt het al extra leuk, vind ik. Rates: Duck's: 7,5/10 Tiger: 9,5/10 Laatste twee signature's: Ik vind die Greenhell niet zo mooi, ten eerste ook niet mijn smaak, ik vind het te somber. Ik vind die Knight wel grappig, alleen aan die randen wel wat leeg. Ook vind ik wel dat er een mooier lettertype uit had gekozen kunnen worden, maar voor de rest vind ik het wel mooi. Rates: Knight: 7,5/10 Greenhell: 5,5/10 Ik vind de Tiger het mooist, echt toppie! Bewerkt: 4 juni 2006 door Pietje II Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Bedankt voor de rates allemaal! En idd Pietje II het wijkt niet af qua vorming, maar wel qua kleur etc. De sign. worden daardoor spontaaner ipv zo'n lelijk plaatje. Zo kun je snel van een dof plaatje naar een kleurrijk ontwerp gaan. Die groene vind ik ook niet mooi Het was de bedoeling om een Gaswar wat ze deden in WO1 na te bootsen, maarjah oefening baard kunst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.