DaddyPimp Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Onderwerp: Freestyle Soort onderwerp: Maakt niet uit. Size onderwerp: Max. 450x450 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM.
Ruurd31 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Ikkeee! Mag het? Edit: Bewerkt: 4 juni 2006 door Ruurd31
DaddyPimp Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ruurd: DaddyPimp: Het stemmen kan beginnen, veel succes Ruurd!
Rullez Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 ik heb de eer maar op me genomen om als eerste te stemmen gefeliciteerd ruurd31 met dee eerste stem
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik stem op DaddyPimp. Het ziet er zoals gewoonlijk weer lekker gangsta uit. De rappers zijn er goed opgeplaatst en je hebt er mooie lichteffecten enz in gestopt. Tekst is ook erg mooi, die wil ik wel hebben. Vote: DaddyPimp
DaddyPimp Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Bedankt voor de stemmen, maar stem aub wel uitgebreid zoals GL
P-Jamma Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ook mijn stem gaat naar DaddyPimp... Ik weet dat je er erg veel moeite voor hebt gedaan... Zo heb je het Pistool mooi in de Afbeelding verwerkt, en de Renders prachtig in elkaar verwerkt...
King Room Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) General LeeIk stem op DaddyPimp. Het ziet er zoals gewoonlijk weer lekker gangsta uit. De rappers zijn er goed opgeplaatst en je hebt er mooie lichteffecten enz in gestopt. Tekst is ook erg mooi, die wil ik wel hebben. Vote: DaddyPimp P-Jamma Ook mijn stem gaat naar DaddyPimp... Ik weet dat je er erg veel moeite voor hebt gedaan... Zo heb je het Pistool mooi in de Afbeelding verwerkt, en de Renders prachtig in elkaar verwerkt... Dus mijn stem gata ook uit naar.. Daddy Pimp Bewerkt: 5 juni 2006 door Room
Grove St. Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Erg mooi en water achtig Ruurd31! Die van DDP vind ik wat minder, de kleuren zijn té en de lettertype zou ook aan vervanging toe komen. Daarom gaat mijn stem naar de spetterende Ruurd31!
Bling Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Mijn stem gaat naar DaddyPimp. Ik ben een groot fan van zijn werk, omdat hij vaak plaatjes maakt dat met het thema 'rap' te maken heeft, dit is ook precies mijn style En even over zijn plaatje: ik vind ook deze van hem zo mooi, je kunt wel zien dat hij er veel werk aan besteed heeft. Er zitten namelijk vele effecten in en het lettertype is ook erg mooi en past er ook goed bij. Ga zo door met het maken van zulke plaatjes DaddyPimp, zodat ik trots op je kan blijven
DaddyPimp Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ruurd: 2 DPimp: 4 Er kan nog gestemd worden mensen! Maak daar dan ook gebruik van aub Ga zo door met het maken van zulke plaatjes DaddyPimp, zodat ik trots op je kan blijven Bedankt!
Mazzeltje Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Mijn stem gaat naar Ruurd. Ik vindt die veel mooier met dat Water.
Arjen Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Mijn stem gaat ook naar Ruurd31. Veel betere kwaliteit en heb eigenlijk weinig meer over dat te zeggen.
ICE-Spirit Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 And metalmickie gives the vote to :.............. ruurd De kleuren van Daddypimp zijn té... Zoals me leeraares taal zou zeggen: " door het bos de bomen niet meer zien" Dus hou ik het bij de nogal waterachtige en spetterende sig van ruurd
Dynamic Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Stem Daddypimp Reden: Zelfde als Room en P-Jamma ik vind dat van ruurd er simpel uitzien en ik zie aan die van DP meer werk aan Dynamic
Recommended Posts