Jump to content

DaddyPimp Vs Ruurd31


DaddyPimp

Recommended Posts

Mijn stem: Ruurd31

Naar mijn mening is dat plaatje van Daddypimp wel mooi, alleen houd ik echt niet van de stijl die erin wordt gebruikt, ik hou veel liever van leuke plaatjes waarin je iets grappigs, moois, of indrukwekkends ziet. Die van Ruurd31 is grappig en mooi. Dus daarom gaat mijn stem naar Ruurd31 :Y:klap:

@ DaddyPimp, nou dan is dit toch wel een mooie eerste keer!! :D :D

Bewerkt: door niels_pwnt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op DaddyPimp.

Het ziet er zoals gewoonlijk weer lekker gangsta uit.

De rappers zijn er goed opgeplaatst en je hebt er mooie lichteffecten enz in gestopt.

Tekst is ook erg mooi, die wil ik wel hebben. :puh:

Vote: DaddyPimp

Ook mijn stem gaat naar DaddyPimp...

Ik weet dat je er erg veel moeite voor hebt gedaan...

Zo heb je het Pistool mooi in de Afbeelding verwerkt, en de Renders prachtig

in elkaar verwerkt...

Nou je hoort het!

DaddyPimp

Bewerkt: door gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar : Ruurd31

Ruurd:

Dat water vind ik er echt heel leuk in zitten!

DaddyPimp:

Dit ziet er ook erg mooi uit, maar ik vind de kleuren een beetje TE

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik niet tegen mijn verlies kan, maar ik zie ineens allemaal mensen stemmen die ik nog nooit in het Graphics fora heb zien posten... :duh:

Nogmaals, niet lullig tegen Ruurd bedoelt maar je hebt zelf tegen mij gezegt dat je er niet van houd als je aan mensen vraagt om te stemmen.. Maar nu doet je het zelf..

Btw:

Tussenstand:

Ruurd: 9

DPimp: 6

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste tijd stem ik niet meer zoveel op Graphics, omdat ik liever mensen help dan dat ik ontwerpen/creatie's keur in dit fora. Maar een Battle tussen de hogere leden rangen kan ik niet afstaan. Ik zal uitgebreid ingaan op alle onderdelen.

Ruurd: Mooi werk jongen wat kan ik nog meer zeggen. - Goede kwaliteit, het spreekt mij wel aan. Ook vind ik het effect water effect is mooi op zijn plaats gekomen. Het zwarte border'tje is geheel niet onbelangerijk, het geeft een extra ding aan je creatie. In goede zin natuurlijk. Ik kan alleen nog maar zeggen Ruurd ga zo door.

Daddypimp: Ook wel mooi gedaan, alleen het is een beetje wazig. Niet dat het in deze soort van zaken uitmaakt. Maar ik zie hier en daar wel een beetje te veel dingen op elkaar. Het zal wel een beetje aan mij liggen, maar ik houd dus niet van de cultuur. De bling, bling's zijn wel erg goed gelukt. Volgende keer beter.

Ruurd krijgt dus mijn stem, lees hierboven de beoordeling en dergelijke.

p.s. Daddypimp iedereen mag toch zelf weten op wie/waneer hij stemt. Dit is gewoon een gepaste battle om goed je stem uit te brengen. Mee eens?

Nog 1 p.s. dan maar:

Nogmaals, niet lullig tegen Ruurd bedoelt maar je hebt zelf tegen mij gezegt dat je er niet van houd als je aan mensen vraagt om te stemmen.. Maar nu doet je het zelf..

En waarom zou Ruurd dat nou moeten doen, ik vind duidelijk Ruurd zijn creatie mooier. En reken er maar op dat Ruurd mij niet heeft gevraagt. En in na-vraag bij Meetlat en LeMrG op msn kunnen zijn mij verzekeren dat Ruurd niet gevraagt heeft om te stemmen op Ruurd. O jaa.. Nog één, iedereen die van hip-hop houd stemt toch wel op jou'n creatie Daddypimp. Dus die mensen heb je al je zak. (Ik bedoel het natuurlijk niet onaardig.)

Nog 1 p.s. speciaal gericht op onderliggende bericht DaddyPimp: Als je het zo bekijkt kan ik wel in je meedenken. Er zullen hier waarschijnlijk wel wat spel verziekers zitten, maar ik kan je met heel veel procent verzekeren dat Ruurd zoiets niet doet. Het kan ook gewoon iemand zijn die niet van Hip-hop houd. Ik houd het er dus gewoon op dat mischien sommige op aanvraag antwoorden, maar ik vind dat men zelf moet weten wat je doet. P.s dat de battle verkloot word ben ik het niet mee eens, je hebt ook best wel wat punten: DaddyPimp :).

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

sorry hoor.. orgineel golven op een plaatje waar al golven opzitten... wouw wat ben je dan orgineel.....

die van ruud is bijna niks aan gedaan alleen een beetje vage lelijke golven maken het plaatje alleen maar lelijk hij kon net zo goed niks aan het plaatje doen dan was ie nog mooier...

mijn stem gaat dan dus ook zkr niet na ruud ma na

----===>>DP<<===---

die DP is gewoon meer aangedaan en ook zker mooier

@ DP

je hebt misschien gelijk sommige lui hebik ook nog nooit hier eerder gezien...

Link to comment
Delen op andere websites

pietjuh1 Geplaatst 6 Jun 2006, 18:40:49

sorry hoor.. orgineel golven op een plaatje waar al golven opzitten... wouw wat ben je dan orgineel.....

die van ruud is bijna niks aan gedaan alleen een beetje vage lelijke golven maken het plaatje alleen maar lelijk hij kon net zo goed niks aan het plaatje doen dan was ie nog mooier...

mijn stem gaat dan dus ook zkr niet na ruud ma na

----===>>DP<<===---

die DP is gewoon meer aangedaan en ook zker mooier

@ DP

je hebt misschien gelijk sommige lui hebik ook nog nooit hier eerder gezien...

Helemaal mee eens, dp je krijgt me stem ..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet zo moeilijk.

Ruurd:

+ Punten

Goede kwaliteit foto

- Punten

Op het eerste gezicht weinig aan gedaan en de gras brush op de achtergrond vind ik echt niet kunnen.

Het geheel ziet er wel leuk uit, alleen probeer meer met het plaatje te doen. ;)

Keep it up 6/10

DaddyPimp:

+ Punten

De rappers zijn mooi op de achtergrond verwerkt.

Mooie effecten aan toegevoegd.

De tekst is er mooi in verwerkt

- Punten

De tekst "murders" is een beetje wazig.

Hele mooi mixtape, de effecten zijn goed toegepast. Keep it up man

8/10

Mijn stem gaat naar: DaddyPimp

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...