Dutchy3010 Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ruurd, mijn stem heb je Geweldig dat effect van die golven! Daddypimp: ook heel mooi hoor, maar ik vind die van Ruurd origineler...
ShortY- Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Mijn stem: Ruurd31 Naar mijn mening is dat plaatje van Daddypimp wel mooi, alleen houd ik echt niet van de stijl die erin wordt gebruikt, ik hou veel liever van leuke plaatjes waarin je iets grappigs, moois, of indrukwekkends ziet. Die van Ruurd31 is grappig en mooi. Dus daarom gaat mijn stem naar Ruurd31 @ DaddyPimp, nou dan is dit toch wel een mooie eerste keer!! :D Bewerkt: 6 juni 2006 door niels_pwnt
Gtaboy107 Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Ik stem op DaddyPimp.Het ziet er zoals gewoonlijk weer lekker gangsta uit. De rappers zijn er goed opgeplaatst en je hebt er mooie lichteffecten enz in gestopt. Tekst is ook erg mooi, die wil ik wel hebben. Vote: DaddyPimp Ook mijn stem gaat naar DaddyPimp...Ik weet dat je er erg veel moeite voor hebt gedaan... Zo heb je het Pistool mooi in de Afbeelding verwerkt, en de Renders prachtig in elkaar verwerkt... Nou je hoort het! DaddyPimp Bewerkt: 6 juni 2006 door gtaboy107
Le MrG Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Mijn stem gaat naar : Ruurd31 Ruurd: Dat water vind ik er echt heel leuk in zitten! DaddyPimp: Dit ziet er ook erg mooi uit, maar ik vind de kleuren een beetje TE
DaddyPimp Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Niet dat ik niet tegen mijn verlies kan, maar ik zie ineens allemaal mensen stemmen die ik nog nooit in het Graphics fora heb zien posten... Nogmaals, niet lullig tegen Ruurd bedoelt maar je hebt zelf tegen mij gezegt dat je er niet van houd als je aan mensen vraagt om te stemmen.. Maar nu doet je het zelf.. Btw: Tussenstand: Ruurd: 9 DPimp: 6
SummerBase Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) De laatste tijd stem ik niet meer zoveel op Graphics, omdat ik liever mensen help dan dat ik ontwerpen/creatie's keur in dit fora. Maar een Battle tussen de hogere leden rangen kan ik niet afstaan. Ik zal uitgebreid ingaan op alle onderdelen. Ruurd: Mooi werk jongen wat kan ik nog meer zeggen. - Goede kwaliteit, het spreekt mij wel aan. Ook vind ik het effect water effect is mooi op zijn plaats gekomen. Het zwarte border'tje is geheel niet onbelangerijk, het geeft een extra ding aan je creatie. In goede zin natuurlijk. Ik kan alleen nog maar zeggen Ruurd ga zo door. Daddypimp: Ook wel mooi gedaan, alleen het is een beetje wazig. Niet dat het in deze soort van zaken uitmaakt. Maar ik zie hier en daar wel een beetje te veel dingen op elkaar. Het zal wel een beetje aan mij liggen, maar ik houd dus niet van de cultuur. De bling, bling's zijn wel erg goed gelukt. Volgende keer beter. Ruurd krijgt dus mijn stem, lees hierboven de beoordeling en dergelijke. p.s. Daddypimp iedereen mag toch zelf weten op wie/waneer hij stemt. Dit is gewoon een gepaste battle om goed je stem uit te brengen. Mee eens? Nog 1 p.s. dan maar: Nogmaals, niet lullig tegen Ruurd bedoelt maar je hebt zelf tegen mij gezegt dat je er niet van houd als je aan mensen vraagt om te stemmen.. Maar nu doet je het zelf.. En waarom zou Ruurd dat nou moeten doen, ik vind duidelijk Ruurd zijn creatie mooier. En reken er maar op dat Ruurd mij niet heeft gevraagt. En in na-vraag bij Meetlat en LeMrG op msn kunnen zijn mij verzekeren dat Ruurd niet gevraagt heeft om te stemmen op Ruurd. O jaa.. Nog één, iedereen die van hip-hop houd stemt toch wel op jou'n creatie Daddypimp. Dus die mensen heb je al je zak. (Ik bedoel het natuurlijk niet onaardig.) Nog 1 p.s. speciaal gericht op onderliggende bericht DaddyPimp: Als je het zo bekijkt kan ik wel in je meedenken. Er zullen hier waarschijnlijk wel wat spel verziekers zitten, maar ik kan je met heel veel procent verzekeren dat Ruurd zoiets niet doet. Het kan ook gewoon iemand zijn die niet van Hip-hop houd. Ik houd het er dus gewoon op dat mischien sommige op aanvraag antwoorden, maar ik vind dat men zelf moet weten wat je doet. P.s dat de battle verkloot word ben ik het niet mee eens, je hebt ook best wel wat punten: DaddyPimp . Bewerkt: 6 juni 2006 door SummerBase
pietjuh1 Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 sorry hoor.. orgineel golven op een plaatje waar al golven opzitten... wouw wat ben je dan orgineel..... die van ruud is bijna niks aan gedaan alleen een beetje vage lelijke golven maken het plaatje alleen maar lelijk hij kon net zo goed niks aan het plaatje doen dan was ie nog mooier... mijn stem gaat dan dus ook zkr niet na ruud ma na ----===>>DP<<===--- die DP is gewoon meer aangedaan en ook zker mooier @ DP je hebt misschien gelijk sommige lui hebik ook nog nooit hier eerder gezien...
Xyron Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 pietjuh1 Geplaatst 6 Jun 2006, 18:40:49 sorry hoor.. orgineel golven op een plaatje waar al golven opzitten... wouw wat ben je dan orgineel..... die van ruud is bijna niks aan gedaan alleen een beetje vage lelijke golven maken het plaatje alleen maar lelijk hij kon net zo goed niks aan het plaatje doen dan was ie nog mooier... mijn stem gaat dan dus ook zkr niet na ruud ma na ----===>>DP<<===--- die DP is gewoon meer aangedaan en ook zker mooier @ DP je hebt misschien gelijk sommige lui hebik ook nog nooit hier eerder gezien... Helemaal mee eens, dp je krijgt me stem ..
RobertSA Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ik stem voor Daddypimp vind ik mooier en is meer werk aan besteed: Daddypimp dus.
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Dit is niet zo moeilijk. Ruurd: + Punten Goede kwaliteit foto - Punten Op het eerste gezicht weinig aan gedaan en de gras brush op de achtergrond vind ik echt niet kunnen. Het geheel ziet er wel leuk uit, alleen probeer meer met het plaatje te doen. Keep it up 6/10 DaddyPimp: + Punten De rappers zijn mooi op de achtergrond verwerkt. Mooie effecten aan toegevoegd. De tekst is er mooi in verwerkt - Punten De tekst "murders" is een beetje wazig. Hele mooi mixtape, de effecten zijn goed toegepast. Keep it up man 8/10 Mijn stem gaat naar: DaddyPimp
Slimm Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Moeilijk he, elkaar normaal wat vertellen en vragen? Ik ben eigenlijk wel teleurgesteld in jullie, en ik zie verder ook geen nut meer in deze battle. Closed.
Recommended Posts