japser Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Ik zou het zeer leuk vinden als iemand me met de trainer kon helpen.... Als ik em probeer te openen krijg ik namelijk; ERROR, Mp3/Mp3report.txt not found...... Ik ben echt een beetje wanhopig!!! Help me please!!!!! :o :blink: Reageren
Joriz Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Welke trainer heb je het over? Reageren
japser Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Die ene die ik van deze site heb gedownload... Reageren
The Godfather Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 is de trainer in de goede map gezet? Pak het bestand uit in de map waar GTA3 in zit. Op de meeste computers is dit: C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII anders moet je ff de readme.txt lezen die bij het bestand zit Reageren
japser Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Hij staat bij Gta3....bij hetzelfde als het opstart-pictogrammetje... :huh: Reageren
Timovich Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Raar want er staat iets over mp3 ERROR, Mp3/Mp3report.txt Misschien heeft het niks met je trainer te make maar met de map van je mp3's ofzo Waarom zou die trainer met mp3 te make hebbe? Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 (bewerkt) die trainer zet je mp3tjes in een andere volgorde, zodat je niet elke keer de zelfde nummers achter alkaar hebt. maar om mp3 af te spelen heb je een bestandje dat mp3report heet nodig. als je VC hebt, kun je degene gebruiken die bij VC in map mp3 staat gebruiken (of andersom). gewoon ff kopieren en plakken. Dat beestand werkt bij allebij, dus het is zo opgelost(als je tenminste Vice City hebt) Bewerkt: 18 oktober 2004 door fa_leuk_en_lollig Reageren
japser Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik heb een versie van Myth ofzo iets is dat illegaal?? iK heb hem namelijk maar van iemand gekregen en de mp3 folder is inderdaad leeg! :o Kan iemand mij die mp3'tjes op sturen?? dan kan ik die trainer eindelijk gebruiken Reageren
japser Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) Ik heb precies gedaan wat fa leuk en lollig zei maar hij doet het nog steeds niet.... :o :blink: Edit door 8-Ball: Niet dubbelposten a.u.b, gebruik de edit knop om je bericht te wijzigen. Bewerkt: 21 oktober 2004 door 8-Ball Reageren
8-Ball Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Ik heb dit ook gehad, de oplossing ben ik vergeten! heb je MSN? Stuur die anders naar mij via PM! Dan stuur ik hem wel. Reageren
the_ostrich Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) HOI IEDEREEN KAN IEMAND MIJ OOK AUB DIE MP3Report.txt aub ???verzenden? :unsure: ik heb namelijk illegale versie(gedownload) mail hem naar mij of voeg me toe op msn : *** (at) hotmail DOT com Geen E-mails plaatsen! HEEL ERG BEDANKTTT! :lol: :lol: B) Bewerkt: 15 januari 2005 door 8-Ball Reageren
8-Ball Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Met een illigale versie kunnen we je niet helpen Reageren
gta3speler Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) Ik zou het zeer leuk vinden als iemand me met de trainer kon helpen.... Als ik em probeer te openen krijg ik namelijk; ERROR, Mp3/Mp3report.txt not found......Ik ben echt een beetje wanhopig!!! Help me please!!!!! :o :blink: ga het dan opnieuw instaleren Edit: het is allang opgelost hoor! Bewerkt: 15 januari 2005 door 8-Ball Reageren
the_ostrich Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 heeeeeeey ik heb eeen veeel betere trainer en die kan je starten zonder die mp3report.exe!! het heeft car editor,je kan warpen(van ene plaats naar de andere),eigen auto maken,cheat invoegen(heel snel),en veeeeel meer! voeg me toe als je em wilt hebben! ***@***.com [EDIT door Lantyz: Als je dit topic -of de regels- had doorgelezen, had je geweten dat emailadressen niet toegestaan zijn op dit forum. Gebruik hier PBs voor] Reageren
MisterMeJ Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Meuje, Ik krijg die fout ook, dus als jullie mij die oplossing ook willen vertellen, zou ik op prijs stellen. Alvast bedankt, MisterMeJ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.