Jump to content

Help me!


japser

Recommended Posts

Ik zou het zeer leuk vinden als iemand me met de trainer kon helpen.... Als ik em probeer te openen krijg ik namelijk; ERROR, Mp3/Mp3report.txt not found......

Ik ben echt een beetje wanhopig!!! Help me please!!!!! :o :blink: :(

Link to comment
Delen op andere websites

is de trainer in de goede map gezet?

Pak het bestand uit in de map waar GTA3 in zit.

Op de meeste computers is dit: C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII

anders moet je ff de readme.txt lezen die bij het bestand zit

Link to comment
Delen op andere websites

die trainer zet je mp3tjes in een andere volgorde, zodat je niet elke keer de zelfde nummers achter alkaar hebt. maar om mp3 af te spelen heb je een bestandje dat mp3report heet nodig. als je VC hebt, kun je degene gebruiken die bij VC in map mp3 staat gebruiken (of andersom). gewoon ff kopieren en plakken. Dat beestand werkt bij allebij, dus het is zo opgelost(als je tenminste Vice City hebt)

Bewerkt: door fa_leuk_en_lollig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een versie van Myth ofzo iets is dat illegaal?? iK heb hem namelijk maar van iemand gekregen en de mp3 folder is inderdaad leeg! :o Kan iemand mij die mp3'tjes op sturen?? dan kan ik die trainer eindelijk gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies gedaan wat fa leuk en lollig zei maar hij doet het nog steeds niet.... :( :o :blink:

Edit door 8-Ball: Niet dubbelposten a.u.b, gebruik de edit knop om je bericht te wijzigen.

Bewerkt: door 8-Ball
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

HOI IEDEREEN

KAN IEMAND MIJ OOK AUB DIE MP3Report.txt aub ???verzenden? :(:( :unsure:

ik heb namelijk illegale versie(gedownload) mail hem naar mij of voeg me toe op msn : *** (at) hotmail DOT com

Geen E-mails plaatsen!

HEEL ERG BEDANKTTT! :lol: ;) :lol: :D:puh: B) :)

Bewerkt: door 8-Ball
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het zeer leuk vinden als iemand me met de trainer kon helpen.... Als ik em probeer te openen krijg ik namelijk; ERROR, Mp3/Mp3report.txt not found......

Ik ben echt een beetje wanhopig!!! Help me please!!!!! :o  :blink:  :(

ga het dan opnieuw instaleren

Edit: het is allang opgelost hoor!

Bewerkt: door 8-Ball
Link to comment
Delen op andere websites

heeeeeeey ik heb eeen veeel betere trainer en die kan je starten zonder die mp3report.exe!! het heeft car editor,je kan warpen(van ene plaats naar de andere),eigen auto maken,cheat invoegen(heel snel),en veeeeel meer!

voeg me toe als je em wilt hebben! ;) ***@***.com

[EDIT door Lantyz: Als je dit topic -of de regels- had doorgelezen, had je geweten dat emailadressen niet toegestaan zijn op dit forum. Gebruik hier PBs voor]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...